Što je revizijski dnevnik?
Track the account and changes made by users and your customer representatives staff. Audit log is a chronological set of records. This documentary evidence of activities automatically tracks actions like: user logging in, user viewing ticket, tags changed, user left ticket, ticket ranking, ticket voice message, ticket transfer and much more. In your LiveAgent you can use audit log custom filter, that display only a certain activities or selected customer representative.
Saznajte više o revizijskom dnevniku u LiveAgent-u.

FAQ
Što je revizijski dnevnik?
Revizijski dnevnik, poznat i kao trag revizija, je snimka događaja i promjena. Obično postoje događaju povezani s nizom aktivnosti ili određenom akcijom. To vam omogućuje da pratite promjene koje su agenti napravili na određenom tiketu.
Tko može kreirati revizijske dnevnike?
Revizijske dnevnike može kreirati bilo koji agent koji uslužuje klijenta. To vam omogućava praćenje određenih akcija ili akcija u vezi s klijentom.
Kako provjeriti revizijske dnevnike unutar LiveAgent upravljačke ploče?
Da bi provjerili revizijske dnevnike u LiveAgent panelu, kliknite na ‘Konfiguracija’, zatim idite na ‘Alati’ i izaberite ‘Dnevnik revizije’.
Teletek: Učinkovita komunikacija i personalizacija su ključne za korisničku podršku. AI, blockchain i 3D printanje omogućuju personalizirane proizvode. Integracija live chata na WordPress web stranicu poboljšava korisničko iskustvo. ClickPhone nudi vijesti o ažuriranjima i popustima za LiveAgent. Egencia pruža podršku putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. The answer delivery status indicator u LiveAgent ticketima pruža informacije o statusu e-mail odgovora. Izrađujemo vaš LiveAgent, iskoristite sve komunikacijske kanale.