Besplatni probni period

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tražite bolji softver za korisničku podršku?

LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite bliže svojim korisnicima i brže im pomozite pomoću LiveAgent-a.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Saznajte na koji se način LiveAgent ističe u odnosu na druge mogućnosti prema našim korisnicima.

Increase icon

Povećana produktivnost u svim odjelima

Prelazak na LiveAgent velik je iskorak. Uspjeli smo udvostručiti količinu upita klijenata istovremeno skraćujući radno vrijeme naših agenata.

Smiley face icon

Stope zadovoljstva korisnika zahvaljujući LiveAgent-u

Implementacijom usluga u stvarnom vremenu uspjeli smo povećati zadovoljstvo korisnika 29 %. LiveAgent nam je također pomogao poboljšati stope konverzije i pružio priliku za povećanje prodaje.

Sport icon

Poboljšano prosječno vrijeme odgovora agenata

LiveAgent nam omogućava da brže pomognemo korisnicima i osiguramo uspješan događaj našim klijentima bez poteškoća. A to je i zašto je naše prosječno vrijeme odgovora sada blizu 30 minuta.

LiveAgent osnovne značajke

Svako poslovanje zaslužuje bolju korisničku podršku. Osigurajte ju pomoću LiveAgent-a.

Pomoću LiveAgent-a vaša e-pošta, čavljanja, pozivi, spominjanja na društvenim medijima i drugim kanalima naći će se u jednom univerzalnom pretincu ulazne pošte.

Podrška putem čavljanja uživo ključni je dio svake kompanije za uspješnu strategiju privlačenja potrošača. Pomaže vam da pretvorite posjetitelje u kupce koji plaćaju.

Napravite virtualni pozivni centar kao dio vašeg rješenja službe za korisnike u nekoliko kanala. LiveAgent centralizira telefonske pozive s vašeg web-mjesta ili fiksnog telefona na jedno mjesto.

Integrirajte svoje profile na društvenim mrežama u LiveAgent-u i odgovarajte na komentare, privatne poruke ili poruke na Twitteru izravno sa svog računa.

Značajke koje zaslužujete

LiveAgent nudi pravu količinu značajki softvera službe za korisnike, uključujući moćan sustav za praćenje grešaka s automatizacijom, ugovorom o razini usluge, čavljanjem uživo, društvenim mrežama i razmjenom poruka, pozivnim centrom, interaktivnim govornim automatom, obrascom za kontakt i centrom za podršku. Više od 175 značajki službe za korisnike trenutačno je dostupno, a uključeno je i više od 40 integracija!

Priključite se pokretu

Učlanite se u klub tisuća naših zadovoljnih korisnika koji koriste LiveAgent. Napravite bolje korisničko iskustvo zahvaljujući rješenju s više kanala, povećajte stope konverzije i unaprijedite odanost korisnika.

Ready to switch to LiveAgent

Pogledajte kako korisnici koriste LiveAgent u praksi

LiveAgent je izrazito fleksibilan, prilagodljiv i skalabilan. Pogledajte na koji način druge kompanije koriste ogromnu količinu prednosti koje nudi LiveAgent.

Odmah je postalo jasno da je prelazak na LiveAgent bila ispravna odluka jer je raspodjela zahtjeva za podršku dramatično poboljšala rad naših predstavnika u podršci. Mjerenje zadovoljstva korisnika bilo bi nemoguće bez LiveAgent-a.

Brzo smo usvojili jednostavan način nazdora i odgovora na korisničke upite preko nekoliko digitalnih kanala. Implementacijom usluge u stvarnom vremenu uspjeli smo povećati zadovoljstvo korisnika 29 %.

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo