Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako dodati live chat u CoreCommerce store
Integracija LiveAgent-ove značajke za live chat može poboljšati podršku kupcima i zadovoljstvo klijenata kroz personaliziranu podršku i brže rješavanje upita. Besplatni vodič nudi korake za integraciju live chata sa CoreCommerce web stranicom.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
How to: Predefinirani odgovori u LiveAgent-u
Predefinirani odgovori u LiveAgentu omogućuju agentima uštedu vremena pružajući dosljedne odgovore. Korisni su za poboljšanje iskustva korisničke podrške i pomoć novim agentima.
TeleCube + LiveAgent vodič za integraciju
TeleCube + LiveAgent vodič omogućuje tvrtkama besplatan telefonski sustav za upravljanje pozivima, porukama i faksom na jednom mjestu. Integracija pruža centralno upravljanje interakcijama s klijentima, povećanu kontrolu nad pozivima klijenata i optimizaciju operacija pozivnog centra.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.