Što je obuka?
Obuka je proces obučavanja agenata kako bi bili dobro pripremljeni za pomaganje korisnicima.
Proces obuke sastoji se od načina razgovora s korisnicima, načina kako rješavati probleme koji imaju i pružanja odgovarajućih informacija o proizvodima koje kompanija prodaje. Obuka je nešto što ne smije prestati, jer kada agenti počnu raditi, rješavajući korisničke probleme, oni uče. Svaki put kada je novi problem riješen, uvijek se nešto iz toga može naučiti. Radionice su dobar način za obučavanje zaposlenika i nadziranja koliko su naučili.
Frequently Asked Questions
Što je obuka?
Obuka je proces kojim pripremate svoje agente da izvršavaju svoje zadatke kao dio tima za pružanje podrške korisnicima. To je odličan način za učenje novih vještina, razvoj tima, i prije svega, pripremu agenata za izvršavanje svojih zadataka.
Zašto je važno obučavati tim za pružanje podrške?
Obuka je važna kako bi agenti mogli izvršavati svoje zadatke na odgovarajućoj razini. To je prilika za razvoj zaposlenika i njihovih vještina.
Koji su najčešći elementi svake obuke za agenta korisničke podrške?
Najčešći elementi obuke tima za pružanje podrške uključuju znanje o proizvodu, tečajeve komunikacijskih vještina, jezik komunikacije, komunikacijsku politiku, tečajeve komunikacije s korisnicima, uključujući odnose s korisnicima, rješavanje sukoba i upravljanje stresom.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.