LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite bliže svojim korisnicima i brže im pomozite pomoću LiveAgent-a.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Saznajte na koji se način LiveAgent ističe u odnosu na druge mogućnosti prema našim korisnicima.
Prelazak na LiveAgent velik je iskorak. Uspjeli smo udvostručiti količinu upita klijenata istovremeno skraćujući radno vrijeme naših agenata.
Implementacijom usluga u stvarnom vremenu uspjeli smo povećati zadovoljstvo korisnika 29 %. LiveAgent nam je također pomogao poboljšati stope konverzije i pružio priliku za povećanje prodaje.
LiveAgent nam omogućava da brže pomognemo korisnicima i osiguramo uspješan događaj našim klijentima bez poteškoća. A to je i zašto je naše prosječno vrijeme odgovora sada blizu 30 minuta.
Svako poslovanje zaslužuje bolju korisničku podršku. Osigurajte ju pomoću LiveAgent-a.
Pomoću LiveAgent-a vaša e-pošta, čavljanja, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i drugim kanalima naći će se u jednom univerzalnom pretincu ulazne pošte.
Podrška putem čavljanja uživo ključni je dio svake kompanije za uspješnu strategiju privlačenja potrošača. Pomaže vam da pretvorite posjetitelje u kupce koji plaćaju.
Napravite virtualni pozivni centar kao dio vašeg rješenja službe za korisnike u nekoliko kanala. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vašeg web-mjesta ili fiksnog telefona na jedno mjesto.
Integrirajte svoje profile na društvenim mrežama u LiveAgent-u i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili poruke na Twitteru izravno sa svog računa.
LiveAgent nudi pravu količinu značajki softvera službe za korisnike, uključujući moćan sustav za praćenje grešaka s automatizacijom, ugovorom o razini usluge, čavljanjem uživo, društvenim mrežama i razmjenom poruka, pozivnim centrom, interaktivnim govornim automatom, obrascom za kontakt i centrom za podršku. Više od 175 značajki službe za korisnike trenutačno je dostupno, a uključeno je i više od 40 integracija!
Učlanite se u klub tisuća naših zadovoljnih korisnika koji koriste LiveAgent. Napravite bolje korisničko iskustvo zahvaljujući rješenju s više kanala, povećajte stope konverzije i unaprijedite odanost korisnika.
LiveAgent je izrazito fleksibilan, prilagodljiv i skalabilan. Pogledajte na koji način druge kompanije koriste ogromnu količinu prednosti koje nudi LiveAgent.
Odmah je postalo jasno da je prelazak na LiveAgent bila ispravna odluka jer je raspodjela zahtjeva za podršku dramatično poboljšala rad naših predstavnika u podršci. Mjerenje zadovoljstva korisnika bilo bi nemoguće bez LiveAgent-a.
Brzo smo usvojili jednostavan način nazdora i odgovora na korisničke upite preko nekoliko digitalnih kanala. Implementacijom usluge u stvarnom vremenu uspjeli smo povećati zadovoljstvo korisnika 29 %.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
LiveAgent help desk softver može odmah poboljšati učinkovitost vaše korisničke službe. Kao rezultat toga, vaše poslovanje može povećati zadovoljstvo kupaca, zadržavanje kupaca, lojalnost kupaca, a istovremeno smanjiti troškove.
LiveAgent nudi više od 180 značajki za poboljšanje kvalitete vaše korisničke podrške. Na primjer, značajke automatizacije uključuju automatiziranu distribuciju ticketa, automatski povratni poziv, IVR, usmjeravanje poziva, SPAM filtre i obavijesti e-mailom. Nadalje, softver automatizira tijek rada vaših agenata kroz SLA pravila, vrijeme i akciju.
Što se tiče cijena LiveAgent-a, one se temelje na tome koliko agenata i funkcija tražite. Točnije, LiveAgent nudi tri pretplate, koje variraju od 15 do 39 USD po agentu za mjesec dana.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma