Planiranje događaja zahtijeva pozivnice koje će goste potaknuti na sudjelovanje. Pružamo predloške emailova za RSVP koji će biti funkcionalni i zanimljivi za vašu publiku.
Planiranje događaja, uživo ili online, zahtijeva dosta vremena i truda. Trebate naći lokaciju (ili fizičku lokaciju ili internet host/platformu), osigurati govornike i/ili izlagače, napraviti raspored i kreirati marketinšku strategiju kako bi doprli do što više ljudi, uz sve ostale zadatke.
Zadnja stavka je vrlo važna, jer jednu stvar svi događaji trebaju da budu uspješni, a to su gosti. To znači da je apsolutno važno poslati dobro promišljene pozivnice na događaj vašoj publici, kako bi dobili što više ljudi koji će “répondez s’il vous plaît” (RSVP) ili “molimo odgovor” i potvrdili svoj dolazak.
Postoji nekoliko elemenata email pozivnice koji doprinose njenoj uspješnosti u osiguravanju RSVP-a:
The next [company] [weekly/monthly/annual] [conference/webinar] will take place on [date].
With a great list of speakers covering a range of [subject]-related topics, we’re sure that this event will be our most rewarding yet.
There will be presentations that you won’t want to miss from:
Speaker 1
Speaker 2
Speaker 3…
For more information, including a full schedule, visit the dedicated [conference/webinar[ website here [link].
Don’t forget to confirm your attendance in advance in order to receive your [event pass/link to video stream]:
[RSVP]
Best wishes,
The [company] team
As a valued [customer/team member], you are hereby cordially invited to celebrate the [name of the ceremony] awards with us at [location] on [date].
You can expect a great evening with [activity] and [food/drink] besides the awards ceremony itself, so it promises to be an exciting event!
There will be awards for multiple categories in the field of [subject], including:
Awards category 1
Awards category 2
Awards category 3…
For more details about the event, including a full list of nominees and categories, visit the event’s website [link].
We hope to see you there! All you need to do is RSVP by clicking on the button below:
[Confirm your attendance]
Kind regards,
[Name] from [company]
The [company] team has been busy planning our [quarterly/bi-annual/annual] team-building with the hope of making this event our most successful so far!
On [date] at [time] all [department] staff are invited to leave their work for [period] to get to know each other better whilst taking part in some fun activities, such as:
Activity 1
Activity 2
Activity 3…
There will be no formal dress code for the day, so feel free to wear casual clothes for a more comfortable [morning/afternoon/day]. If you have any questions, don’t hesitate to get in touch with us.
We look forward to seeing you there! Just RSVP [link] beforehand so we can accommodate the correct number of attendees.
Best, [company] HR staff
Kao i većina emailova, pozivnice na događaj trebaju biti kratke i slatke kako bi zadržale pažnju i interes čitatelja. Pređite na stvar s važnim detaljima događaja, kao što su datum, lokacija i ključni govornici/izlagači/aktivnosti, dok istovremeno ohrabrujete ljude da prisustvuju. Nemojte zaboraviti uključiti uvijek važni poziv na akciju (CTA) za rezervaciju.
Dok primjerak emaila za pozivanje treba biti funkcionalan, ako što smo i opisali, također treba biti i dovoljno zanimljiv da uvjeri primatelje da RSVP vaš događaj. Email također treba sadržavati detalje o tome gdje i kada se događaj održava, dok istovremeno opisuje koristi prisustvovanja događaju. Možete to učiniti razmišljajući o tomu što publika želi od takvog događaja. Učinite to zanimljivim dovoljno da ih uvjerite da trebaju doći dok se fokusirate na unikatne točke prodaje. Opet, ne zaboravite RSVP CTA.
Slika stvarno vrijedi tisuću riječi, pogotovo kada opisuje aspekte kao što je lokacija i mjesto održavanja onoga što bi trebalo biti zanimljiv događaj. Sadržajni mediji kao što su slike i videa će više ohrabriti primatelje da RSVP nego bilo što što možete napisati. Dakle odgovor na ovo pitanje je odlučno “ne”.
Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.
Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.
Tekst govori o važnosti slanja personaliziranih popratnih emailova nakon izostanka odgovora, te predlaže korištenje predložaka za automatske odgovore. Također se fokusira na predloške e-mailova za olakšavanje komunikacije s klijentima te važnosti pravilne segmentacije publike. Posljednji dio teksta govori o registraciji na LiveAgent i izradi upravljačke ploče, koja će biti poslana na email nakon instalacije računa.
Automatski emailovi poslije kupnje mogu povećati angažman klijenata, generirati veći broj ponovljenih prodaja i pomoći u smanjenju osjećaja disonance nakon kupovine. Studije slučaja su važne u procesu kupovine za mala i velika poduzeća. Popratni emailovi nakon poziva mogu biti učinkoviti u promoviranju proizvoda ili usluga. Bez obzira na strategiju, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške klijentima kako bi osigurale dugoročne odnose i napredak u poslovanju.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Email templates for promotional and post-purchase communication can save time and increase engagement with customers. Personalized templates can help build relationships and generate repeat purchases. Consistency in design and timing of email content, as well as including support for customers, can increase brand awareness and sales. Quality templates with clear information and calls to action can also improve open rates and sales. LiveAgent offers various customer service software options and a newsletter for updates and discounts.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team