Što je CRM softver?
CRM softver posebna je vrsta softvera koji je dizajniran za upravljanje poslovnim odnosima. Omogućuje korisnicima pohranu i organiziranje svih podataka i zapisa koji se odnose na kupce, npr. njihovi kontakti, narudžbe, interesi i još mnogo toga. Također pomaže u praćenju potencijalnih klijenata, ugovora, korisničke podrške ili upravljanju imovinom ili resursima.
U LiveAgentu možete pohraniti podatke kupaca u okvir s kontaktnim podacima ili možete integrirati CRM alate u svoj LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što je CRM softver?
CRM softver platforma je koja omogućuje kontakt s različitim odjelima u tvrtki. Zahvaljujući tome, svaki zaposlenik tvrtke ima lak pristup podacima, bez obzira radi li u timu za korisničku podršku, u marketingu ili prodaji.
Koje su značajke koje CRM softver mora imati?
Postoji nekoliko bitnih značajki CRM softvera koje vam uvelike olakšavaju posao. Prva je definitivno upravljanje kontaktima, zahvaljujući kojoj možemo uređivati kontakte te im pristupiti. Osim upravljanja kontaktima, mogućnosti upravljanja dokumentima i ponudama iznimno su dobre mogućnosti. Integracija e-pošte vrlo je važna značajka koja omogućuje bolji tijek rada.
Koje su najbolje prakse korištenja CRM softvera?
Najbolje prakse za korištenje CRM softvera uključuju odabir pravog softvera. CRM bi trebao najbolje zadovoljiti potrebe branda. Druga važna točka je osposobljavanje zaposlenika. Učinkovit zaposlenik u danom CRM sustavu bit će učinkovitiji i osjećat će se samouvjereno. Također je dobro uspostaviti pravila djelovanja i suradnje kako bi svakom zaposleniku sve bilo jasno. CRM je također mogućnost automatizacije pa je važno dobro ga koristiti u trenucima kada je to potrebno. Također provjerite jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!