Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Besplatni probni predlošci e-pošte

Svatko tko upravlja SaaS-om zna da su korisnici besplatnog probnog razdoblja neki od najboljih potencijalnih kupaca koje tvrtka može dobiti. To su potencijalni kupci koji su već odlučili isprobati Vaš proizvod, pa ako ih ne uspijete pretvoriti u kupce koji plaćaju, niska stopa pretvorbe može ozbiljno oštetiti Vašu dobit. Međutim, prema anketi više od 300 SaaS stručnjaka, u prosjeku, samo 20% korisnika besplatnog probnog razdoblja prebacuje se na plaćeni plan. Slijedi nekoliko savjeta za stvaranje učinkovitih poruka e-pošte za besplatne probne marketinške kampanje e-pošte, kao i 10 snažnih predložaka za praćenje e-pošte koje možete koristiti za povećanje stope konverzije besplatnog probnog rada.

Preporuke za besplatnu probnu poštu putem e-pošte

  • Uključite CTA koji potiče sljedeće korake i tjera nove korisnike natrag u proizvod.
  • Stvorite osjećaj hitnosti i podsjetite korisnike koliko još mora trajati njihovo besplatno probno razdoblje.
  • Uključite vezu do svojih najboljih resursa za samopomoć (kratki vodič, video vodič, često postavljana pitanja itd.).
  • Prodajte prednosti, a ne značajke (pokažite korisnicima što te značajke mogu učiniti kako bi riješile njihove bolne točke).
  • Naglasite što će korisnici propustiti ako ne nadograde na plaćeni plan.
  • Prilagodite svoje e-poruke za praćenje što je više moguće kako biste uspostavili povjerenje korisnika.
  • Segmentirajte svoj popis e-pošte (aktivni, poluaktivni, neaktivni probni korisnici) i prema tome prilagodite svoje kampanje e-pošte.
  • Upotrijebite podijeljeno testiranje za stvaranje učinkovitijih sadržaja za nove korisnike.
  • Razmislite o slanju pokrenutih e-poruka na temelju ponašanja korisnika.
  • Skratite probno razdoblje (preporučuje se zadržati 14 dana za B2B SaaS proizvode).
  • Ponudite poticaje za poboljšanje uspjeha vaše besplatne probne marketinške strategije (dodatni popust, bonus, produljenje probnog perioda itd.).

10 primjera besplatnih probnih e-poruka

Iako većina korisnika besplatnog probnog razdoblja nikada ne postaje kupac, čak i blago povećanje stope konverzije može rezultirati značajnim povećanjem prihoda. U mnogim slučajevima, jednostavna, pravovremena naknadna e-poruka dovoljna je da potakne izglede nadogradnju na plaćeni plan. Evo 10 osnovnih primjera besplatnih probnih e-poruka koje možete koristiti kao polazište za stvaranje vlastitog besplatnog probnog tijeka e-pošte i pretvaranje više besplatnih korisnika u korisnike koji plaćaju.

Besplatna probna verzija e-pošte

Besplatna probna e-pošta za podršku

E-pošta za prijavu

E-pošta za predstavljanje

Besplatna e-pošta s isticanjem probnog roka

Besplatna e-pošta za produljenje probnog perioda 

E-pošta s popustom/ posebnom ponudom

Besplatna e-pošta s povratnim informacijama o probnom razdoblju

E-pošta za anketu nakon probnog razdoblja (nekonvertirana probna e-pošta)

E-pošta za praćenje nakon suđenja

Bonus: Pretvorena probna e-pošta

Ready to put your free trial email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo