Predlošci za email pozivnice mogu uštedjeti vrijeme i povećati vjerojatnost otvaranja i prodaju proizvoda i usluga kroz CTA. Stvaranje profesionalnog emaila uključuje kratki pozdrav, svrhu poruke, zajedničke poveznice, poziv na akciju i uljudan završetak. Personalizirani predlošci mogu pomoći u gradnji veza s klijentima i privlačenju novih sljedbenika. Održavanje dosljednosti i uključivanje povratnih poveznica je važno za povećanje web prometa i izgradnju svijesti o brendu.
Kako promovirati korisnički portal i ohrabriti klijente da ga koriste? Jedan od najefikasnijih načina za to je jednostavno poslati im email i informirati ih o postojanju platforme.
Ne zaboravite nabrojati prednosti pridruživanja vašem korisničkom portalu i uključiti jasan poziv na akciju kako bi ostvarili najbolje rezultate.
Email pozivnica je poruka koja informira vaše klijente ili korisnike o dostupnosti vašeg korisničkog portala i ohrabruje ih da se pridruže platformi. Ovu vrstu emaila trebate poslati svakom klijentu koji je prikladan za pridruživanje korisničkom portalu.
Važno je slati email pozivnice svojim klijentima. Drukčije oni neće znati da platforma postoji, te da se mogu uključiti i imati koristi od nje.
Uzevši u obzor koliko rada treba za kreiranje korisničkog portala i koliko su vrijedni njegovi resursi za klijente i korisnike, vrijedi napraviti korak više i promovirati ga.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Poziv za priključivanje korisničkom portalu treba privući pažnju primatelja odmah i uvjeriti ih da se potrude i kreiraju račun. Zato je dobra ideja učiniti poziv vizualno privlačnim koristeći HTML predložak.
Dva popratna emaila poslana kroz tjedan dana su i više nego u redu. Međutim, nemojte biti previše napadni i promatrajte reakciju primatelja. Ako zatraže da im prestanete slati poruke, to i učinite.
Ako se novi klijent ne pridruži vašem korisničkom portalu nakon što ste mu poslali jednu ili dvije poruke, možda znači da im ne prenosite uspješno vrijednost vaše platforme.
Idealno bi bilo poslati email pozivnicu nakon par dana (ili tjedana, ovisno od kompleksnosti vašeg proizvoda/usluge) nakon što klijent započne s korištenjem vašeg proizvoda/usluge. Prvo ih provedite kroz proces uključivanja, dajte im vremena da upoznaju proizvod i upiju sve podatke. Kada vaš novi klijent bolje upozna vaše proizvode, pozovite ga da se pridruži korisničkom portalu koji može koristiti za rješavanje kompleksnijih izazova u vezi vaših proizvoda/usluga i dijeljenje svog znanja s ostalim korisnicima.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Tekst govori o važnosti slanja personaliziranih popratnih emailova nakon izostanka odgovora, te predlaže korištenje predložaka za automatske odgovore. Također se fokusira na predloške e-mailova za olakšavanje komunikacije s klijentima te važnosti pravilne segmentacije publike. Posljednji dio teksta govori o registraciji na LiveAgent i izradi upravljačke ploče, koja će biti poslana na email nakon instalacije računa.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Članak ističe važnost poziva na razgovor kao oblika komunikacije s klijentima i predstavlja predloške email pozivnica za korištenje u marketinškoj strategiji. Ističe se da telefonski pozivi i direktan razgovor između ljudi nikada neće biti zastarjeli te da su digitalni alati tek dodatak klasičnoj komunikaciji. Također su navedeni primjeri naslova za takve pozivnice te 7 predložaka za različite situacije. Članak daje odgovore na najčešća pitanja o slanju email pozivnica.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Predlošci za popratne emailove
Slanje popratnog e-maila je dobar način za nastavak poslovne konverzacije. Personalizirajte poruku, držite se kratko, budite uljudni i poštujte vrijeme primatelja. Spomenite prethodnu konverzaciju kako biste osvježili sjećanje primatelja i istaknuli svoj interes za daljnjem kontaktu. Najbolje vrijeme za slanje e-maila je sredinom tjedna. Ako ne dobijete odgovor, pošaljite drugi e-mail nakon tjedan ili dva. Ne čekajte predugo prije novog kontakta, ali nemojte ni prebrzo reagirati. Predlošci e-maila za zahvalu i isprike mogu pomoći u gradnji vjernosti klijenata.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team