Menadžer korisničke podrške

Tko je menadžer korisničke podrške?

Menadžer korisničke podrške je osoba koja je odgovorna za odjel korisničke službe. Ova osoba ima mnoge odgovornosti, poput postavljanja strategija, zadataka, politike i standarda usluga, vođenja i motiviranja osoblja korisničke službe.

Menadžeri korisničke službe moraju osposobiti korisničke zastupnike za pružanje najbolje podrške, izgradnju lojalnih odnosa s klijentima i odlično poznavanje proizvoda i usluga. Moraju analizirati podatke, stvarati izvješća, a imaju i neke financijske odgovornosti. Dakle, menadžer korisničke službe mora biti strpljiv, IT vješt, prijateljski nastrojen, sposoban raditi pod pritiskom.

Frequently asked questions

Tko je menadžer korisničke službe?

Menadžer korisničke službe, poznat i kao menadžer brige o korisniku, osoba je koja se brine o zadovoljstvu kupaca i potencijalnih kupaca tvrtke. Njegovi zadaci uključuju, prije svega, pružanje izvrsne korisničke usluge, brigu o servisnom timu, kao i stvaranje rješenja koja poboljšavaju ovu uslugu.

Koje su odgovornosti menadžera korisničke službe?

Odgovornosti menadžera korisničke službe uključuju pružanje sveobuhvatne usluge korisnicima tvrtke. Da bi postigao ovaj cilj, upravitelj bi trebao učinkovito delegirati neke upite korisnika namjenskom timu, upravljati korisničkim računima, kao i dolaznim pozivima i e-poštom. Također bi trebao voditi evidenciju o interakcijama između agenata i klijenata te posebne evidencije poduzetih radnji. Također je iznimno važno izgraditi odnose sa zaposlenicima i brinuti se o njihovom razvoju.

Možete li dodati menadžera korisničke službe u LiveAgent?

U LiveAgent-u nemate dostupnu ulogu menadžera korisničke podrške, ali osoba s tom ulogom može imati više od ovlasti agenta. Stoga mu vrijedi dati ulogu administratora ili vlasnika (ovisno o potrebama i politici tvrtke). Tada može pravilno upravljati timom i podacima.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo