Što su analitike centra za pomoć?
Pogledajte korisne statistike o svom centru za pomoć s funkcijom analitike. Možete pratiti aktivnost u bazi znanja i zajednici i pregledavati pojmove za pretraživanje tijekom zadnjih 30 dana. Također, pruža Vam se broj novih članaka i pitanja, pregleda, glasova, pretplata i komentara.
Frequently asked questions
Što je analitika centra za pomoć?
Analitika centra za pomoć su korisni podaci za analizu i izvješća o radu Vašeg centra za pomoć. Omogućuju Vam praćenje aktivnosti korisnika i agenata. Zahvaljujući njima možete biti u toku s onim što djeluje, a što ne u korisničkoj službi Vaše tvrtke.
Kako funkcionira analitika centra za pomoć?
Prikuplja detaljne podatke o radu korisničke službe. Možete saznati koliko su agenti učinkoviti, koliko zahtjeva obrađuju u satu ili danu. Također možete usporediti trenutne podatke s povijesnim podacima, što može pomoći u procjeni radi li usluga dobro, bolje ili možda iz nekog razloga lošije. Omogućuje Vam i izradu izvješća koja sažimaju određeno razdoblje timskih aktivnosti.
Možete li pronaći analitiku centra za pomoć u LiveAgent-u?
LiveAgent pruža analitiku centra za pomoć. Zahvaljujući tome, možete pratiti aktivnost u bazi znanja, analizirati zajednice, pregledavati pretraživane pojmove u posljednjih 30 dana. Osim toga, imate pristup broju novih članaka, pitanja, glasova, pretplata i komentara.
Expert note
<p>Analitika centra za pomoć je ključna za bolje razumijevanje i poboljšavanje rada korisničke službe. Pratite važne statistike i poboljšajte iskustvo svojih korisnika!</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.