Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci e-poruka za prekid

E-poruka za prekid je jedna od najučinkovitijih e-poruka za praćenje prodaje koju možete koristiti ako je Vaš potencijalni klijent postao hladan i ne reagira na Vaše višestruke pokušaje da stupite u kontakt. Kada se sve završi ispravno, e-poruke za prekid mogu Vam pomoći da poboljšate stopu odgovora, vratite te hladne potencijalne klijente u svoj prodajni ciklus i sklopite poslove koji bi u protivnom vjerojatno bili izgubljeni.

U stvari, prema Katharine Derum, višoj voditeljici prodaje u HubSpot-u, njezin tim dobija 33% odgovora na njihove e-poruke za prekid. Nije ni čudo što ove vrste e-poruka postaju sve popularnije kod prodavača u B2B okruženju. Evo kratkog uvida u to što je zapravo e-pošta za prekid, zajedno s 10 predložaka za takve e-poruke koje možete koristiti u svojim kampanjama za praćenje prodaje.

Crocs vrijednosna e-poruka za prekid
Crocs kaže primatelju da će biti uklonjen s popisa za slanje ako ne klikne na njega.

Što su e-poruke za prekidu i zašto ih slati?

E-poruka za prekid je posljednja e-pošta koju biste trebali poslati potencijalnom klijentu kada se već neko vrijeme niste čuli (ili se uopće niste čuli) s ciljem da biste izazvali odgovor. U osnovi služi kao prekid uzorka da bi se podstakli nereagirajući, spori potencijalni klijenti da kliknu na odgovor i krenu u akciju jer je većina njih iznenađena kada od prodavača dobiju e-poruku za “zbogom”. Iako većinu e-poruka za prekid neće pretvoriti u ponovne kupce, postoji nekoliko čvrstih razloga za njihovo slanje:

  • E-poruke za prekid daju potencijalnim klijentima malo koraka da se vrate u Vaš prodajni opticaj i povećavaju stope odgovora.
  • Dobro izrađene e-poruke za prekid ostavljaju pozitivan trajni dojam na potencijalne klijente i drže Vas na pameti u slučaju da im ikad zatreba Vaš proizvod/usluga.
  • Ove e-poruke uklanjaju loše osobine iz Vašeg repertoara i uklanjaju vrijeme kako biste mogli usmjeriti svoje napore na bolje prilagođene potencijalne kupce.
  • E-poruke za prekid omogućavaju Vam zatvaranje komunikacijske petlje, a istovremeno postavljanje novog ciklusa praćenja u budućnosti.

Redovi predmeta e-poruke za prekid

  • Hvala Vam od [Ime brenda]
  • Zbogom [Ime brenda]
  • Vjerujem da je ovo kraj?
  • Otići ili ostati?
  • Jeste li još uvijek zainteresirani za [Vaš cilj]?
  • Dozvola da zatvorimo Vašu datoteku?
  • Vrijeme je da se rastanemo
  • Posljednje praćenje
  • Dugo nismo čuli od tebe
  • Nije do tebe. Do mene je.
  • Prije no što odem…
  • Javit ću se za 6 mjeseci
  • [Ime], moj posljednji pokušaj ukoliko se ne želite ponovno povezati

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

Try LiveAgent

10 predložaka e-pošte za prekid

E-pošta za prekid može biti učinkovita i za odlazna praćenja (kada šaljete hladne e-poruke potencijalnim klijentima koji prethodno nisu komunicirali s vama) i za dolazne e-poruke (kada sljedbe šaljete potencijalnim klijentima koji su na trenutak izrazili zanimanje za Vašu ponudu). Bez obzira na slučaj, ovih 10 predloga za e-poštu mogu poslužiti kao polazna točka za Vaše posljednje daljnje poruke neresponzivnim potencijalnim klijentima.

Pristojna& formalna poruka za prekid

Neformalna e-poruka za prekid

Izravna poruka za prekid

Kratka& jednostavna e-poruka za prekid

Vrijednosno usmjerena e-pošta

Dijeljenje korisnih izvora

Pitanje za dopuštenje da zatvorite njihovu datoteku

Postavljanje novog ciklusa obraćanja

Smiješna e-poruka za prekid

E-pošta za prekid ‘Zbogom’

Često postavljena pitanja

Koliko bi duga trebala da bude e-poruka za prekid?

Važna je duljina Vaše e-pošte. Ako je Vaša poruka predugačka, neki je korisnici možda neće pročitati do kraja, a ako je prekratka, možda će se osjećati kao da niste dali odgovarajuće informacije. Stoga e-poštu držite između 75 i 100 riječi.

Je li marketing putem e-pošte učinkovit za zadržavanje kupaca?

Marketing putem e-pošte učinkovit je kada se koristi za komunikaciju s kupcima. Dobar je primjer kako možete stupiti u kontakt sa svojim kupcima i pomoći im da osjete da ih se čuje. Mnoge tvrtke to ne uspiju i zbog toga gube povjerenje svojih korisnika.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo