Što je jednokratna prijava?
Korištenjem jednokratne prijave možete koristiti jedan skup vjerodajnica za prijavu u dvije ili više aplikacija. Radi isto kao i vaš Google račun gdje s istim vjerodajnicama za prijavu možete pristupiti e-pošti, kalendaru, disku i drugim aplikacijama.
Jednokratna prijava koristan je element jer pruža bolje korisničko iskustvo i praktičnost. U LiveAgentu korisnici mogu koristiti SSO s drugim web aplikacijama temeljenim na PHP-u, poput WordPressa ili Magenta.
Na primjer, u WordPressu, nakon što se administrator WordPressa prijavi, on može pristupiti LiveAgent ploči za agente izravno sa svog administratorskog izbornika.
Frequently Asked Questions
Što je jednokratna prijava?
Jednokratna prijava usluga je koja omogućuje provjeru autentičnosti sesije i korisnika. Omogućuje korisniku korištenje jednog skupa vjerodajnica za prijavu (ime i lozinka) za pristup više aplikacija.
Je li jednokratna prijava sigurna?
Jednokratna prijava smanjuje mogućnost hakerskog napada. Korisnik se prijavljuje samo jednom dnevno i za to koristi jedan skup vjerodajnica. Time se poboljšava sigurnost u organizaciji. Ako za svaku aplikaciju mora unijeti zasebno korisničko ime i lozinku, to je već manje sigurno.
Pruža li LiveAgent opciju jednokratne prijave?
LiveAgent pruža mogućnost jednokratne prijave s drugim aplikacijama koje se temelje na PHP-u kao što su WordPress ili Magento.
Expert’s note
Jednokratna prijava omogućuje korištenje jednog skupa vjerodajnica za prijavu u više aplikacija, čime se poboljšava sigurnost i praktičnost korisničkog iskustva.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
Na temelju analize tržišta, utvrđeno je da postoji potreba za novim proizvodom. Cilj je povećati prodaju i osvojiti nove kupce. Plan je usmjeren na razvoj proizvoda i promociju putem digitalnog oglašavanja. Nakon provedbe plana, očekuju se pozitivni rezultati u poslovanju.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
Sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI's use case policy.