Upoznajte naše Avengerse za uspjeh korisnika

Michaela Gombárová customer success

Michaela

Customer success manager

Michaelino radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 9:00 – 17:00
Utorak: 11:00 – 19:00
Srijeda: 9:00 – 17:00
Četvrtak: 11:00 – 19:00
Petak: 9:00 – 17:00

Andrej

Customer success manager

Andrejevo radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Andrej Saxon customer success
Laura Luongova customer success

Laura

Customer success manager

Laurino radno vrijeme(CET, Beč

Ponedjeljak: 9:00 – 17:00
Utorak: 11:00 – 19:00
Srijeda: 9:00 – 17:00
Četvrtak: 11:00 – 19:00
Petak: 9:00 – 17:00

John Gordon

Customer success manager

JG-vo radno vrijeme (EST, New York)

Ponedjeljak: 9AM – 5PM
v: 9AM – 5PM
Srijeda: 9AM – 5PM
Četvrtak: 9AM – 5PM
Petak: 9AM – 5PM

JohnGordon Hilley customer success
Beata Juricova customer success

Beata

Customer success manager

Beatino radno vrijeme (CET, Beč)

Ponedjeljak: 11:00 – 19:00
Utorak: 7:00 – 15:00
Srijeda: 11:00 – 19:00
Četvrtak: 7:00 – 15:00
Petak: 7:00 – 15:00

Related Articles to Uspjeh klijenta
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x