Podnositelj zahtjeva

Tko je podnositelj zahtjeva?

Podnositelj zahtjeva je ime koje se daje pojedincu koji kreira ticket za pomoć putem bilo kojeg kanala. Podnositelj zahtjeva je, naravno, među ostalim korisnicima naveden u helpdesk-u.

Svi ticketi uglavnom imaju podatke o podnositeljima zahtjeva pored svojih imena. To daje kontekst ljudima koji se bave dotičnim ticketima. To znači da su osobe koje obrađuju karte svjesne jesu li podnositelji zahtjeva u prošlosti kreirali tickete o identičnim problemima, koliko su bili zadovoljni ranije pruženim uslugama i koliko su socijalno utjecajni itd.

Frequently asked questions

Tko je podnositelj zahtjeva?

Podnositelj zahtjeva je osoba koja kreira zahtjev na helpdesk putem bilo kojeg dostupnog kanala.

 

Koja su dopuštenja za podnositelja zahtjeva?

Podnositelj zahtjeva je klijent, stoga ima sva prava koja može imati kupac koji kontaktira korisničku službu. Ovisno o tome koje komunikacijske kanale koristi, ima takva dopuštenja (ako kontaktira putem chata, može, na primjer, poslati datoteku).

 

Gdje u LiveAgent-u možete pronaći podatke o podnositeljima zahtjeva?

Pojedinosti o podnositelju prijave mogu se pronaći pod Tickets, pored imena na popisu. Podaci koji se tamo mogu naći uključuju informacije je li klijent prethodno kontaktirao korisničku službu ili je već prijavio isti problem, koja je bila razina usluge i koliko je socijalno utjecajan.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo