Andrej Saxon customer success

VIP customer success linija - Andrej Saxon

Povežite se izravno s Andrejem putem gumba ispod.

Andrejevo radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Related Articles to Andrej
Softver kontaktnog centra može poboljšati i pojednostaviti dolaznu i odlaznu komunikaciju. Pročitajte naš pregled 25 najboljih kontakt centara.

Najbolji softver za kontakt centar

Otkrijte najbolji softver za kontakt centre s ključnim značajkama i prednostima za poboljšanje poslovne komunikacije.

Kako kontaktirati Entrata službu za korisnike putem e-pošte, chatom uživo, telefonom, podrškom društvenih medija, i samouslužnom podrškom.

Entrata Kontakti za podršku

Kako kontaktirati Entrata službu za korisnike putem e-pošte, chatom uživo, telefonom, podrškom društvenih medija, i samouslužnom podrškom.

ID tiketa također vam može pomoći da brzo dodate ili objavite status problema vašeg korisnika. Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika.

ID Tiketa

Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!

Integrately je alat koji se može koristiti za stvaranje različitih integracija bilo koje vrste softvera

Integrately

Integrately je moćan alat za automatizaciju koji povezuje preko 425 aplikacija, poboljšavajući tijek rada i komunikaciju s kupcima. Povežite LiveAgent s drugim platformama, automatizirajte kontaktne liste, pratite naplatu i primajte obavijesti e-mailom. Isprobajte besplatno i unaprijedite svoje poslovanje!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start a Free Trial x