Što su tvrtke za pružanje korisničke podrške?
Ako se vaši korisnički predstavnici ne mogu nositi s povećanim brojem dolaznih problema i upita od strane kupaca, postoji rješenje za vas. Tvrtke za korisničku podršku su vanjske tvrtke koje pružaju potpunu korisničku podršku. Njihov tim za korisničku podršku obučen je da brzo odgovori na sve tikete i riješi probleme, žalbe ili pritužbe.
Tvrtke za korisničku podršku mogu pružiti uslugu 24 sata dnevno. Nude različita izvješća i KPI (ključne pokazatelje učinka), tako da imate izvrstan pregled o isporučenoj podršci. Također se mogu povezati s vašim help desk softverom i pratiti postojeće procese.
Frequently asked questions
Što su tvrtke za pružanje korisničke podrške?
Tvrtke za korisničku podršku su tvrtke koje se bave uslugama za kupce. Obično pružaju svoje usluge 24 sata dnevno. Zahvaljujući tome, one mogu podržati rad vaše tvrtke, a vi možete biti mirni jer se o vašim klijentima vodi stalna briga.
Koje su najpoznatije tvrtke za pružanje korisničke podrške?
Mnogo je tvrtki koje se bave i specijaliziraju samo za korisničku podršku. Najpopularnije tvrtke za korisničku podršku su Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue i Wistia.
Koliko ima tvrtki za pružanje korisničke podrške?
Postoje stotine tisuća tvrtki za pružanje korisničke podrške diljem svijeta. Prije nego što odlučite s kojom od tvrtki želite surađivati, definirajte svoj proračun i očekivanja prema tvrtki. Zatim se informirajte o ponudama tvrtki koje vas zanimaju i odaberite najbolju za vas.
Expert note
<p>Tvrtke za korisničku podršku su ključne za stvaranje pozitivnog iskustva kupaca. Korištenje softvera kao što je LiveAgent može dramatično poboljšati produktivnost, smanjiti troškove operacija i povećati zadovoljstvo kupaca.</p>

Najbolje prakse korisničke podrške
Strukturiranje podrške na tri razine može poboljšati učinkovitost. Korištenje standardnih odgovora i samoposlužnog porta omogućuje brže rješavanje problema. Analitika podrške i integracije treće strane su također korisne. Pružanje treninga zaposlenicima podrške, provođenje anketa o zadovoljstvu korisnika i briga o timu podrške su ključni za uspješnu korisničku podršku.