Tko je podnositelj zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je ime koje se daje pojedincu koji kreira ticket za pomoć putem bilo kojeg kanala. Podnositelj zahtjeva je, naravno, među ostalim korisnicima naveden u helpdesk-u.
Svi ticketi uglavnom imaju podatke o podnositeljima zahtjeva pored svojih imena. To daje kontekst ljudima koji se bave dotičnim ticketima. To znači da su osobe koje obrađuju karte svjesne jesu li podnositelji zahtjeva u prošlosti kreirali tickete o identičnim problemima, koliko su bili zadovoljni ranije pruženim uslugama i koliko su socijalno utjecajni itd.
Frequently Asked Questions
Tko je podnositelj zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je osoba koja kreira zahtjev na helpdesk putem bilo kojeg dostupnog kanala.
Koja su dopuštenja za podnositelja zahtjeva?
Podnositelj zahtjeva je klijent, stoga ima sva prava koja može imati kupac koji kontaktira korisničku službu. Ovisno o tome koje komunikacijske kanale koristi, ima takva dopuštenja (ako kontaktira putem chata, može, na primjer, poslati datoteku).
Gdje u LiveAgent-u možete pronaći podatke o podnositeljima zahtjeva?
Pojedinosti o podnositelju prijave mogu se pronaći pod Tickets, pored imena na popisu. Podaci koji se tamo mogu naći uključuju informacije je li klijent prethodno kontaktirao korisničku službu ili je već prijavio isti problem, koja je bila razina usluge i koliko je socijalno utjecajan.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.