Što je helpdesk sustav?
Help desk je mjesto odgovorno za rješavanje različitih problema i upita. Njime mogu upravljati pojedinci ili skupina stručnjaka. Koriste se helpdesk softverom kako bi pružili pomoć i odgovorili na tehnička pitanja. Oni komuniciraju s korisnicima putem različitih kanala kao što su telefon, online chat ili email.
Helpdesk softver nudi Vam mnoge funkcije i značajke – izvješća, gamifikaciju, chat uživo i još mnogo toga.
Frequently Asked Questions
What is helpdesk system?
The helpdesk system is a place of comprehensive customer service that ensures information is sent to customers who need help. It enables faster and more efficient resolution of customer complaints, thanks to the automatic process of dealing with complaints. It can be used both externally - for the company's clients, and internally - dedicated to employees.
What are the types of helpdesk system?
There are four main types of Helpdesks. The first is a web helpdesk, which is about cloud hosting or software as a service (SaaS), i.e. companies that can rent a subscription solution. Another kind is on premise helpdesk. It is used when the company owns and hosts the system and has full control of the support department. The third type is enterprise helpdesk, or helpdesk, which goes beyond answering customer inquiries, but also includes features that improve the company's performance. The last type is open source helpdesk. This type of helpdesk staff does not test user licenses or permissions to gain access to the source code.
How long does it take to implement helpdesk system?
The time it takes to implement the helpdesk depends on how long it will take you to determine how you will use technical support. In assessing the implementation time, you need to include: time to implement employees, time to create a technical helpdesk and planning how you will measure the efficiency of the helpdesk.
Najbolji softver za kontakt centar
Kontaktni centri pružaju integrirane i efikasne alate za poboljšanje poslovne komunikacije i upravljanje odnosima s kupcima. Moderni softver omogućuje centraliziranu komunikaciju, podržava više kanala i pruža analitičke alate za unapređenje usluga. Castel Communications nudi operativni sjaj i podršku za VoIP i mobilne uređaje, dok Salesforce Service Cloud donosi napredne značajke za upravljanje slučajevima i integraciju s CRM-om. Bitrix24 je cloud-based platforma koja nudi alate za telefoniju i suradnju, dok NICE inContact i Dialpad pružaju skalabilnost i podršku za višekanalnu komunikaciju. Implementacija kontakt centra može poboljšati zadovoljstvo korisnika, pojednostaviti upravljanje odnosima s kupcima, unaprijediti kvalitetu i omogućiti komunikaciju putem različitih kanala.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Sustav prodaje karata za pomoćnu službu je softver za podršku korisnicima koji omogućuje brzo rješavanje problema. Glavni zadatak je stvaranje dugoročnih i vjernih odnosa s klijentima, a koristi se LiveAgent za razgovore s korisnicima na web stranicama. Postoji mogućnost izrade članaka i predložaka za brzo rješavanje problema. Softver je koristan za tvrtke koje rade na mnogim platformama. Help Desk Softver je platforma za rješavanje problema korisnika, a LiveAgent Demo nudi mogućnost plaćanja i raznih funkcionalnosti.
Tekst govori o važnosti angažiranja klijenata u poslovanju te predlaže četiri vrste strategija za postizanje toga. Opisane su i važne komponente kvalitetne korisničke podrške te je istaknut LiveAgent softver kao najbolje rješenje. Predloženi su i primjeri tvrtki koje imaju odličnu korisničku uslugu. LiveAgent softver nudi razne funkcionalnosti i alternative te se može integrirati sa drugim softverima. Dostupni su i portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zahtjev za prijedlog, blog, rječnik, akademija i webinari koji mogu pomoći u poboljšanju znanja.