Što je AJAX?
AJAX je oznaka za asinkroni JavaScript i XML. To je kombinacija JavaScripta, proširivog jezika za označavanje (XML), objektnog modela dokumenta (DOM), dinamičkog HTML-a i ostalih alata za programiranje, koji se koristi za kreiranje asinkronih web aplikacija. Svaki alat za programiranje ima vlastitu važnost. Ove web aplikacije mogu slati informacije na poslužitelj i dobivati ih natrag u pozadinu. Ovaj alat omogućuje trenutačno ažuriranje sadržaja web stranica kada se aktivnost izvrši. AJAX donosi hrpu prednosti i koristi.
FAQ
Što je AJAX?
AJAX, ili asinkroni JavaScript i XML, je tehnika kreiranja web aplikacija u kojoj se interakcija korisnika s poslužiteljem odvija asinkrono, tj. dokument se ne mora svaki put ponovno učitati. Ova metoda programiranja nudi dinamičniju interakciju u odnosu na tradicionalni model.
Koje prednosti donosi AJAX?
Prednosti koje AJAX donosi su: povećana korisnost i ergonomija internet aplikacija, smanjen broj ekrana i koraka potrebnih za postizanje željenog efekta, preuzimanje samo podataka koji su potrebni, nema potrebe za osvježavanjem cijele stranice i omogućavanje bržeg sučelja.
Kako AJAX radi unutar LiveAgent-a?
Zahvaljujući AJAX-u, između ostalog, usluge korisničke podrške mogu raditi efikasno i dinamično. Web stranica ne gubi vrijeme u potpunom učitavanju, jer se ažuriraju samo potrebni elementi.
Expert note
AJAX je tehnika asinkronog slanja podataka na poslužitelj i brzog ažuriranja sadržaja web stranica. Nudi prednosti kao što su ergonomija aplikacija i smanjenje broja koraka.

Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Mapping the customer journey can lead to multiple benefits for companies and organizations, such as developing the best strategy for specific goals, prioritizing tasks, and understanding customer needs to make successful purchasing decisions. Additionally, mapping the customer journey supports content marketing strategies, suggests attractive content, and allows for predicting customer behavior. Mapping the process also enables learning about information, tools, and processes used by each team in the organization, making it easier to respond to customer needs and predicting their actions.
LiveAgent je softverska platforma koja nudi usluge korisničke podrške putem različitih kanala poput web chata, društvenih mreža i emaila te olakšava integraciju sa različitim platformama. Platforma također nudi alat za praćenje društvenih medija koji omogućuje praćenje onoga što se o vama govori i reagiranje na to prije nego što postane viralno. LiveAgent nudi besplatni probni period za WYSIWYG uređivač i druge značajke.
LiveAgent je softverski alat za podršku korisnicima koji nudi širok raspon funkcionalnosti, uključujući VoIP telefonske sustave, upravljanje pritužbama i integraciju s društvenom mrežom. LiveAgent se nudi u besplatnom probnom periodu i ima opciju izgradnje online baze znanja za poboljšanje zadovoljstva korisnika. Integracija live chata na web stranicu povećava prodaju i daje prednost nad konkurencijom. Sa widgetom za web, LiveAgent također nudi chat uživo za bolju podršku kupcima i automatizaciju posla.