Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za email pozivnice

Kako promovirati korisnički portal i ohrabriti klijente da ga koriste? Jedan od najefikasnijih načina za to je jednostavno poslati im email i informirati ih o postojanju platforme.

Ne zaboravite nabrojati prednosti pridruživanja vašem korisničkom portalu i uključiti jasan poziv na akciju kako bi ostvarili najbolje rezultate.

Što je email pozivnica? Zašto je važna?

Email pozivnica je poruka koja informira vaše klijente ili korisnike o dostupnosti vašeg korisničkog portala i ohrabruje ih da se pridruže platformi. Ovu vrstu emaila trebate poslati svakom klijentu koji je prikladan za pridruživanje korisničkom portalu.

Predlošci za email pozivnice
Example of an invitation email

Važno je slati email pozivnice svojim klijentima. Drukčije oni neće znati da platforma postoji, te da se mogu uključiti i imati koristi od nje.

Uzevši u obzor koliko rada treba za kreiranje korisničkog portala i koliko su vrijedni njegovi resursi za klijente i korisnike, vrijedi napraviti korak više i promovirati ga.

Primjeri naslova email pozivnica

  • Želite iskoristiti [proizvod/usluga] što je više moguće? Pridružite se [korisnički portal]
  • Pridružite se [korisnički portal] odmah
  • [korisnički portal] čeka na vas
  • Jeste li znali da imamo [korisnički portal] dostupan za sve naše klijente?
  • Bilo bi vrijeme da se pridružite [korisnički portal]
  • Nije da se hvalimo, ali korisnici vole naš [korisnički portal]
  • Evo zašto se trebate pridružiti [korisnički portal]
  • Pozivamo vas da se pridružite našem portalu!
  • Dodali smo nove module na [korisnički portal]. Pridružite nam se i provjerite ih.
  • Saznajte sve značajke i mogućnosti koje [proizvod/usluga] nudi
  • Napravljen je za vas da rastete i učite nove stvari o [proizvod/usluga]

Ideje za email pozivnice

Predložak email pozivnice 1

Predložak email pozivnice 2

Predložak email pozivnice 3

Predložak email pozivnice 4

Predložak email pozivnice 5

Predložak email pozivnice 6

Predložak email pozivnice 7

Email pozivnice – najčešća pitanja

Kako email pozivnica treba izgledati?

Predlošci za email pozivnice

Poziv za priključivanje korisničkom portalu treba privući pažnju primatelja odmah i uvjeriti ih da se potrude i kreiraju račun. Zato je dobra ideja učiniti poziv vizualno privlačnim koristeći HTML predložak.

Koliko popratnih emailova nakon email pozivnice trebam poslati?

Reply

Dva popratna emaila poslana kroz tjedan dana su i više nego u redu. Međutim, nemojte biti previše napadni i promatrajte reakciju primatelja. Ako zatraže da im prestanete slati poruke, to i učinite.

Ako se novi klijent ne pridruži vašem korisničkom portalu nakon što ste mu poslali jednu ili dvije poruke, možda znači da im ne prenosite uspješno vrijednost vaše platforme.

Kada trebam poslati email pozivnicu?

Resolution time

Idealno bi bilo poslati email pozivnicu nakon par dana (ili tjedana, ovisno od kompleksnosti vašeg proizvoda/usluge) nakon što klijent započne s korištenjem vašeg proizvoda/usluge. Prvo ih provedite kroz proces uključivanja, dajte im vremena da upoznaju proizvod i upiju sve podatke. Kada vaš novi klijent bolje upozna vaše proizvode, pozovite ga da se pridruži korisničkom portalu koji može koristiti za rješavanje kompleksnijih izazova u vezi vaših proizvoda/usluga i dijeljenje svog znanja s ostalim korisnicima.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “How should an invitation email look?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “An invitation to join a customer portal should attract the recipient’s attention right away and convince them to make the effort to create an account. That’s why making it visually appealing by using an HTML-based email template is a good idea.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How many follow-ups of an invitation email should I send?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Two follow-ups sent within one week are more than fine. However, remember not to be too pushy and to observe the reactions of recipients.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “When should I send an invitation email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ideally, you should send an invitation email after a few days (or weeks, depending on the complexity of your product/service) after a customer starts using your product/service.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo