Što je dinamički sadržaj?
Sadržaj web stranice koji se često mijenja u skladu s potrebama gledatelja poznat je kao dinamički sadržaj.
Kada korisnik uputi bilo koji zahtjev na web stranici, aplikacija djeluje na način da se sadržaj koji je generiran i prikazan na zaslonu temelji na željama korisnika. To doprinosi dobrom iskustvu korisnika.
Svi prethodni posjeti jednog korisnika mogu pomoći u izmjeni sadržaja koji bi korisnik radije vidio. Vrlo je korisno kao sustav jezične podrške, jer se sadržaj automatski mijenja u jezik korisnika koji ga pregledava.
Frequently Asked Questions
Što je dinamički sadržaj?
Dinamički sadržaj je sav internetski i digitalni sadržaj koji se mijenja ovisno o tome kojim podacima raspolažemo, kao i o ponašanju i preferencijama korisnika. Mogu se objaviti u tekstualnom, video, audio ili mješovitom obliku. Na toj su osnovi, na primjer, YouTube algoritmi koji prikazuju materijale prema korisnikovim željama.
Cijene li kupci dinamički sadržaj?
Korisnici cijene dinamički sadržaj jer smatraju da je sadržaj prilagođen njihovim interesima i preferencijama, a također izravno upućen njima. Većina društvenih medija radi na ovom principu, ali takav se sadržaj pojavljuje i na web stranicama ili u korisničkoj službi.
Možete li koristiti dinamički sadržaj u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete koristiti dinamički sadržaj. Tada se mijenja ovisno o potrebama gledatelja. Prethodni posjeti korisnika web stranici pomažu u odabiru sadržaja. Izvrsno funkcionira kao sustav za jezičnu potporu jer se sadržaj mijenja u jezik klijenta koji pregledava web stranicu.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!