• Predlošci
  • Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Možda niste upoznati s pojmovima cross-selling i upselling, ili možda miješate ta dva pojma. Međutim, želimo s vama podijeliti nekoliko jednostavnih savjeta: obje ove tehnike pomoći će Vam u ostvarivanju veće prodaje. Gotovo sve internetske trgovine koriste ove strategije, a trebali biste i Vi!

Ako kupujete putem interneta, zasigurno ste već naišli na cross-selling i upselling strategije. Možda ste primijetili neke od njih, ali mnogi su toliko suptilni da se na kraju zapitate kako ste potrošili toliko novca do trenutka kada ste dovršili postupak kupnje dok ste kupovali samo jedan predmet.

Što je zapravo cross-selling i upselling?

Cross-selling znači nuditi (potencijalnom) klijentu proizvod koji ide ruku pod ruku s proizvodom koji namjerava kupiti. Na primjer, ako klijent kupuje računalni miš, predlaganje da kupi novu podlogu za miš ili tipkovnicu bilo bi cross-selling.

Upselling je a marketinška i prodajna tehnika koja se sastoji od nuđenja potencijalnom klijentu ili kupcu proizvod ili uslugu sličnu onoj koju žele kupiti ili su kupili, ali skuplju verziju. To bi moglo biti, na primjer u obliku nadogradnje ili nekog drugog dodatka.

U tim smo definicijama spomenuli kupce i potencijalne klijente: morate uzeti u obzir da se te tehnike ne koriste samo sa postojećim kupcima. Također možete koristiti takve metode za poticanje potencijalnih kupaca da potroše više.

Cross selling Lazy Oaf

Zlatna pravila cross-selling i upselling

Kako biste bili sigurni da Vaše cross-selling i/ili upselling aktivnosti povećavaju rezultate, slijedite dva zlatna pravila:

Za cross-selling: Stavke moraju biti komplementarne. Proizvodi ili usluge koje nudite moraju ići „ruku pod ruku“. Kao što je gore spomenuto, ako Vaš klijent kupuje računalnu opremu, nemojte mu nuditi druge elektroničke proizvode koji nisu povezani, poput tostera ili miješalica.

Za upselling: Proizvodi bi trebali ponuditi dodatnu vrijednost. Ponuđeni proizvodi ili usluge moraju imati značajno veću vrijednost pružajući korisniku dodatne pogodnosti. Na primjer, ako Vaš klijent razmišlja o kupnji telefona, mogli biste mu ponuditi nadograđenu verziju modela (s više prostora za pohranu, boljom kvalitetom kamere, trajanjem baterije itd.)

Glavne prednosti cross-selling i upselling

Značajno povećanje prodaje: Ako implementirate cross-selling strategije, možete poboljšati svoju prodaju za čak 30%, što je prilično značajna brojka koja može napraviti razliku za većinu tvrtki.

Pružanje vrijednosti potrošačima: Nudeći prilagođenije proizvode svojim korisnicima, oni će se osjećati zadovoljnije vašim poslovanjem. Uostalom, kupci žude za personalizacijom jer to pokazuje da je tvrtki dovoljno stalo da upozna njih i njihove interese.

Povećanje odanosti korisnika: Kada podmirite sve potrebe svojih korisnika, vaši će korisnici postati odaniji Vašoj tvrtki. Vratit će se da kupe druge proizvode od Vas jer znaju da će moći pronaći sve što traže.

Dakle, koji je najbolji način cross-sell i upsell? Jedan od najboljih načina je obavijestiti svoje korisnike o relevantnim ponudama putem e-pošte. Predmeti e-pošte i predlošci e-pošte koje smo prikupili u nastavku pomoći će vam u početku.

Upselling/cross-selling teme predložaka e-pošte

  • Kako bi bilo da ovo dodate svojoj kolekciji?
  • Također preporučujemo…
  • [Artikal] ste već kupili, pa kako bi bilo da isprobate [drugi predmet]?
  • Recite nam što volite za prilagođenije iskustvo kupnje
  • Kupci koji su kupili [artikl] također su zainteresirani za…
  • Dajte si dar…
  • Imamo nešto posebno za Vas…
  • [Stavka koju je kupac pregledao] je dobra, ali imamo nešto mnogo bolje!

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 1 – usmjeren na cross-selling


Hi there [name],

We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.

We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].

Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:

[A List of products with pictures]

We hope this helps!

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 2 – usmjeren na cross-selling


Hello [name],

You bought [product] recently.

As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.

Here’s what we’ve got for you:

[A List of products with pictures]

Think it through, and let us know if we can do anything more for you.

And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.

[Button] Check out our returns policy.

Free shipping. Free returns.

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 3 – usmjeren na upselling


Hi there,

We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].

I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].

By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].

Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 4 – usmjeren na upselling


Hi [name],

In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].

You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.

We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).

Not to mention that we started a community forum for [product] users.

If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:

[Button] Show me what’s new

Upselling/cross-selling predložak e-pošte – Često postavljana pitanja

Od čega bi se svaka upselling/cross-selling e-pošta trebala sastojati?

Od čega bi se svaka upselling/cross-selling e-pošta trebala sastojati?

Kako biste bili sigurni da Vaše upselling/cross-selling strategije djeluju, morate personalizirati ponudu koju predstavljate u svojoj poruci. Ne pokušavajte sve prodati unakrsnom prodajom jer jednostavno neće uspjeti. Prilagodite ponudu trenutnim ili povijesnim kupnjama vaših kupaca i njihovim željama. Vaša e -poruka trebala bi sadržavati i slike drugih stavki koje želite preporučiti svojim klijentima ili potencijalnim klijentima – ne oslanjajte se samo na tekst.

Zašto bih uopće trebao slati upselling/cross-selling e-poštu?

Aplikacija za pomoć

Zato što će to pozitivno utjecati na rezultat Vaše tvrtke. Upselling i cross-selling su strategije koje Vam mogu pomoći da ostvarite veću prodaju na jednostavan i praktičan način. Glavna prednost ovih tehnika je što je prodajni proces 100% personaliziran, a kupci smatraju da doista činite sve kako biste poboljšali svoje iskustvo i olakšali im život.

Radi li upselling/cross-selling za druge tvrtke?

Radi li upselling/cross-selling za druge tvrtke?

Rezultati upselling/cross-selling aktivnosti ovise o mnogim čimbenicima. Zato neke tvrtke to rade bolje od drugih. Na primjer, približno 35% Amazonovog prihoda ostvaruje se cross-selling-om (izvor), pa im ova tehnika očito odgovara. Invespo navodi da personalizirani cross-selling čini 26% njihovog prihoda (izvor).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo