Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Imate poteškoća u pružanjudobre usluge u vrijeme COVID-a?

Implementirajte softver za remote rad i primjetite rezultate odmah.

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Korisnička podrška za vrijeme Korona virusa

Pružanje izvrsne korisničke podrške, a istovremeno osiguravanje sigurnosti vaših zaposlenika tijekom pandemije korona virusa može biti izazov. Najvažnije je ostati mirni, organizirati se i razmišljati izvan okvira. Ako trebate savjete o tome kako nastaviti poslovati tijekom ovih zahtjevnih vremena nastavite čitati.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
COVID-19 definition

Što je korona virus?

COVID-19 novi je koronavirus koji se pojavio u Kini u prosincu 2019. COVID-19 se širi zrakom od osobe do osobe. Simptomi uključuju kašalj, groznicu i otežano disanje. U nekim se slučajevima virus pokazao smrtonosnim, međutim, najugroženije osobe su starije osobe ili osobe s već postojećim kardiovaskularnim i respiratornim problemima.

Najbolji način sprječavanje zaraze virusom je izbjegavanje kontakta s drugima, često pranje ruku i izbjegavanje dodirivanja očiju, nosa i usta.

Kakav utjecaj ima na poslovanje?

Koronavirus je već imao utjecaja na globalno gospodarstvo. Tržište dionica je ostvarilo pad, provedene su zabrane putovanja i karantene, a trgovine mješovitom robom u potpunosti su rasprodane na određenim područjima zbog panike.

Radi prevencije, mnoge su europske vlade naredile da se privremeno zatvore sva ne-esencijalna poduzeća i organizacije (osim ljekarni, trgovina prehrambenih proizvoda, poštanskih ureda, liječničkih ordinacija).

affect on business

Kako pripremiti svoje poslovanje za Koronavirus

Razumijemo da se svi poslovi ne mogu raditi na daljinu. Međutim, ako se bavite e-trgovinom ili SaaS-om, možemo pretpostaviti da se puno posla može obaviti od kuće. Agenti za korisničku službu, programeri, online trgovci mogu svoja računala ponijeti kući i nastaviti daljinski raditi. U osnovi se ništa ne mora promijeniti – sve dok vaši zaposlenici imaju dobru radnu etiku i ostanu motivirani.

offer compensations

Ponudite naknadu i pronađite kompromis

Ako ne možete otpremiti proizvode ili isporučiti svoje usluge (na primjer, ako ste zrakoplovna tvrtka na koju utječe zabrana putovanja), ponudite svojim klijentima kompromis za naknadu. Na primjer, ako ne možete izvršiti povrat novca, ponudite kupcima kupone. Kuponi bi trebali imati vrijednost jednaku njihovoj prvobitnoj nabavnoj cijeni i trebali bi biti dostupni za iskorištavanje u budućnosti.

Ako se postavite tako, vaši će kupci u budućnosti biti razumljiviji, manje frustrirani i skloniji kupnji od vas u budućnosti.

mitigate losses

Ublažite gubitke

U ovakvim vremenima važno je ublažiti gubitke. Preusmjerite fokus na ono što trenutno djeluje. Nudite odmor, pustite ljude da razmišljaju o novim profitabilnim projektima, smanjite dobit tvrtke kako bi se vaši zaposlenici osjećali financijski stabilni i sigurni ili ponudite planove pretplate koji dugoročno donose manji prihod, ali danas sprječavaju probleme s novčanim tokovima. Vrijeme je da pametno razmišljate i ostanete mirni.

work

Radite ono za što inače nikad nemate vremena

Usredotočite se na ono za što nikada niste imali vremena. Možda je vrijeme za cjeloviti redizajn weba koji ste odgađali ili je možda vrijeme da ponovo pokrenete svoj blog. Budite kreativni, uvijek ima mjesta za poboljšanja.

Utjecaj na industriju korisničke podrške

dollar in zoom

Povrati novca svugdje

Kada se bavite otkazivanjima i povratima novca, važno je uzeti u obzir ljudski aspekt poslovanja i ostati fleksibilan i razumljiv prema svojim kupcima.

Phone icon

Preopterećeni chatovi/telefoni

Krećite se kroz duge redove poziva i chata pomoću usmjeravanja poziva, IVR ili formulara prije chata. Dajte svojim agentima vremena i prostora kako bi se organizirali i učinkovito odgovorili na sve upite kupaca.

Smiley face icon

Smanjeno zadovoljstvo kupaca

Budite motivirani i shvatite kako su trenutni padovi zadovoljstva kupaca samo privremeni. Pokušajte smisliti nove načine interakcije sa svojim kupcima koji negativno iskustvo mogu transformirati u pozitivno.

get inspired

Pronađite inspiraciju

Inspiraciju potražite u Martinusu, slovačkoj knjižari, koja i dalje pruža usluge kupcima online. Agenti korisničke podrške spremni su savjetovati kupce u odabiru knjiga u sesijama video chata. Slatko je, učinkovito i pamti se.

