Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Email predlošci za najave kompanije

Iako postoji i više nego dovoljno dostupnih komunikacijskih kanala, većina kompanija odabire email za najave, jer je to najkorišteniji kanal koji najviše angažira. U većini slučajeva, emailovi za najave kompanije su promotivne poruke za nove proizvode ili usluge, ažuriranja postojećih proizvoda ili lansiranje novog pothvata.

Iako su ove poruke teoretski zapravo najave, one su više usmjerene na isporuku marketinških poruka nego na prenošenje vijesti iz kompanije.

Međutim, imamo i dosta slučajeva kada se emailovi za najave koriste za druge svrhe, recimo za interne poruke. Ti emailovi budu dosta formalniji te se fokusiraju na poslovno-centričnu komunikaciju, uključujući, ali ne ograničeno na, oglašavanje otvorenih pozicija u kompaniji, promociju trenutnog zaposlenika na višu poziciju, predstavljanje novih članova osoblja postojećim članovima tima ili poziv na otvoreni sastanak.

Taj zadnji tip emailova za najave kompanije će biti u glavnom fokusu ovog članka, kako bi pružili primjere poslovnih poruka koje mogu biti prenošene internoj zajednici putem emaila.

Email template customization
Customize company announcement email templates in your LiveAgent dashboard

Zašto vršiti najave kompanije putem emaila?

Emailovi su jedna od najefikasnijih metoda komunikacije i dokazano su efektivne za primanje i slanje internih i eksternih poruka. Očiti razlog za to leži u činjenici da emailovi omogućavaju direktnu komunikaciju sa željenom publikom, sve dok znate njihove email adrese.

To znači da se najava za otvorenu poziciju ili novosti u vezi kompanije mogu poslati svom osoblju kompanije odjednom, dok se email dobrodošlice novom članu ili oglašavanje otvorenog sastanka šalje samo relevantnom timu ili odjelu unutar velikog poduzeća.

Podaci Gallup istraživanja pokazuju da 74% zaposlenika osjeća da propušta novosti o kompaniji (izvor). U isto vrijeme, pogrešno vođenje interne komunikacije može koštati male kompanije (s manje od 100 zaposlenika) $420,000 godišnje, dok velika poduzeća mogu izgubiti i do $62 milijuna svake godine (izvor). To su dva razloga više za koristiti emailove za najavu internih vijesti i dijeljenje važnih informacija između zaposlenika.

Canned-messages-Macros
Save our company announcement templates as canned messages

Naslovi emailova za najave kompanije 

  • Najava promocije – [ime zaposlenika]
  • Čestitamo [ime zaposlenika] na njihovoj promociji
  • Slobodna pozicija za [naziv pozicije]
  • Regrutiramo interno – prijavite se na poziciju [naziv pozicije]
  • Naš novi zaposlenik – [ime novog zaposlenika] na poziciji [naziv pozicije]
  • Zaželite dobrodošlicu [ime novog zaposlenika] u tim
  • Otvoreni sastanak osoblja o [razlog sastanka] na [datum] u [vrijeme]
  • Podsjetnik: otvoreni sastanak sutra u [vrijeme] za sve zaposlenike [odjel]

Email predlošci za najave kompanije

Najava kompanije, email predložak 1 – najava promocije

Najava kompanije, email predložak 2 – interna regrutacija

Najava kompanije, email predložak 3 – predstavljanje novih zaposlenika

Najava kompanije, email predložak 4 – pozivnica na otvoreni sastanak

Email predlošci za najave kompanije – Najčešća pitanja

Koliko dug treba biti email o najavi kompanije?

Pošto sadržaj ovakvih poruka može ekstremno varirati, nema točnog ili netočnog odgovora na ovo pitanje. Međutim, najbolje je da poruke budu sažete kako bi čitatelj ostao zainteresiran.

Ljudi obično samo prelete email očima, zato nastojte navesti sve bitne informacije u odvojenim redovima ili paragrafima. Ako trebate uključiti više informacija, kao na primjer oglas za posao, onda stavite poveznicu na web stranicu koja pruža dodatne detalje za zainteresirane. Bolje nego pretrpavati email.

Kome trebam slati email o najavi kompanije?

To ovisi o veličini poduzeća i važnosti teme — neke poruke trebaju biti poslane svom osoblju, dok druge treba slati samo odabranim odjelima ili zaposlenicima na određenoj hijerarhijskoj poziciji. Otvorene pozicije za zapošljavanje se mogu slati svom osoblju, na primjer, jer neki kandidati možda žele premještaj iz odjela u odjel.

Kada treba napraviti najavu kompanije?

Opet, to ovisi isključivo od specifične vrste emaila. Poruke o promociji se trebaju slati čim se promovirani zaposlenik informira. Emailovi dobrodošlice i pozivnice na sastanak se trebaju slati barem tjedan prije nego što se novi član tima pridruži ili diskusija održi. Poruke o dostupnim pozicijama se trebaju slati ranije – nekoliko mjeseci prije nego se ta pozicija treba popuniti i par tjedana prije nego što se eksterno krene oglašavati.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko dug treba biti email o najavi kompanije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Najbolje je da poruke budu sažete kako bi čitatelj ostao zainteresiran. Ljudi obično samo prelete email očima, zato nastojte navesti sve bitne informacije u odvojenim redovima ili paragrafima. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kome trebam slati email o najavi kompanije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To ovisi o veličini poduzeća i važnosti teme — neke poruke trebaju biti poslane svom osoblju, dok druge treba slati samo odabranim odjelima ili zaposlenicima na određenoj hijerarhijskoj poziciji.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kada treba napraviti najavu kompanije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Opet, to ovisi isključivo od specifične vrste emaila. Poruke o promociji se trebaju slati čim se promovirani zaposlenik informira. Emailovi dobrodošlice i pozivnice na sastanak se trebaju slati barem tjedan prije nego što se novi član tima pridruži ili diskusija održi. Poruke o dostupnim pozicijama se trebaju slati ranije – nekoliko mjeseci prije nego se ta pozicija treba popuniti i par tjedana prije nego što se eksterno krene oglašavati.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo