Što je aplikacija za pozivni centar?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Aplikacija za pozivni centar je vrsta aplikacije korisničke službe koja omogućava klijentima pristup podršci putem telefonskog poziva od strane pozivnog centra. Podiže efikasnost tima korisničke službe, kao i zadovoljstvo korisnika.
Kvalitetna služba za korisničku podršku je ključna za uspješno poslovanje, a pravovremena i personalizirana podrška može povećati lojalnost kupaca. Korisnička podrška se razlikuje od korisničke službe, koja se fokusira na vrijednosti kupaca. Izvještaji korisničke službe su kritični za procjenu učinkovitosti podrške, a najbolje prakse mogu poboljšati kvalitetu poslovanja i iskustvo korisnika. Iskustvo s korisničkom službom je važno za podršku kupcima.
Call centers can benefit from advanced phone systems, efficient call processing, and reliable help desk software to provide top-notch customer service. The right phone system will have advanced features, multiple routing options, and ensure security standards are met. To ensure efficiency, call center agents should have access to desktop computers or laptops, headsets with noise-canceling microphones, and VoIP/SIP phones. Call center software and help desk software can help manage and streamline daily processes, improve query resolutions, and increase efficiency.
Mobilne aplikacije za korisničku podršku
Pratite što se događa s vašom odjelom za korisničku podršku čak i kada niste za laptopom. LiveAgent ima mobilne aplikacije za korisničku podršku za Android kao i za iOS.
Savjetnik za korisničku podršku
Savjetnik za korisničku podršku je odgovoran za kontakt s korisnikom te obradu narudžbi i pružanje informacija o proizvodima i uslugama tvrtke. Njihove dužnosti uključuju saslušanje briga kupaca i rješavanje njihovih problema, prihvaćanje zahtjeva klijenata te prikupljanje informacija o korisnicima. Za dodavanje savjetnika za korisničku podršku trebate otići na ploču LiveAgent i dodati drugu osobu.