Što je dinamički sadržaj?
Sadržaj web stranice koji se često mijenja u skladu s potrebama gledatelja poznat je kao dinamički sadržaj.
Kada korisnik uputi bilo koji zahtjev na web stranici, aplikacija djeluje na način da se sadržaj koji je generiran i prikazan na zaslonu temelji na željama korisnika. To doprinosi dobrom iskustvu korisnika.
Svi prethodni posjeti jednog korisnika mogu pomoći u izmjeni sadržaja koji bi korisnik radije vidio. Vrlo je korisno kao sustav jezične podrške, jer se sadržaj automatski mijenja u jezik korisnika koji ga pregledava.
Frequently Asked Questions
Što je dinamički sadržaj?
Dinamički sadržaj je sav internetski i digitalni sadržaj koji se mijenja ovisno o tome kojim podacima raspolažemo, kao i o ponašanju i preferencijama korisnika. Mogu se objaviti u tekstualnom, video, audio ili mješovitom obliku. Na toj su osnovi, na primjer, YouTube algoritmi koji prikazuju materijale prema korisnikovim željama.
Cijene li kupci dinamički sadržaj?
Korisnici cijene dinamički sadržaj jer smatraju da je sadržaj prilagođen njihovim interesima i preferencijama, a također izravno upućen njima. Većina društvenih medija radi na ovom principu, ali takav se sadržaj pojavljuje i na web stranicama ili u korisničkoj službi.
Možete li koristiti dinamički sadržaj u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete koristiti dinamički sadržaj. Tada se mijenja ovisno o potrebama gledatelja. Prethodni posjeti korisnika web stranici pomažu u odabiru sadržaja. Izvrsno funkcionira kao sustav za jezičnu potporu jer se sadržaj mijenja u jezik klijenta koji pregledava web stranicu.
Expert note
Dinamički sadržaj na web stranicama mijenja se prema potrebama korisnika, poboljšava korisničko iskustvo i može se koristiti kao sustav jezične podrške.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
Kako dodati live chat u Volusion store
Dodavanje live chata na Volusion web stranicu pomoću LiveAgent-a omogućuje poboljšanu interakciju i podršku za korisnike.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.