Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocjenjivan i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku podršku u 2019. Budite blizu vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto kompanije za razvoj softvera biraju LiveAgent

Osnažite svoje korisnike sa samoposlužnim opcijama kreirajući sveobuhvatne baze znanja pune članaka, vodiča, foruma i najčešćih pitanja.

Vodite svoje potencijalne klijente kroz sales funnel odgovarajući na sva njihova pitanja u realnom vremenu.

Iskoristite prednost naših sandučića za povratne informacije i prijedloge i nađite točno što vaši klijenti žele i očekuju od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusirajte se na potrebe

Različiti klijenti imaju različite potrebe i trebate se fokusirati na sve njih. Zahvaljujući sposobnostima višekanalnog softvera korisničke podrške, možete ostati u kontaktu s njima na različitim nivoima – bilo to društvene mreže, pozivi, emailovi ili live chat u realnom vremenu. Nebitno odakle vaši klijenti dolaze, vi ćete uvijek biti tu za njih.

Kreirajte baze znanja

Baza znanja i portal za podršku su prvo mjesto koje će većina vaših klijenata pogledati u potrazi za odgovorima. Robusne mogućnosti LiveAgent-a vam daju dovoljno moći za napraviti dio za najčešća pitanja, napisati članke o samoposlužnoj pomoći ili napraviti više kategorija u ovisnosti od vašeg poslovanja.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Završite sales funnel

Neki od vaših budućih klijenata mogu stupiti u kontakt s vama putem live chata, gdje im možete dati brze odgovore. Poslije vas mogu kontaktirati putem emaila i na kraju, ali ne manje važno, nazvati vas. Imate sve dostupne informacije u univerzalnoj ulaznoj pošti, tako da možete ispratiti sve njihove potrebe i zahtjeve. Nije loše, je li tako?

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške u softversku industriju

Related Articles to Softver i internet
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x