Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
COVID-19 novi je koronavirus koji se pojavio u Kini u prosincu 2019. COVID-19 se širi zrakom od osobe do osobe. Simptomi uključuju kašalj, groznicu i otežano disanje. U nekim se slučajevima virus pokazao smrtonosnim, međutim, najugroženije osobe su starije osobe ili osobe s već postojećim kardiovaskularnim i respiratornim problemima.
Najbolji način sprječavanje zaraze virusom je izbjegavanje kontakta s drugima, često pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja očiju, nosa i usta.
Koronavirus je već imao utjecaja na globalno gospodarstvo. Tržište dionica je ostvarilo pad, provedene su zabrane putovanja i karantene, a trgovine mješovitom robom u potpunosti su rasprodane na određenim područjima zbog panike.
Radi prevencije, mnoge su europske vlade naredile da se privremeno zatvore sva ne-esencijalna poduzeća i organizacije (osim ljekarni, trgovina prehrambenih proizvoda, poštanskih ureda, liječničkih ordinacija).
Razumijemo da se svi poslovi ne mogu raditi na daljinu. Međutim, ako se bavite e-trgovinom ili SaaS-om, možemo pretpostaviti da se puno posla može obaviti od kuće. Agenti za korisničku službu, programeri, online trgovci mogu svoja računala ponijeti kući i nastaviti daljinski raditi. U osnovi se ništa ne mora promijeniti – sve dok vaši zaposlenici imaju dobru radnu etiku i ostanu motivirani.
Ako ne možete otpremiti proizvode ili isporučiti svoje usluge (na primjer, ako ste zrakoplovna tvrtka na koju utječe zabrana putovanja), ponudite svojim klijentima kompromis za naknadu. Na primjer, ako ne možete izvršiti povrat novca, ponudite kupcima kupone. Kuponi bi trebali imati vrijednost jednaku njihovoj prvobitnoj nabavnoj cijeni i trebali bi biti dostupni za iskorištavanje u budućnosti.
Ako se postavite tako, vaši će kupci u budućnosti biti razumljiviji, manje frustrirani i skloniji kupnji od vas u budućnosti.
U ovakvim vremenima važno je ublažiti gubitke. Preusmjerite fokus na ono što trenutno djeluje. Nudite odmor, pustite ljude da razmišljaju o novim profitabilnim projektima, smanjite dobit tvrtke kako bi se vaši zaposlenici osjećali financijski stabilni i sigurni ili ponudite planove pretplate koji dugoročno donose manji prihod, ali danas sprječavaju probleme s novčanim tokovima. Vrijeme je da pametno razmišljate i ostanete mirni.
Usredotočite se na ono za što nikada niste imali vremena. Možda je vrijeme za cjeloviti redizajn weba koji ste odgađali ili je možda vrijeme da ponovo pokrenete svoj blog. Budite kreativni, uvijek ima mjesta za poboljšanja.
Kada se bavite otkazivanjima i povratima novca, važno je uzeti u obzir ljudski aspekt poslovanja i ostati fleksibilan i razumljiv prema svojim kupcima.
Budite motivirani i shvatite kako su trenutni padovi zadovoljstva kupaca samo privremeni. Pokušajte smisliti nove načine interakcije sa svojim kupcima koji negativno iskustvo mogu transformirati u pozitivno.
Inspiraciju potražite u Martinusu, slovačkoj knjižari, koja i dalje pruža usluge kupcima online. Agenti korisničke podrške spremni su savjetovati kupce u odabiru knjiga u sesijama video chata. Slatko je, učinkovito i pamti se.
Budući kako je količina ticketa velika i samo se povećava, važno je po potrebi rasporediti zaposlenike u timove za korisničku podršku. Čak i ako preraspodijeljeni zaposlenici nisu dovoljno upućeni u vaš proizvod i tehničke tickete koji pristižu, možete im dodijeliti tickete za početnike koja se bave jednostavnim pitanjima poput “Kako mogu resetirati lozinku?” ili “Kako mogu nadograditi pretplatu?”
Na taj se način vaši zaposlenici sa većim znanjem mogu usredotočiti na tickete veće složenosti i važnosti. Ovo je win-win situacija jer nećete držati svoje kupce na čekanju, a raspoloživu radnu snagu možete iskoristiti bez otpuštanja ili novih zapošljavanja.
Kada je količina ticketa izuzetno velika, važno je prilagoditi smjene agenata tako da je vaša korisnička podrška dostupna 24 sata dnevno. Ako ne možete prilagoditi smjene agenata, razmislite o načinima kako pružiti podršku svojim kupcima čak i kada niste dostupni. Razmislite o bazama znanja, forumima, člancima s uputama, izvanmrežnim chatovima, YouTube sadržaju – u osnovi bilo čemu što vaši kupci mogu koristiti kako bi sami riješili problem.
LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.
Peter Komornik, CEO
Ako imate mogućnost angažiranja privremenih agenata za korisničku podršku, to svakako učinite. Kako bi se dosta ljudi moglo naći bez posla i u teškoj financijskoj situaciji, to za mnoge može biti odlična prilika.
Unaprijed pripremljene poruke i automatizacija određenih odgovora e-mailom izvrstan je način za brzo rješavanje ticketa. Na primjer, unaprijed pripremljene poruke mogu se automatski poslati svima koji zahtijevaju povrat novca. Poruka bi trebala imati unaprijed pripremljeni tekst koji vodi kupca kroz postupak i odgovara na sva česta pitanja u vezi s povratom novca.
Nudimo usluge prebacivanja podataka iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.
Sve što vam može uštedjeti vrijeme tijekom velikog priljeva ticketa je plus. Upotrijebite napredne help desk alate, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, koji vam omogućuje da biste vidjeli što vaši korisnici pišu u chatu prije nego što uopće pritisnu send. To vam daje dodatno vrijeme da potražite njihove prošle narudžbe, tickete i sve ostale važne informacije koje će vam trebati kada im pomažete.
Ključno u svemu ovome je ostati pozitivan i motiviran. Razmislite o izvanrednim rješenjima koja mogu pomoći vašim korisnicima i agentima. Imajte na umu kako je ovo sve privremeno i da će se sve uskoro vratiti u normalu.
Ako trebate help desk rješenje koje će ispuniti sve vaše zahtjeve za rad na daljinu, isprobajte LiveAgent. Nudimo ugrađeni call centar, ticketing sustav i nativni live chat.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma