Izvješće o sreći

Što je izvješće o sreći?

Izvješće o sreći je izvješće koje generira tvrtka i pokazuje koliko su korisnici zadovoljni svojim proizvodima i uslugama.

Izvješće o sreći utječe ne samo u novčanom smislu već i na kvalitetu proizvoda i pruženu uslugu nakon prodaje. Često Vam se čini da nakon kupnje proizvoda primijetite kvar na proizvodu i za pomoć se obratite korisničkoj službi. Vaše iskustvo s njihovim sustavom podrške također utječe na to koliko je izvješće o sreći tvrtke dobro.

Što je izvješće o sreći tvrtke bolje, vjeruje se da se tvrtka više brine o svojim korisnicima.

Frequently asked questions

Što je izvješće o sreći?

Izvješće o sreći je izvješće koje pokazuje koliko su Vaši korisnici zadovoljni Vašim proizvodima i uslugama. Najčešće ga generira tvrtka na koju se izvještaj odnosi. Uzima se u obzir ne samo upotreba proizvoda i usluga, već i stupanj zadovoljstva korisničkom uslugom.

Tko bi trebao pregledati izvješće o sreći?

Izvješće o sreći bi svakako trebali pogledati zaposlenici tvrtke koja se tiče ovog izvješća. Pokazat će im koje su im snage, ali i koje su im slabosti. Ako su izvješća javna, vrijedi pročitati izvješća natjecatelja. Zahvaljujući tome, znamo što možemo nadahnuti, a što je bolje izbjegavati. Korisnici koji žele izvršiti određenu kupnju proizvoda ili usluge također mogu pročitati izvješće.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo