Što su CRM usluge?
Upravljanje odnosima s klijentima (Customer relationship management – CRM) bavi se rukovanjem svim odnosima koji su povezani s komunikacijom tvrtke s kupcem. Za implementaciju CRM-a koriste se informacijski sustavi koji obuhvaćaju cijeli proces prodaje od prvog kontakta s kupcem do fakturiranja robe i usluga.

CRM je uglavnom osmišljen kako bi povećao zadovoljstvo kupaca. Uglavnom je posvećen prepunim tržištima, gdje je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu.
Frequently asked questions
Što su CRM usluge?
CRM usluga je tehnologija koja podržava upravljanje odnosima i interakcijama između tvrtke i klijenata te potencijalnih klijenata. Cilj mu je podržati poslovne odnose kako bi se posao razvijao. CRM nije samo sustav koji pomaže u upravljanju kontaktima, već i svi alati koji imaju utjecaj na korisnika.
Jesu li CRM usluge važne?
CRM je važan jer podržava tvrtke u razvoju odnosa s klijentima. Zahvaljujući tome, robna marka ima veće šanse zadržati kupca te povećati prihode i dobit. CRM treba promatrati kao strategiju upravljanja.
Trebaju li svakoj tvrtki CRM usluge?
Bez obzira na veličinu tvrtke - bilo da se radi o velikoj korporaciji ili maloj tvrtki, CRM usluge su iznimno korisne. Posjedovanje podataka o korisnicima i poslovnih podataka na jednom mjestu uvelike olakšava rad cijele tvrtke, čini rad pojedinih timova dinamičnijim, što se odražava na njihovu učinkovitost i dobit.