Što je desk support?
Usluga brige o korisnicima je postupak pružanja pomoći korisnicima prije, tijekom i nakon kupnje. Važan je dio odnosa s korisnicima – podiže razinu zadovoljstva korisnika. Dakle, predstavnici korisnika trebaju biti jako vješti i organizirani.
Također je potrebno koristiti kvalitetan service desk, koji predstavlja softver s mnogim funkcijama koje omogućuju upravljanje tiketima. To je centar za korisničke usluge koji se bavi različitim oblicima komunikacije, poput e-maila, chat poruka, tweetova i drugih. Neki softveri za pomoć također mogu biti besplatni.
Frequently Asked Questions
Kako definirati desk support?
Desk support je resurs čija je svrha pružiti korisniku informacije i podršku u vezi sa uslugama i proizvodima određene institucije. To je obično tehnička podrška dostupna putem web stranice, razmjene trenutnih poruka, e-pošte ili hotline-a.
Pruža li LiveAgent desk support?
Naravno, LiveAgent pruža desk support. U isto vrijeme pruža podršku svojim korisnicima i pristup opcijama tehničke podrške kao opciju u sustavu. To ima ogroman utjecaj na pružanje izvanredne korisničke usluge koja je potrebna u svijetu potrošača.
Koje su osnovne značajke desk support-a?
Desk support bi trebala imati nekoliko osnovnih značajki. Prvo, trebala bi imati kontaktne točke, odnosno, mjesta na kojima se korisnik može obratiti tehničkoj podršci. Uz to, trebala bi imati dobro razvijenu bazu znanja koja će omogućiti dobivanje informacija bez podrške osobnog agenta. Također bi ga trebale karakterizirati mogućnosti automatiziranja rada. Zahvaljujući tome, agenti se ne moraju baviti jednim te istim aktivnostima i mogu se usredotočiti na druge aktivnosti.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.