Tražite Extend alternativu?

Tražite li alternativno rješenje za vaš trenutni softver korisničke podrške? LiveAgent vam nudi ultimativno rješenje za vašu korisničku podršku.

Extend je dobar ali možda želite nešto drugačije. Naš softver za korisničku podršku je pun korisnih alata, značajki i integracija. Nastavite čitati i saznat ćete sve!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Centar za pozive čini samo djelić slike.
Postanite klijentocentrični uz LiveAgent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Moćna Extend alternativa

Podignite vašu brigu za klijente na viši nivo s pravim softverom.

LiveAgent je višekanalno rješenje za vaš softver s podrškom velikog broja komunikacijskih kanala, više od 175 značajki i preko 40 integracija. Pružajte podršku putem emaila, livechata, društvenih medija, pozivnog centra ili baze znanja.

Bolja briga za korisnike

Korisnička podrška je bitan dio svakog uspješnog posla. LiveAgent može pomoći vašim agentima da olakšaju svoj tijek rada, povećaju ROI i jednostavno pružaju bolju podršku vašim korisnicima

Pouzdan tiket sustav se brine o vašim komunikacijama, tako da se možete fokusirati na bitnije stvari i uštedjeti vrijeme.

Memorable customer experience

4 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Povećana produktivnost

Smanjuje radno vrijeme vaših agenata i rješava više korisničkih upita zahvaljujući našoj univerzalnoj ulaznoj pošti

Obiluje značajkama

Preko 175 + značajki koje čine vaš tijek rada lakšim i ugodnijim.

Pristupačne cijene

LiveAgent jednostavno ima razumnu cijenu. Izaberite jedan od naša tri plaćena plana ili izaberite posebne mogućnosti za prilagodbu vaše korisničke službe.

Do more customer support for less money

Pravi alati za pravu cijenu

Odličan softver za korisničku podršku ne mora biti skup. LiveAgent je softver za korisničku podršku s razumnom cijenom. Nudimo vam tri odlična plaćena plana koji su puni alata, značajki i integracija.

Sve što morate učiniti je izabrati onaj koji vam najviše odgovara. Pogledajte naše planove i saznajte više.

Spremni na promjenu?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver za podršku u 2020. Ostanite bliski s vašim korisnicima i pomozite im brže s LiveAgent-om.

Ready to switch to LiveAgent

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

Želite nas usporediti s nekim drugim softverom?

Zanima vas kako se nosimo s ostalim popularnim rješenjima za korisničku službu? Pogledajte naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo ponuditi.

    Related Articles to Extend alternativa
    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent helpdesk softver i live chat

    LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.

    LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

    Tražite alternativu za LiveHelpNow?

    Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

    Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Nedodijeljeni tiket: tiket može biti nedodijeljen ručno od strane drugog agenta ili upotrebom automatiziranih pravila.

    Nedodijeljen

    Samoposlužne opcije su važne za podršku kupcima, a chat uživo pruža brzu i korisnu podršku. Povrat ulaganja je ključan, a nedodijeljeni tiketi trebaju biti riješeni što je prije moguće. Besplatni demo dostupan je za LiveAgent softver.

    Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

    Tražite alternativu za SpiceWorks?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x