Što je izvješće o sreći?
Izvješće o sreći je izvješće koje generira tvrtka i pokazuje koliko su korisnici zadovoljni svojim proizvodima i uslugama.
Izvješće o sreći utječe ne samo u novčanom smislu već i na kvalitetu proizvoda i pruženu uslugu nakon prodaje. Često Vam se čini da nakon kupnje proizvoda primijetite kvar na proizvodu i za pomoć se obratite korisničkoj službi. Vaše iskustvo s njihovim sustavom podrške također utječe na to koliko je izvješće o sreći tvrtke dobro.
Što je izvješće o sreći tvrtke bolje, vjeruje se da se tvrtka više brine o svojim korisnicima.
Frequently asked questions
Što je izvješće o sreći?
Izvješće o sreći je izvješće koje pokazuje koliko su Vaši korisnici zadovoljni Vašim proizvodima i uslugama. Najčešće ga generira tvrtka na koju se izvještaj odnosi. Uzima se u obzir ne samo upotreba proizvoda i usluga, već i stupanj zadovoljstva korisničkom uslugom.
Tko bi trebao pregledati izvješće o sreći?
Izvješće o sreći bi svakako trebali pogledati zaposlenici tvrtke koja se tiče ovog izvješća. Pokazat će im koje su im snage, ali i koje su im slabosti. Ako su izvješća javna, vrijedi pročitati izvješća natjecatelja. Zahvaljujući tome, znamo što možemo nadahnuti, a što je bolje izbjegavati. Korisnici koji žele izvršiti određenu kupnju proizvoda ili usluge također mogu pročitati izvješće.
Expert note
Izvješće o sreći je važno za dugoročni uspjeh tvrtke i prioritiziranje poboljšanja korisničkog iskustva. Često utječe na kupovnu odluku i kvalitetu proizvoda.

Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Višekanalna korisnička podrška je ključna za uspjeh na prezasićenom tržištu. Ova podrška omogućuje tvrtkama da poboljšaju korisnička iskustva i bolje razumiju svoje kupce. Višekanalna podrška također može pomoći tvrtkama da poboljšaju produktivnost agenata i uštede na troškovima korisničke usluge. Mnoge tvrtke koriste LiveAgent za poboljšanje svoje korisničke podrške.
Tvrtka IAI S.A. predstavila je IdoSell Booking uslugu 2013 koja omogućuje prodaju rezervacija putem interneta, mobilnih uređaja ili društvenih mreža, trenutno dostupnu u Poljskoj i Njemačkoj. Implementacija LiveAgent-a poboljšala je brzinu odziva prodajnog odjela te integraciju Facebook poruka, a podrška korisnicima zadovoljna je sučeljem i prilagodljivošću. Paweł Fornalski ističe da je LiveAgent idealan alat za rast tvrtke.
Kako bi tvrtke poboljšale korisničko iskustvo, trebale bi se usredotočiti na korisnika i koristiti prijateljski i jasan jezik. Korisnički obrasci su važan alat za pružanje izvrsne podrške kupcima. Recenzije korisničke službe mogu utjecati na odluke kupaca, stoga tvrtke trebaju zadovoljiti svoje kupce i razumjeti njihove potrebe. Iskustvo s korisničkom službom je ključni faktor za uspjeh tvrtke i trebalo bi se poboljšavati kroz stvaranje vizija i pružanje brzih odgovora.
Najbolje prakse korisničke podrške
Korisnici očekuju online portal za samoposlugu od brendova. Korisnički samoposlužni portal smanjuje posao agenata i omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno. Izgradnja opsežne baze znanja i anketa povećava kvalitetu korisničke službe. Metrike korisničke podrške, integracije treće strane i trening za tim podrške poboljšavaju proces pružanja usluga. Prikupljanje povratnih informacija i briga o timu podrške ključno je za zadovoljavajuće iskustvo korisničke podrške. Ako želite odabrati pravu korisničku podršku za svoju kompaniju, razmislite o faktorima kao što su vrsta korisničke službe, set značajki, opcije automatizacije, sigurnost, integracije kanala i opcije samoposluge. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Metrike korisničke službe vrijedne su praćenja.