Što su analitike centra za pomoć?
Pogledajte korisne statistike o svom centru za pomoć s funkcijom analitike. Možete pratiti aktivnost u bazi znanja i zajednici i pregledavati pojmove za pretraživanje tijekom zadnjih 30 dana. Također, pruža Vam se broj novih članaka i pitanja, pregleda, glasova, pretplata i komentara.
Frequently Asked Questions
Što je analitika centra za pomoć?
Analitika centra za pomoć su korisni podaci za analizu i izvješća o radu Vašeg centra za pomoć. Omogućuju Vam praćenje aktivnosti korisnika i agenata. Zahvaljujući njima možete biti u toku s onim što djeluje, a što ne u korisničkoj službi Vaše tvrtke.
Kako funkcionira analitika centra za pomoć?
Prikuplja detaljne podatke o radu korisničke službe. Možete saznati koliko su agenti učinkoviti, koliko zahtjeva obrađuju u satu ili danu. Također možete usporediti trenutne podatke s povijesnim podacima, što može pomoći u procjeni radi li usluga dobro, bolje ili možda iz nekog razloga lošije. Omogućuje Vam i izradu izvješća koja sažimaju određeno razdoblje timskih aktivnosti.
Možete li pronaći analitiku centra za pomoć u LiveAgent-u?
LiveAgent pruža analitiku centra za pomoć. Zahvaljujući tome, možete pratiti aktivnost u bazi znanja, analizirati zajednice, pregledavati pretraživane pojmove u posljednjih 30 dana. Osim toga, imate pristup broju novih članaka, pitanja, glasova, pretplata i komentara.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.