Prilagodite resurse

Budući kako je količina ticketa velika i samo se povećava, važno je po potrebi rasporediti zaposlenike u timove za korisničku podršku. Čak i ako preraspodijeljeni zaposlenici nisu dovoljno upućeni u vaš proizvod i tehničke tickete koji pristižu, možete im dodijeliti tickete za početnike koja se bave jednostavnim pitanjima poput “Kako mogu resetirati lozinku?” ili “Kako mogu nadograditi pretplatu?”

Na taj se način vaši zaposlenici sa većim znanjem mogu usredotočiti na tickete veće složenosti i važnosti. Ovo je win-win situacija jer nećete držati svoje kupce na čekanju, a raspoloživu radnu snagu možete iskoristiti bez otpuštanja ili novih zapošljavanja.

adjust resources
adjust shifts

Prilagodite smjene agenata

Kada je količina ticketa izuzetno velika, važno je prilagoditi smjene agenata tako da je vaša korisnička podrška dostupna 24 sata dnevno. Ako ne možete prilagoditi smjene agenata, razmislite o načinima kako pružiti podršku svojim kupcima čak i kada niste dostupni. Razmislite o bazama znanja, forumima, člancima s uputama, izvanmrežnim chatovima, YouTube sadržaju – u osnovi bilo čemu što vaši kupci mogu koristiti kako bi sami riješili problem.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Povećajte dostupnost agenata

Ako imate mogućnost angažiranja privremenih agenata za korisničku podršku, to svakako učinite. Kako bi se dosta ljudi moglo naći bez posla i u teškoj financijskoj situaciji, to za mnoge može biti odlična prilika.

increase availability
canned messages

Unaprijed pripremljene poruke

Unaprijed pripremljene poruke i automatizacija određenih odgovora e-mailom izvrstan je način za brzo rješavanje ticketa. Na primjer, unaprijed pripremljene poruke mogu se automatski poslati svima koji zahtijevaju povrat novca. Poruka bi trebala imati unaprijed pripremljeni tekst koji vodi kupca kroz postupak i odgovara na sva česta pitanja u vezi s povratom novca.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo usluge prebacivanja podataka iz većine popularnih rješenja službe za pomoć.

badges

Profitirajte od prikaza tipkanja u stvarnom vremenz

Sve što vam može uštedjeti vrijeme tijekom velikog priljeva ticketa je plus. Upotrijebite napredne help desk alate, poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, koji vam omogućuje da biste vidjeli što vaši korisnici pišu u chatu prije nego što uopće pritisnu send. To vam daje dodatno vrijeme da potražite njihove prošle narudžbe, tickete i sve ostale važne informacije koje će vam trebati kada im pomažete.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Ostanite smireni

Ključno u svemu ovome je ostati pozitivan i motiviran. Razmislite o izvanrednim rješenjima koja mogu pomoći vašim korisnicima i agentima. Imajte na umu kako je ovo sve privremeno i da će se sve uskoro vratiti u normalu.

Ako trebate help desk rješenje koje će ispuniti sve vaše zahtjeve za rad na daljinu, isprobajte LiveAgent. Nudimo ugrađeni call centar, ticketing sustav i nativni live chat.

Razlozi zbog kojih su se poduzeća prebacili na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što je zajedničko Huaweiju, BMW-u, Yamahi i O2? Dobro ste pogodili … LiveAgent!

Isprobajte besplatno već danas Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako možete pružiti izvrsnu korisničku uslugu tijekom koronavirusa?

Da biste pružili izvrsnu korisničku uslugu tijekom pandemije, možete koristiti alat za korisničku podršku poput LiveAgent. LiveAgent je softver za podršku koji povezuje sve platforme u jednu. Tako možete brzo pružiti odgovore s jednog sučelja bez potrebe za prebacivanjem između sučelja. Vrijeme prvog odgovora uvelike utječe na zadovoljstvo kupaca. Stoga je važno imati alat/softver za korisničku podršku koji vam omogućuje da budete što učinkovitiji.

Koje značajke LiveAgenta vam mogu pomoći u pružanju odlične korisničke podrške tijekom pandemije?

Kako biste pružili izvrsnu korisničku uslugu dok se nosite s epidemijom koronavirusa, možete upotrijebiti LiveAgent widget za chat u pokretu koji pruža prikladno sučelje za razgovor s vašim korisnicima. Štoviše, značajke kao što su pripremljene poruke, e-mail predlošci ili unaprijed definirani odgovori omogućuju vašim agentima da odmah profesionalno odgovore na ponavljajuće upite.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo