Besplatna proba

Aplikacija za pozivni centar

Što je aplikacija za pozivni centar?

Aplikacije korisničke službe prenose svaki vid komunikacije, recimo emailove i chat poruke, u centar za upravljanje. Ove aplikacije pomaže timu korisničke podrške da ostane organiziran i vođen. Omogućuju korisnicima sortiranje tiketa ili dodjelu tiketa određenom agentu. Postoje različite značajke koje aplikacije korisničke službe nude – forum, baza znanja, live chat ili mobilna podrška. Možete postaviti gumb za pomoć unutar svoje mobilne aplikacije i klijenti mogu dobiti rješenje putem mobilne podrške.

Aplikacija za pozivni centar je vrsta aplikacije korisničke službe koja omogućava klijentima pristup podršci putem telefonskog poziva od strane pozivnog centra. Podiže efikasnost tima korisničke službe, kao i zadovoljstvo korisnika.

FAQ

Što je aplikacija za pozivni centar?

Aplikacija za pozivni centar je jedna vrsta aplikacije za podršku korisničke službe. Zahvaljujući njoj, podiže se efikasnost tima korisničke službe, kao i zadovoljstvo korisnika. Svi procesi povezivanja su automatizirani.

Koje značajke aplikacija pozivnog centra mora imati?

Postoji nekoliko nužnih funkcija aplikacije pozivnog centra. One uključuju snimanje poziva – zahvaljujući toj značajki, imate mogućnost arhivirati zahtjeve i vratiti im se kada je potrebno. Također imate na raspolaganju značajke interaktivnog glasovnog odgovora, gdje možete namjestiti IVR hijerarhiju i izbornike za bolju korisničku uslugu putem telefona. Preusmjeravanje poziva je također korisno, pogotovo ako morate riješiti veći broj poziva, pošto se klijenti i agenti mogu povezati na pravi način. Što još trebate? Automatska distribucija poziva koja smanjuje vrijeme čekanja klijenata i usmjerava pozive k pravim agentima, 24/7 nadziranje poziva i prosljeđivanje poziva koji upravo traju, vanjske integracije (npr. s CRM-om kako bi povećali prodaju i nadzirali je) i detaljna analiza u obliku izvještaja su isto tražena roba.

Kako povezati aplikaciju za pozivni centar s korisničkom podrškom unutar LiveAgent-a?

LiveAgent ima ugrađeni pozivni centar. Zahvaljujući toj kombinaciji, konfiguracija i korištenje su lagani. Ako ste već kreirali račun, naći ćete opcije postavljanja unutar upravljačke ploče. Povežite svoje uređaje, dodajte telefonske brojeve i dodajte gumb za pozivni centar na svoju web stranicu. Trebat će vam samo par minuta.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo