Što su ekstenzije?
Alati koji pomažu u poboljšanju funkcija Vaše pomoćne službe se nazivaju ekstenzije, takozvani plug-in-ovi u LiveAgent-u.
Frequently asked questions
Što su ekstenzije?
Ekstenzije su mali programi koji podržavaju Vaše aktivnosti u pomoćnoj službi. Omogućuju korisnicima da prilagode funkcionalnost i ponašanja programa prema individualnim potrebama korisnika. Oni se temelje na HTML-u, JavaScript-u i CSS-u. Proširenje bi trebalo služiti samo jednoj usko definiranoj svrsi.
Kako koristiti ekstenzije?
Da biste koristili ekstenzije, morate ih instalirati i pravilno upravljati njima. Ponekad su Vam potrebna određena dopuštenja ili podaci kada ih dodajete u program. Ekstenzije omogućuju dodatne radnje koje sam program ne može pružiti.
Nudi li LiveAgent ekstenzije?
LiveAgent nudi razne ekstenzije. Ovisno o tome što trebate, možete kupiti pojedinačne elemente uz dodatnu naknadu. Ako ih dodate standardnom modelu softvera za podršku, možete dobiti više opcija i funkcionalnosti za svoj tim za korisničku podršku i korisnike.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.
Maksimalna duljina reda čekanja
Izvoda stvara vjernost klijenata i potiče inovacije. Kvalitetna korisnička usluga je ključ za uspjeh. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno.