Što je AJAX?
AJAX je oznaka za asinkroni JavaScript i XML. To je kombinacija JavaScripta, proširivog jezika za označavanje (XML), objektnog modela dokumenta (DOM), dinamičkog HTML-a i ostalih alata za programiranje, koji se koristi za kreiranje asinkronih web aplikacija. Svaki alat za programiranje ima vlastitu važnost. Ove web aplikacije mogu slati informacije na poslužitelj i dobivati ih natrag u pozadinu. Ovaj alat omogućuje trenutačno ažuriranje sadržaja web stranica kada se aktivnost izvrši. AJAX donosi hrpu prednosti i koristi.
FAQ
Što je AJAX?
AJAX, ili asinkroni JavaScript i XML, je tehnika kreiranja web aplikacija u kojoj se interakcija korisnika s poslužiteljem odvija asinkrono, tj. dokument se ne mora svaki put ponovno učitati. Ova metoda programiranja nudi dinamičniju interakciju u odnosu na tradicionalni model.
Koje prednosti donosi AJAX?
Prednosti koje AJAX donosi su: povećana korisnost i ergonomija internet aplikacija, smanjen broj ekrana i koraka potrebnih za postizanje željenog efekta, preuzimanje samo podataka koji su potrebni, nema potrebe za osvježavanjem cijele stranice i omogućavanje bržeg sučelja.
Kako AJAX radi unutar LiveAgent-a?
Zahvaljujući AJAX-u, između ostalog, usluge korisničke podrške mogu raditi efikasno i dinamično. Web stranica ne gubi vrijeme u potpunom učitavanju, jer se ažuriraju samo potrebni elementi.
Expert’s note
AJAX je tehnika asinkronog slanja podataka na poslužitelj i brzog ažuriranja sadržaja web stranica. Nudi prednosti kao što su ergonomija aplikacija i smanjenje broja koraka.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!