Tražite bolji softver za korisničku službu?

LiveAgent je najviše puta ocjenjivan i najbolje ocijenjen SMB softver za korisničku podršku u 2019. Budite blizu vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 razloga zašto kompanije za razvoj softvera biraju LiveAgent

Osnažite svoje korisnike sa samoposlužnim opcijama kreirajući sveobuhvatne baze znanja pune članaka, vodiča, foruma i najčešćih pitanja.

Vodite svoje potencijalne klijente kroz sales funnel odgovarajući na sva njihova pitanja u realnom vremenu.

Iskoristite prednost naših sandučića za povratne informacije i prijedloge i nađite točno što vaši klijenti žele i očekuju od vas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusirajte se na potrebe

Različiti klijenti imaju različite potrebe i trebate se fokusirati na sve njih. Zahvaljujući sposobnostima višekanalnog softvera korisničke podrške, možete ostati u kontaktu s njima na različitim nivoima – bilo to društvene mreže, pozivi, emailovi ili live chat u realnom vremenu. Nebitno odakle vaši klijenti dolaze, vi ćete uvijek biti tu za njih.

Kreirajte baze znanja

Baza znanja i portal za podršku su prvo mjesto koje će većina vaših klijenata pogledati u potrazi za odgovorima. Robusne mogućnosti LiveAgent-a vam daju dovoljno moći za napraviti dio za najčešća pitanja, napisati članke o samoposlužnoj pomoći ili napraviti više kategorija u ovisnosti od vašeg poslovanja.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Završite sales funnel

Neki od vaših budućih klijenata mogu stupiti u kontakt s vama putem live chata, gdje im možete dati brze odgovore. Poslije vas mogu kontaktirati putem emaila i na kraju, ali ne manje važno, nazvati vas. Imate sve dostupne informacije u univerzalnoj ulaznoj pošti, tako da možete ispratiti sve njihove potrebe i zahtjeve. Nije loše, je li tako?

Više od 21.000 kompanija ne može biti u krivu

Pogledajte naše priče i svjedočanstva o uspjehu i otkrijte pozitivni utjecaj implementacije softvera korisničke podrške u softversku industriju

Related Articles to Softver i internet
Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Kontrolni popisi

Otkrijte raznolike kontrolne popise na LiveAgentu za organiziranje poslovnih procesa. Bez obzira trebate li pomoć u postavljanju društvenih medija, uključivanju SaaS klijenata, pokretanju podcasta ili dubinskoj analizi klijenata, naši popisi će vam olakšati posao i povećati učinkovitost. Idealno za timove korisničke službe, marketinške stručnjake i HR regrutere. Posjetite nas i unaprijedite svoj radni tijek!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Rječnik Help desk softvera

Sveobuhvatan rječnik korisničke podrške: naučite sve pojmove help desk softvera na jednom mjestu. Brzo pronađite što vam treba!"

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent akademija

Otkrijte sveobuhvatan vodič za korisničku podršku na LiveAgent Akademiji! Poboljšajte vještine i optimizirajte korisničko iskustvo.

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcionalnosti

Otkrijte sve moćne funkcionalnosti LiveAgent-a za višekanalnu podršku. Poboljšajte korisničko iskustvo uz napredne alate!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x