Predlošci emailova za najave kompanije u Hrvatskoj za komunikaciju s internim korisnicima za promocije, nove proizvode ili usluge, otvorene pozicije i pozive na sastanke.
Iako postoji i više nego dovoljno dostupnih komunikacijskih kanala, većina kompanija odabire email za najave, jer je to najkorišteniji kanal koji najviše angažira. U većini slučajeva, emailovi za najave kompanije su promotivne poruke za nove proizvode ili usluge, ažuriranja postojećih proizvoda ili lansiranje novog pothvata.
Iako su ove poruke teoretski zapravo najave, one su više usmjerene na isporuku marketinških poruka nego na prenošenje vijesti iz kompanije.
Međutim, postoji i mnoštvo primjera tvrtkinih e-poruka s najavama za druge svrhe, kao što su interne poruke. To su uglavnom formalnije poruke e-pošte koje su usredotočene na komunikaciju u središtu poslovanja, uključujući, ali ne ograničavajući se na oglašavanje otvorenih radnih mjesta u tvrtki, promicanje trenutnog zaposlenika na višu poziciju, uvođenje potpuno novih članova osoblja u postojeće članova tima ili poziv na otvoreni sastanak.
Taj zadnji tip emailova za najave kompanije će biti u glavnom fokusu ovog članka, kako bi pružili primjere poslovnih poruka koje mogu biti prenošene internoj zajednici putem emaila.
Emailovi su jedna od najefikasnijih metoda komunikacije i dokazano su efektivne za primanje i slanje internih i eksternih poruka. Očiti razlog za to leži u činjenici da emailovi omogućavaju direktnu komunikaciju sa željenom publikom, sve dok znate njihove email adrese.
To znači da se najava za otvorenu poziciju ili novosti u vezi kompanije mogu poslati svom osoblju kompanije odjednom, dok se email dobrodošlice novom članu ili oglašavanje otvorenog sastanka šalje samo relevantnom timu ili odjelu unutar velikog poduzeća.
Podaci Gallup istraživanja pokazuju da 74% zaposlenika osjeća da propušta novosti o kompaniji (izvor). U isto vrijeme, pogrešno vođenje interne komunikacije može koštati male kompanije (s manje od 100 zaposlenika) $420,000 godišnje, dok velika poduzeća mogu izgubiti i do $62 milijuna svake godine (izvor). To su dva razloga više za koristiti emailove za najavu internih vijesti i dijeljenje važnih informacija između zaposlenika.
I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].
[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].
During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.
I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.
Regards,
[name & position]
As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].
We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.
Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].
To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]
Click here [button] for a full job description.
Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.
If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].
Best regards,
[name & position]
[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].
We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.
If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.
Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.
Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].
Regards,
[name & position]
A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].
This online meeting can be accessed using the following link: [button]
Future related meeting dates are as follows: [dates]
Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].
Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.
Recordings of all past meetings can be found at [link].
Best regards,
[name & position]
Sign up for our free 30-day trial today. No credit card required.
Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Predlošci za informativni email
Informativni e-mailovi ne bi trebali sadržavati marketinške elemente. Koliko često se ti e-mailovi šalju ovisi o situaciji i trebaju biti rezervirani za najbitnije prilike. Možete birati između tri vrste emailova za slanje klijentima: novosti, promocije i ankete. Važno je imati jasan i pozitivan ton, personalizaciju te korištenje privitaka i pozivanje na akciju. Pregledanje, slanje i oblikovanje emailova olakšava se programima kao što je Dijeljeni poštanski pretinac ili LiveAgent. Emailovi su bitni za komunikaciju s klijentima nakon promjena poput pandemije COVID-19 te je preporučljivo koristiti kratke, jasne i dosljedne predloške za informativne e-mailove. E-commerce poslovi se mogu poboljšati korištenjem email marketinga za dostavu, povrate i konverzije.
Ovaj tekst sadrži niz predložaka za emailove koji se mogu koristiti u svrhu promoviranja sadržaja, poput zaključanog sadržaja, novih blog objava i pretplata na novosti. Također se navode informacije o webinarima i sadržaju na web stranicama kompanije. Dostupni su i popratni materijali kako bi se olakšala implementacija predložaka.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team