Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RSVP email predlošci

Planiranje događaja, uživo ili online, zahtijeva dosta vremena i truda. Trebate naći lokaciju (ili fizičku lokaciju ili internet host/platformu), osigurati govornike i/ili izlagače, napraviti raspored i kreirati marketinšku strategiju kako bi doprli do što više ljudi, uz sve ostale zadatke.

Zadnja stavka je vrlo važna, jer jednu stvar svi događaji trebaju da budu uspješni, a to su gosti. To znači da je apsolutno važno poslati dobro promišljene pozivnice na događaj vašoj publici, kako bi dobili što više ljudi koji će “répondez s’il vous plaît” (RSVP) ili “molimo odgovor” i potvrdili svoj dolazak.

 Salon Biz RSVP email template
Salon Biz RSVP email template

Kako kreirati efikasan RSVP email

Postoji nekoliko elemenata email pozivnice koji doprinose njenoj uspješnosti u osiguravanju RSVP-a:

  1. Ime pošiljatelja emaila – ako primatelj ne zna tko mu je poslao pozivnicu, nije vjerojatno da će RSVP, tako da postavite da ime primatelja bude ili naziv kompanije ili koristite osobno ime i naziv kompanije stavite u naslov emaila.
  2. Naslovni logo – to može podsjetiti čitatelja od koga je poruka, ako previde ime pošiljatelja. Nadalje, prikazivanje loga u vašim email pozivnicama može pomoći podizanju svijesti o brendu.
  3. Identitet brenda – korištenje sukladnih boja kompanije, fontova, slika i stila (kao i naslovnog loga) u svim vašim komunikacijama također pomaže podizanju svijesti i povjerenja koje zauzvrat mogu povećati dugoročni ROI vašeg događaja zbog većeg broja RSVP-ova.
  4. Pretpregled teksta – iskoristite podnaslov kako bi privukli pažnju publike
  5. Potpis u podnožju – završite svoj RSVP email kako ste i počeli, s imenom vašeg brenda, logom i bojama, kao i poveznicama na vašu web stranicu i profile društvenih medija za dodatnu šansu za uvjeriti primatelje da prisustvuju vašem događaju.
Email template customization
Customize RSVP email templates in LiveAgent

Naslovi RSVP emailova

  • Pridružite nam se na nadolazećem [kompanija] [konferencija/webinar]!
  • Nemojte propustiti, potvrdite svoj dolazak na događaj o [tema] odmah
  • Vidimo se na [naziv događaja] idući [tjedan/mjesec]?
  • Svi govore o novim [naziv] nagradama…
  • Označite novi [kompanija] team building događaj u svom kalendaru
  • Pozvani ste na zabavno [jutro/popodne/dan] bez rada!

Predlošci za RSVP email

RSVP email predložak 1 – pozivnica za konferenciju/webinar

RSVP email predložak 2 – pozivnica za dodjelu nagrada

RSVP email predložak 3 – pozivnica za team building

RSVP email predlošci – Najčešća pitanja 

Koliko dug treba biti RSVP email?

Signature with a pen

Kao i većina emailova, pozivnice na događaj trebaju biti kratke i slatke kako bi zadržale pažnju i interes čitatelja. Pređite na stvar s važnim detaljima događaja, kao što su datum, lokacija i ključni govornici/izlagači/aktivnosti, dok istovremeno ohrabrujete ljude da prisustvuju. Nemojte zaboraviti uključiti uvijek važni poziv na akciju (CTA) za rezervaciju.

Što RSVP email treba sadržavati?

Checklist

Dok primjerak emaila za pozivanje treba biti funkcionalan, ako što smo i opisali, također treba biti i dovoljno zanimljiv da uvjeri primatelje da RSVP vaš događaj. Email također treba sadržavati detalje o tome gdje i kada se događaj održava, dok istovremeno opisuje koristi prisustvovanja događaju. Možete to učiniti razmišljajući o tomu što publika želi od takvog događaja. Učinite to zanimljivim dovoljno da ih uvjerite da trebaju doći dok se fokusirate na unikatne točke prodaje. Opet, ne zaboravite RSVP CTA.

Trebam li koristiti običan tekst za RSVP email?

RSVP email predlošci

Slika stvarno vrijedi tisuću riječi, pogotovo kada opisuje aspekte kao što je lokacija i mjesto održavanja onoga što bi trebalo biti zanimljiv događaj. Sadržajni mediji kao što su slike i videa će više ohrabriti primatelje da RSVP nego bilo što što možete napisati. Dakle odgovor na ovo pitanje je odlučno “ne”.

Sign up for our free 14-day trial. No credit card required. All features.

Discover all that LiveAgent has to offer, including a WYSIWYG email template builder.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dug treba biti RSVP email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kao i većina emailova, pozivnice na događaj trebaju biti kratke i slatke kako bi zadržale pažnju i interes čitatelja.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što RSVP email treba sadržavati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Email treba sadržavati detalje o tome gdje i kada se događaj održava, dok istovremeno opisuje koristi prisustvovanja događaju.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li koristiti običan tekst za RSVP email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slika stvarno vrijedi tisuću riječi, pogotovo kada opisuje aspekte kao što je lokacija i mjesto održavanja onoga što bi trebalo biti zanimljiv događaj. Sadržajni mediji kao što su slike i videa će više ohrabriti primatelje da RSVP nego bilo što što možete napisati. Dakle odgovor na ovo pitanje je odlučno “ne”. ” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo