Što su kontaktne točke?
Kontaktna točka je vrijeme u kojem je kupac, prije ili nakon kupnje, u kontaktu s Vašom tvrtkom iz različitih razloga.
Vremenski period prije kupnje proizvoda, dok kupac pretražuje i traži različite proizvode Vaše tvrtke, poznat je kao kontaktna točka.
Vremenski period nakon kupnje proizvoda Vaše tvrtke, kada kupac zatraži popravak ili bilo koji upit u vezi s proizvodom, također je poznat kao kontaktna točka.
Tvrtke moraju oglašavati svoje proizvode na način da njihovi proizvodi dobivaju što više kontaktnih točaka. Što je veći broj dodirnih točaka koje tvrtka ima, to je bolje za njih.
Frequently Asked Questions
Što su to kontaktne točke?
Kontakt točke su vrijeme kada kupac kontaktira Vašu tvrtku prije ili nakon kupnje određenog proizvoda ili usluge iz različitih razloga, npr. da bi saznao više o određenom proizvodu ili podnio žalbu.
Koja su najtipičnija kontaktne točke?
Najtipičnije kontaktne točke su komunikacija s korisničkom službom putem različitih kanala, komentiranje na društvenim mrežama, ostavljanje ocjena i recenzija na webu.
Je li moguće pristupiti svim kontaktnim točkama a u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete procijeniti sve dodirne točke povezane s komunikacijskim kanalima zahvaljujući kojima kupci i potencijalni kupci mogu kontaktirati Vaš brend.
Kako postaviti i kreirati kontakte u LiveAgent-u
Stvaranje i pohrana kontakata u LiveAgent-u ključno je za poboljšanje usluge i učinkovitiji kontakt s klijentima. Pogledajte video vodič za korake.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."