Što je revizijski dnevnik?
Track the account and changes made by users and your customer representatives staff. Audit log is a chronological set of records. This documentary evidence of activities automatically tracks actions like: user logging in, user viewing ticket, tags changed, user left ticket, ticket ranking, ticket voice message, ticket transfer and much more. In your LiveAgent you can use audit log custom filter, that display only a certain activities or selected customer representative.
Saznajte više o revizijskom dnevniku u LiveAgent-u.
FAQ
Što je revizijski dnevnik?
Revizijski dnevnik, poznat i kao trag revizija, je snimka događaja i promjena. Obično postoje događaju povezani s nizom aktivnosti ili određenom akcijom. To vam omogućuje da pratite promjene koje su agenti napravili na određenom tiketu.
Tko može kreirati revizijske dnevnike?
Revizijske dnevnike može kreirati bilo koji agent koji uslužuje klijenta. To vam omogućava praćenje određenih akcija ili akcija u vezi s klijentom.
Kako provjeriti revizijske dnevnike unutar LiveAgent upravljačke ploče?
Da bi provjerili revizijske dnevnike u LiveAgent panelu, kliknite na ‘Konfiguracija’, zatim idite na ‘Alati’ i izaberite ‘Dnevnik revizije’.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kontrolni popis za odredišnu stranicu
Prodajna ponuda treba biti jasna i vrijedna, a prezentacija prednosti važna je za demonstriranje vrijednosti proizvoda. Završni argument treba biti uvjerljiv, a naslovna slika i raspored jasni i privlačni. Bilješke stručnjaka i svjedočanstva klijenata povećavaju kredibilitet. Slike i videozapisi proizvoda poboljšavaju korisničko iskustvo, a statistički podaci dodaju kredibilitet.
Predlošci e-pošte za obnavljanje
Tekst objašnjava važnost korištenja zaključanog sadržaja kao marketinške strategije za generiranje potencijalnih kupaca, uz primjere poput blogova i e-knjiga. Također se govori o važnosti automatskih emailova poslije kupnje koji zadržavaju angažman klijenata i generiraju više ponovljenih prodaja. Tekst također pruža savjete za podršku kupcima putem e-pošte i naglašava važnost dodatnih kanala komunikacije poput LiveAgenta.
Poduzeća se moraju prilagoditi prelasku klijenata na online, a WhatsApp aplikacija je vrlo popularna za korisničku podršku. Tu su i pregledi najboljih softvera za incidente, povratne informacije kupaca, email podršku, forum softver i klijentske portale. E-mail bonton službe za korisnike također je važan za poboljšanje stopa zadržavanja kupaca i prepoznatljivost robne marke.