Što je besplatni web chat?
Besplatni web chat je sustav dizajniran za komunikaciju između dvoje ili više ljudi u stvarnom vremenu putem Interneta. Besplatni web chat ne zahtijeva poseban softver za chat – korisnici koriste samo dostupna web sučelja, tako da je potreban samo web preglednik. To je, naravno, potpuno besplatno za svakog korisnika. Omogućuje korisnicima istodobnu razmjenu tekstualnih ili glasovnih poruka s drugim korisnicima. To je brz, jednostavan i lak način komunikacije.
Frequently Asked Questions
Što je besplatni web chat?
Besplatni web chat je komunikacijski kanal koji omogućuje kontakt između dvije ili više osoba. Ne zahtijeva specijalizirani softver za chat. Sučelja su dostupna u web pregledniku. Kao što i samo ime govori, chat je potpuno besplatan za bilo kojeg korisnika.
Treba li svakoj tvrtki besplatan web chat?
Nije prinudno, ali ako želite da Vaša korisnička usluga bude na najvišoj razini i želite biti ispred konkurencije, trebali biste ga primijeniti u svojoj tvrtki. Omogućuje korisniku da u stvarnom vremenu dobije odgovor na pitanje, zahvaljujući kojem je njegovo zadovoljstvo uslugom veće nego što bi bilo da nas je kontaktirao putem drugog kanala. Na taj se način grade odnosi s korisnicima, što također prelazi u prodaju. Uz to, zahvaljujući chatu, tvrtka može instalirati kretanje korisnika na web mjestu.
Pruža li LiveAgent besplatni web chat?
Naravno, LiveAgent nudi besplatan web chat. To je jedan od glavnih komunikacijskih kanala koji se najviše sviđaju korisnicima. Besplatna aplikacija za live chat LiveAgent nudi najbrži widget na tržištu koji se može prilagoditi Vašim potrebama i jeziku za komunikaciju.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.
LiveAgent je softver koji omogućuje live web chat za komunikaciju s korisnicima u stvarnom vremenu. Pruža brze odgovore na upite klijenata, olakšava rješavanje korisničkih problema i omogućuje praćenje angažmana i analizu performansi. Pružajući live chat podršku, tvrtke mogu poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije.