Što je besplatni web chat?
Besplatni web chat je sustav dizajniran za komunikaciju između dvoje ili više ljudi u stvarnom vremenu putem Interneta. Besplatni web chat ne zahtijeva poseban softver za chat – korisnici koriste samo dostupna web sučelja, tako da je potreban samo web preglednik. To je, naravno, potpuno besplatno za svakog korisnika. Omogućuje korisnicima istodobnu razmjenu tekstualnih ili glasovnih poruka s drugim korisnicima. To je brz, jednostavan i lak način komunikacije.
Frequently asked questions
Što je besplatni web chat?
Besplatni web chat je komunikacijski kanal koji omogućuje kontakt između dvije ili više osoba. Ne zahtijeva specijalizirani softver za chat. Sučelja su dostupna u web pregledniku. Kao što i samo ime govori, chat je potpuno besplatan za bilo kojeg korisnika.
Treba li svakoj tvrtki besplatan web chat?
Nije prinudno, ali ako želite da Vaša korisnička usluga bude na najvišoj razini i želite biti ispred konkurencije, trebali biste ga primijeniti u svojoj tvrtki. Omogućuje korisniku da u stvarnom vremenu dobije odgovor na pitanje, zahvaljujući kojem je njegovo zadovoljstvo uslugom veće nego što bi bilo da nas je kontaktirao putem drugog kanala. Na taj se način grade odnosi s korisnicima, što također prelazi u prodaju. Uz to, zahvaljujući chatu, tvrtka može instalirati kretanje korisnika na web mjestu.
Pruža li LiveAgent besplatni web chat?
Naravno, LiveAgent nudi besplatan web chat. To je jedan od glavnih komunikacijskih kanala koji se najviše sviđaju korisnicima. Besplatna aplikacija za live chat LiveAgent nudi najbrži widget na tržištu koji se može prilagoditi Vašim potrebama i jeziku za komunikaciju.
Ovaj tekst opisuje različite alate i načine podrške korisničke službe, uključujući online aplikaciju za chat, aplikaciju za pozivni centar te chat podršku. Vrlo je važno održavati točnost gramatike i pravopisa te personalizirati odgovore kako bi se klijent osjećao posvećenim. Postoji i mogućnost sortiranja tiketa i dodjele određenom agentu.
LiveAgent nudi besplatni online live chat softver s brzim odgovorom i prilagodbom jezika, te besplatan sustav prodaje tiketa s univerzalnom poštanskom poštom za primatelje, pozivnim centrom i korisničkim portalom. Online chat je ključan za zadovoljstvo i zadržavanje korisnika te je važan kanal za korisničku podršku. LiveAgent nudi razne dizajne gumbova za chat i omogućava usidrenje prozora za chat uživo.
Besplatna chat soba za web stranice
Web chat podrška je uobičajena forma korisničke podrške, koja se obično nalazi u obliku pop-up dijaloga. Agenti bi se trebali obraćati klijentima imenom kako bi stvorili personalizirani osjećaj, a softver koji se koristi može biti i samoposlužan. LiveAgent nudi takav softver, a nakon registracije, korisnici će dobiti svoje prijavne podatke putem e-maila. LiveAgent također nudi demo pozive kako bi se potencijalni korisnici mogli upoznati sa svojim pogodnostima. Na kraju, korisnici bi se trebali upoznati s politikom privatnosti i pravilima o kolačićima.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.