Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Direktorij
  • Kontakti službe za pomoć tvrtke Amazon

Kontakti službe za pomoć tvrtke Amazon

Čini se kako pokušajete dobiti Amazonovu korisničku podršku. Nažalost, nemamo poveznicu s Amazonovim timom korisničke službe. Radi se o dvije različite organizacija. Međutim, kako bi vam olakšali, istražili smo Amazonovu web stranicu i pronašli kontakt detalje. Molim vas kontaktirajte Amazonove predstavnike direktno koristeći kontakt podatke ispod.

Amazon kontakti korisničke podrške

Kontakti za podršku na društvenim mrežama

Amazon Instagram

Amazon Instagram

instagram.com/amazon

Amazon Facebook Page

Amazon Facebook Page

facebook.com/Amazon/

Amazon Twitter

Amazon Twitter

twitter.com/amazon

SLA i sporazumi

Direktorij

E-mail SLA

Predstavnik korisničke podrške za Amazon obično odgovara na e-mail u roku od 2 dana .

Direktorij

Live Chat SLA

Predstavnik korisničke podrške za Amazon obično odgovara na chat u roku od 15 minuta .

Direktorij

Pozivni centar SLA

Predstavnik korisničke podrške za Amazon obično se javlja na poziv u roku od 15 minuta .

Direktorij

Forum SLA

N/A

Amazon Uvjeti korištenja

Amazon Uvjeti korištenja

N/A

Amazon Politika privatnosti

Amazon Politika privatnosti

N/A

Amazon Politika sigurnosti

Amazon Politika sigurnosti

N/A

Amazon GDPR

Amazon GDPR

N/A

Amazon Wikipedia stranica

Amazon Wikipedia stranica

N/A

Amazon Partnerski program

Amazon Partnerski program

N/A

Lokacija

FAQ

Što je Amazon?

Amazon je američka multinacionalna tehnološka tvrtka koja se fokusira na e-trgovinu, računalstvo u oblaku, digitalni prijenos i umjetnu inteligenciju.

Koju vrstu podrške nudi Amazon?

Tim za korisničku podršku Amazona nudi sljedeće kanale podrške: e-poštu, chat uživo, pozivni centar, podršku na društvenim medijima, podršku na forumu i samoposlužnu podršku.

Kako da kontaktiram Amazon?

Amazonu se možete obratiti e-poštom, započeti chat s agentom uživo na njihovoj web stranici, nazvati njihovu hitnu liniju ili ostaviti poruku na jednoj od platformi društvenih medija. Alternativno, možete koristiti njihovu bazu znanja ako više volite samoposlužnu podršku.

Koja je adresa e-pošte tvrtke Amazon?

Možete se obratiti njihovoj podršci pisanjem na jednu od e-poruka: primary@amazon.com, resolution@amazon.com, orders@amazon.com, charge-inquiries@amazon.com.

Ima li Amazon chat uživo?

Da, Namecheap ima podršku za chat uživo. Idite na web mjesto: 

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us

 

Kako da razgovaram sa nekim u tvrtki Amazon?

Ako više volite nazvati podršku, možete se obratiti njihovim telefonskim linijama za pomoć:

https://www.amazon.it/gp/help/customer/contact-us#b

Nazad na Direktorij Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo