Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Možda niste upoznati s pojmovima cross-selling i upselling, ili možda miješate ta dva pojma. Međutim, želimo s vama podijeliti nekoliko jednostavnih savjeta: obje ove tehnike pomoći će Vam u ostvarivanju veće prodaje. Gotovo sve internetske trgovine koriste ove strategije, a trebali biste i Vi!

Ako kupujete putem interneta, zasigurno ste već naišli na cross-selling i upselling strategije. Možda ste primijetili neke od njih, ali mnogi su toliko suptilni da se na kraju zapitate kako ste potrošili toliko novca do trenutka kada ste dovršili postupak kupnje dok ste kupovali samo jedan predmet.

Što je zapravo cross-selling i upselling?

Cross-selling znači nuditi (potencijalnom) klijentu proizvod koji ide ruku pod ruku s proizvodom koji namjerava kupiti. Na primjer, ako klijent kupuje računalni miš, predlaganje da kupi novu podlogu za miš ili tipkovnicu bilo bi cross-selling.

Upselling je a marketinška i prodajna tehnika koja se sastoji od nuđenja potencijalnom klijentu ili kupcu proizvod ili uslugu sličnu onoj koju žele kupiti ili su kupili, ali skuplju verziju. To bi moglo biti, na primjer u obliku nadogradnje ili nekog drugog dodatka.

U tim smo definicijama spomenuli kupce i potencijalne klijente: morate uzeti u obzir da se te tehnike ne koriste samo sa postojećim kupcima. Također možete koristiti takve metode za poticanje potencijalnih kupaca da potroše više.

Cross selling Lazy Oaf

Zlatna pravila cross-selling i upselling

Kako biste bili sigurni da Vaše cross-selling i/ili upselling aktivnosti povećavaju rezultate, slijedite dva zlatna pravila:

Za cross-selling: Stavke moraju biti komplementarne. Proizvodi ili usluge koje nudite moraju ići „ruku pod ruku“. Kao što je gore spomenuto, ako Vaš klijent kupuje računalnu opremu, nemojte mu nuditi druge elektroničke proizvode koji nisu povezani, poput tostera ili miješalica.

Za upselling: Proizvodi bi trebali ponuditi dodatnu vrijednost. Ponuđeni proizvodi ili usluge moraju imati značajno veću vrijednost pružajući korisniku dodatne pogodnosti. Na primjer, ako Vaš klijent razmišlja o kupnji telefona, mogli biste mu ponuditi nadograđenu verziju modela (s više prostora za pohranu, boljom kvalitetom kamere, trajanjem baterije itd.)

Glavne prednosti cross-selling i upselling

Značajno povećanje prodaje: Ako implementirate cross-selling strategije, možete poboljšati svoju prodaju za čak 30%, što je prilično značajna brojka koja može napraviti razliku za većinu tvrtki.

Pružanje vrijednosti potrošačima: Nudeći prilagođenije proizvode svojim korisnicima, oni će se osjećati zadovoljnije vašim poslovanjem. Uostalom, kupci žude za personalizacijom jer to pokazuje da je tvrtki dovoljno stalo da upozna njih i njihove interese.

Povećanje odanosti korisnika: Kada podmirite sve potrebe svojih korisnika, vaši će korisnici postati odaniji Vašoj tvrtki. Vratit će se da kupe druge proizvode od Vas jer znaju da će moći pronaći sve što traže.

Dakle, koji je najbolji način cross-sell i upsell? Jedan od najboljih načina je obavijestiti svoje korisnike o relevantnim ponudama putem e-pošte. Predmeti e-pošte i predlošci e-pošte koje smo prikupili u nastavku pomoći će vam u početku.

Upselling/cross-selling teme predložaka e-pošte

  • Kako bi bilo da ovo dodate svojoj kolekciji?
  • Također preporučujemo…
  • [Artikal] ste već kupili, pa kako bi bilo da isprobate [drugi predmet]?
  • Recite nam što volite za prilagođenije iskustvo kupnje
  • Kupci koji su kupili [artikl] također su zainteresirani za…
  • Dajte si dar…
  • Imamo nešto posebno za Vas…
  • [Stavka koju je kupac pregledao] je dobra, ali imamo nešto mnogo bolje!

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 1 – usmjeren na cross-selling

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 2 – usmjeren na cross-selling

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 3 – usmjeren na upselling

Upselling/cross-selling predložak e-pošte 4 – usmjeren na upselling

Upselling/cross-selling predložak e-pošte – Često postavljana pitanja

Od čega bi se svaka upselling/cross-selling e-pošta trebala sastojati?

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Kako biste bili sigurni da Vaše upselling/cross-selling strategije djeluju, morate personalizirati ponudu koju predstavljate u svojoj poruci. Ne pokušavajte sve prodati unakrsnom prodajom jer jednostavno neće uspjeti. Prilagodite ponudu trenutnim ili povijesnim kupnjama vaših kupaca i njihovim željama. Vaša e -poruka trebala bi sadržavati i slike drugih stavki koje želite preporučiti svojim klijentima ili potencijalnim klijentima – ne oslanjajte se samo na tekst.

Zašto bih uopće trebao slati upselling/cross-selling e-poštu?

Aplikacija za pomoć

Zato što će to pozitivno utjecati na rezultat Vaše tvrtke. Upselling i cross-selling su strategije koje Vam mogu pomoći da ostvarite veću prodaju na jednostavan i praktičan način. Glavna prednost ovih tehnika je što je prodajni proces 100% personaliziran, a kupci smatraju da doista činite sve kako biste poboljšali svoje iskustvo i olakšali im život.

Radi li upselling/cross-selling za druge tvrtke?

Upselling/cross-selling predlošci e-pošte

Rezultati upselling/cross-selling aktivnosti ovise o mnogim čimbenicima. Zato neke tvrtke to rade bolje od drugih. Na primjer, približno 35% Amazonovog prihoda ostvaruje se cross-selling-om (izvor), pa im ova tehnika očito odgovara. Invespo navodi da personalizirani cross-selling čini 26% njihovog prihoda (izvor).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što bi se trebala sastojati od svake upselling/cross-selling e-pošte?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kako biste bili sigurni da Vaše upselling/cross-selling strategije djeluju, morate personalizirati ponudu koju predstavljate u svojoj poruci. Vaša e -poruka trebala bi sadržavati i slike drugih stavki koje želite preporučiti svojim klijentima ili potencijalnim klijentima – nemojte se oslanjati samo na tekst.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto bih trebao slati upselling/cross-selling e-poštu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Upselling i cross-selling su strategije koje Vam mogu pomoći da povećate prodaju. Glavna prednost ovih tehnika je u tome što je proces prodaje 100% personaliziran, a kupci smatraju da činite sve kako biste poboljšali svoje iskustvo i olakšali im život.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Radi li upselling/cross-selling za druge tvrtke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rezultati aktivnosti upselling/cross-selling ovise o mnogim čimbenicima. Zato neke tvrtke to rade bolje od drugih. Na primjer, približno 35% Amazonovog prihoda ostvaruje se cross-selling-om pa im ova tehnika očito odgovara. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo