Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci B2B e-maila s preporukom

Postalo je posve poznato kod poslovanja da je zadržavanje postojećih kupaca temelj postojanja i kontinuiranog uspjeha svake kompanije. Međutim, stjecanje novih kupaca i dalje ostaje najvažniji pokretač poslovnog rasta, posebno u B2B industriji. Tu nastupa referalni marketing. Brojne studije dokazale su da preporuke generiraju neke od najviših stopa konverzije među svim marketinškim kanalima. Nastavite čitati kako biste saznali zašto je referalni marketing moćan i vrijedan za B2B poduzeća, i kako možete zatražiti preporuke od svojih trenutnih kupaca (uključeno je 10 B2B predložaka e-maila za preporuke kupaca).

Prilagođavanje e-mail predloška
Prilagodite predloške e-mailova s preporukama u LiveAgent-u

Kolika je vrijednost preporuka u B2B?

  • Prema Harvard Business Review, 84 % B2B kupaca započinju kupovinu sa preporukom, a preporuke vršnjaka utječu na više od 90% svih B2B odluka o kupnji.
  • Statistika koju je prikupio Influitive je otkrila da 69% B2B poduzeća koje koriste program preporuke, izvještava o bržem zatvaranju prodaje, 59% višoj životnoj vrijednosti kupaca, a 71% o višoj stopi konverzije.
  • Zasnivajući se na istraživanju od Poslovne škole Wharton, kupac koji je stigao preko preporuke košta manje i ima veći potencijal za zadržavanje i odanost. Zapravo, preporučeni kupac ima 16% višu životnu vrijednost nego kupac koji nije stigao preko preporuke.
  • U vlastitom istraživanju, CustomerGauge otkrio je da je dogovor sklopljen preporukom činio najmanje 20% nove prodaje, dok su se preporučene prilike zatvarale za oko 20 dana u odnosu na 100 dana kod nepreporučenog dogovora.
  • IDC and LinkedIn su prijavili da 76.2% poslovnih kupaca preferiraju raditi s preporučenim dobavljačima, dok njih 73% preferiraju raditi s preporučenim prodavačima.
Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

10 B2B predložaka e-maila s preporukom kupca

Traženje preporuke od vjernog kupca

Traženje preporuke od novog kupca

Traženje preporuke od jednokratnog kupca

Zahtjev za preporuku nakon ankete o zadovoljstvu kupaca

Prateći e-mail zahtjev za daljnje preporuke

E-mail s pozivnicom za program preporuke kupaca

Predložak e-maila s preporukom koji se šalje kupcu, za njihovo korištenje

Zahvala dugoročnom kupcu na preporuci

Zahvala jednokratnom kupcu na preporuci

Prateći e-mail kupcu kada preporuka nije bila uspješna

Kada biste trebali pitati kupce za preporuke?

  • Kupac je s Vašom tvrtkom dovoljno dugo da bi znao vrijednost Vaših proizvoda/usluge.
  • Kupac aktivno koristi Vaše proizvode/uslugu govoreći Vam koliko je zadovoljan.
  • Znate da ste premašili očekivanja kupca na temelju njihovih povratnih informacija.
  • Kupac je reagirao pozitivno na Vašu NPS anketu/ ostavio je pozitivnu recenziju.
  • Dosegli ste ključnu prekretnicu projekta/ uspješno ste završili projekt.
  • Kupac Vas je već preporučio ostalima bez vašeg pitanja(velika je mogućnost da će to uraditi opet ako ih zamolite).
  • Pokrenuli ste novi (ili izmijenili postojeći) program preporuke kupaca.

Često postavljena pitanja

Što je referalni marketing?

Referalni marketing je metoda marketing koja generira potencijalne kupce usmenom predajom. Referalni marketing služi da pomogne poduzećima kako bi privukli nove kupce tako što ohrabruju postojeće kupce da ih preporučuju novim kupcima.

Kako možemo motivirati kupce da nas preporuče?

Veći je izgled da će vas kupac preporučiti drugima ako imate dobar ugled, odnosno reputaciju. LiveAgent, softver službe za pomoć, omogućuje Vam praćenje zahtjeva za korisničkom uslugom i poboljšavanjem vaše reputacije s vremenom.

Koje su koristi od e-mailova s preporukom?

Prednosti e-poruka s preporukama su povećano zadržavanje kupaca, poboljšani angažman i novi klijenti.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je referalni marketing?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Referalni marketing je metoda marketing koja generira potencijalne kupce usmenom predajom. Referalni marketing služi da pomogne poduzećima kako bi privukli nove kupce tako što ohrabruju postojeće kupce da ih preporučuju novim kupcima.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako možemo motivirati kupce da nas preporuče?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veći je izgled da će vas kupac preporučiti drugima ako imate dobar ugled, odnosno reputaciju. LiveAgent, softver službe za pomoć, omogućuje Vam praćenje zahtjeva za korisničkom uslugom i poboljšavanjem vaše reputacije s vremenom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje su koristi od e-mailova s preporukom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prednosti e-poruka s preporukama su povećano zadržavanje kupaca, poboljšani angažman i novi klijenti.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo