Besplatna proba

Kontaktne točke

Što su kontaktne točke?

Kontaktna točka je vrijeme u kojem je kupac, prije ili nakon kupnje, u kontaktu s Vašom tvrtkom iz različitih razloga.

Vremenski period prije kupnje proizvoda, dok kupac pretražuje i traži različite proizvode Vaše tvrtke, poznat je kao kontaktna točka.

Vremenski period nakon kupnje proizvoda Vaše tvrtke, kada kupac zatraži popravak ili bilo koji upit u vezi s proizvodom, također je poznat kao kontaktna točka.

Tvrtke moraju oglašavati svoje proizvode na način da njihovi proizvodi dobivaju što više kontaktnih točaka. Što je veći broj dodirnih točaka koje tvrtka ima, to je bolje za njih.

FAQ

Što su to kontaktne točke?

Kontakt točke su vrijeme kada kupac kontaktira Vašu tvrtku prije ili nakon kupnje određenog proizvoda ili usluge iz različitih razloga, npr. da bi saznao više o određenom proizvodu ili podnio žalbu.

 

Koja su najtipičnija kontaktne točke?

Najtipičnije kontaktne točke su komunikacija s korisničkom službom putem različitih kanala, komentiranje na društvenim mrežama, ostavljanje ocjena i recenzija na webu.

 

Je li moguće pristupiti svim kontaktnim točkama a u LiveAgent-u?

U LiveAgent-u možete procijeniti sve dodirne točke povezane s komunikacijskim kanalima zahvaljujući kojima kupci i potencijalni kupci mogu kontaktirati Vaš brend.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo