Revizijski dnevnik

Što je revizijski dnevnik?

Track the account and changes made by users and your customer representatives staff. Audit log is a chronological set of records. This documentary evidence of activities automatically tracks actions like: user logging in, user viewing ticket, tags changed, user left ticket, ticket ranking, ticket voice message, ticket transfer and much more. In your LiveAgent you can use audit log custom filter, that display only a certain activities or selected customer representative.

Saznajte više o revizijskom dnevniku u LiveAgent-u.

LiveAgent's audit log

FAQ

Što je revizijski dnevnik?

Revizijski dnevnik, poznat i kao trag revizija, je snimka događaja i promjena. Obično postoje događaju povezani s nizom aktivnosti ili određenom akcijom. To vam omogućuje da pratite promjene koje su agenti napravili na određenom tiketu.

Tko može kreirati revizijske dnevnike?

Revizijske dnevnike može kreirati bilo koji agent koji uslužuje klijenta. To vam omogućava praćenje određenih akcija ili akcija u vezi s klijentom.

Kako provjeriti revizijske dnevnike unutar LiveAgent upravljačke ploče?

Da bi provjerili revizijske dnevnike u LiveAgent panelu, kliknite na ‘Konfiguracija’, zatim idite na ‘Alati’ i izaberite ‘Dnevnik revizije’.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo