Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Baza znanja: Predlošci za početak rada

Baza znanja: Predlošci za početak rada

U današnje vrijeme kupci cijene mogućnost samostalnog traženja informacija. Suvremeni klijenti ne se moraju nužno savjetovati s korisničkom službom o svakom pitanju s kojim se susreću. Zato sve više tvrtki stvara baze znanja – samoposlužne portale koji sadrže vitalne informacije o proizvodu ili usluzi.

Knolwedge base getting started template
LiveAgent-ov članak “Kako početi” u bazi znanja

Baza znanja – da li je potrebna Vašem poslovanju?

Prema Forresteru, 81% odraslih koji su na mreži u jednom su trenutku konzultirali stranice s čestim pitanjima ili baze znanja kako bi potražili informacije koje će im pomoći u rješavanju problema ili jednostavno odgovoriti na njihova pitanja. Štoviše, ista studija pokazala je da će više od 53% odraslih kupaca vjerojatnije napustiti internetsku kupnju ako ne mogu brzo i neovisno pronaći odgovor na svoje pitanje.

Zaključak je prilično jednostavan: ako želite ispuniti očekivanja svojih kupaca, trebali biste im ponuditi mogućnost samoposluživanja. Odlično rješenje za to je baza znanja. U ovom ćete članku pronaći predloške za članke “Kako početi” u bazi znanja.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Baza znanja: predlošci za početak

Predložak za početak 1

Predložak za početak 2

Predložak za početak 3

Često postavljana pitanja

Koliko bi trebao trajati članak o bazi znanja “Kako početi”?

Uvodni članak “Kako početi” trebao bi biti prilično kratak i sažet. Njegova je uloga pozdraviti Vaše korisnike i pružiti im najkorisnije, osnovne informacije kako bi započeli putovanje s Vašim proizvodom ili uslugom. Zapamtite da mnogi ljudi ne čitaju temeljito dugačke dijelove sadržaja. Umjesto toga, obrađuju tekst tražeći riječi ili izraze koji su relevantni za njihovo pretraživanje.

Zbog toga biste trebali pokušati održati članak “Kako početi” kratkim, ugodnim i relevantnim za svoje kupce. Ako je moguće, trebao bi biti dugačak 150-200 riječi.

Kakav način pisanja trebam koristiti?

Glas pisanja članka “Kako početi” trebao bi biti u skladu s cjelokupnom komunikacijom vaše marke ili tvrtke. Ako se sav ostali sadržaj koji su stvorili vaši timovi održava laganim, razgovornim glasom, ima smisla nastaviti ovu vrstu komunikacije u člancima iz baze znanja. Uz to, pobrinite se da je jezik koji se koristi za stvaranje članaka u Vašoj bazi znanja prilično jednostavan i lako razumljiv čak i za korisnike koji nisu tehnološki obrazovani.

Koje informacije treba sadržavati svaki članak “Kako početi”?

Iako se struktura članka “Kako početi” može razlikovati od tvrtke do tvrtke, postoje neki uobičajeni elementi koje bi svaki članak trebao pokriti. Ti elementi mogu uključivati kratke opise proizvoda ili usluga, često postavljana pitanja, veze do najkorisnijih resursa i kako kontaktirati odjel za korisničku podršku.

Točna struktura članka “Kako početi” ovisi o vrsti proizvoda ili usluge koju nudite, tehničkom znanju ili iskustvu korisnika i najčešćim problemima s kojima se Vaši kupci susreću tijekom korištenja Vašeg proizvoda ili usluge.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dug bi trebao biti članak baze znanja “Kako početi”?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uvodni članak trebao bi biti prilično kratak i sažet. Njegova je uloga pozdraviti Vaše korisnike i pružiti im najkorisnije, osnovne informacije kako bi započeli putovanje s Vašim proizvodom ili uslugom. Ako je moguće, trebao bi biti dugačak 150-200 riječi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakav način pisanja trebam koristiti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ako se sav ostali sadržaj koji su stvorili vaši timovi održava laganim, razgovornim glasom, ima smisla nastaviti ovu vrstu komunikacije u člancima iz baze znanja. Uz to, pobrinite se da je jezik koji se koristi za stvaranje članaka u Vašoj bazi znanja prilično jednostavan i lako razumljiv čak i za korisnike koji nisu tehnološki obrazovani.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje informacije treba sadržavati svaki članak “Kako početi”?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Članak bi trebao obuhvatati elemente kao što su kratki opisei proizvoda ili usluga, često postavljana pitanja, veze do najkorisnijih resursa i kako kontaktirati odjel za korisničku podršku.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo