Što je IT service desk?
IT Service Desk jedina je kontaktna točka između pružatelja usluga i korisnika usluge. Tipični service desk upravlja incidentima i zahtjevima vezanim za uslugu te rješava komunikaciju s korisnicima. Osnovne dužnosti koje service desk mora osigurati su upravljanje svim zahtjevima korisnika usluga i osiguravanje njihove opreme te vraćanje standardnog prometa usluga u slučaju downtime-a što je brže moguće.
Frequently Asked Questions
Kako definirate IT service desk?
IT Service Desk glavna je kontaktna točka između korisnika i organizacije koja nudi IT usluge ili rješenja. Uobičajena je kontakta točka koja upravlja incidentima i zahtjevima vezanim za uslugu te upravlja komunikacijom s korisnicima za stvari poput downtime-a ili planiranih promjena na ponuđenim uslugama. Razlog tome je da korisniku pruži 1 mjesec na koji se može referirati i kako bi mu pružili sve IT potrebe.
Koje bi značajke trebao imati svaki IT service desk?
Funkcionalnosti koje će definitivno biti korisne u svakom IT Service Desk-u su uvoz korisnika u help desk aplikaciju, pretvaranje poruka u tikete, razdvajanje incidenata, dodjeljivanje istih tehničarima, pronalazak rješenja iz baze znanja, kao i automatizacija timskog tijeka rada.
Pruža li LiveAgent IT service desk?
LiveAgent očito pruža IT podršku. To je jedna od najvažnijih usluga koja je obavezna za IT proizvode. Zahvaljujući tome, u slučaju problema možete se brzo obratiti tehničkoj podršci koja će pružiti savjete i pomoći u rješavanju problema.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.