Što su ekstenzije?
Alati koji pomažu u poboljšanju funkcija Vaše pomoćne službe se nazivaju ekstenzije, takozvani plug-in-ovi u LiveAgent-u.
Frequently Asked Questions
Što su ekstenzije?
Ekstenzije su mali programi koji podržavaju Vaše aktivnosti u pomoćnoj službi. Omogućuju korisnicima da prilagode funkcionalnost i ponašanja programa prema individualnim potrebama korisnika. Oni se temelje na HTML-u, JavaScript-u i CSS-u. Proširenje bi trebalo služiti samo jednoj usko definiranoj svrsi.
Kako koristiti ekstenzije?
Da biste koristili ekstenzije, morate ih instalirati i pravilno upravljati njima. Ponekad su Vam potrebna određena dopuštenja ili podaci kada ih dodajete u program. Ekstenzije omogućuju dodatne radnje koje sam program ne može pružiti.
Nudi li LiveAgent ekstenzije?
LiveAgent nudi razne ekstenzije. Ovisno o tome što trebate, možete kupiti pojedinačne elemente uz dodatnu naknadu. Ako ih dodate standardnom modelu softvera za podršku, možete dobiti više opcija i funkcionalnosti za svoj tim za korisničku podršku i korisnike.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Grandstream GXV3350 – recenzija telefona
Grandstream GXV3350 telefon spaja fizičku tastaturu i Android touchscreen sučelje. Kompatibilan je s Accent cloud telefon uslugom. Utjecaj virtualnog call centra omogućuje optimizaciju rada agenta i širenje prisutnosti diljem svijeta. Ovaj model nudi napredne mogućnosti i visoku kvalitetu izrade.
Grandstream GXV3380 – recenzija telefona
LiveAgent nudi visokokvalitetne usluge podrške i komunikacije putem telefona. GXV 3380 Android IP telefon je impresivan i nudi izvrsne značajke poput podrške za video pozive, integracije s Android operativnim sustavom i bežične povezivosti. Pruža fleksibilnost i performanse za poslovne potrebe.