Pravi izbor za obrazovne i nevladine organizacije

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Usredotočite se na pozitivan utjecaj svoje institucije na društvo ili okoliš s LiveAgent-om, najpregledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć za mala i srednja poduzeća u 2020. Ostanite bliži svojim partnerima i napravite promjenu zajedno.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Uštedite vrijeme uvođenjem automatizacije

Obrazovne i nevladine organizacije obično su zainteresirani za izgradnju snažnih osobnih odnosa , jer tu djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgent-om kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse. Kombinacija sve njihove komunikacije, uključujući kanale društvenih medija, chat uživo i obrasce za kontakt, od vitalnog je značaja za poboljšanje njihovog poslovanja. Uz to, divimo se njihovom naporu da ovaj svijet učine boljim!

Pojednostavite komunikaciju sa svojim dionicima

Nikada ne gubite trag svog prethodnog razgovora sa sadašnjim i potencijalnim dionicima. Zahvaljujući univerzalnoj pristigloj pošti i moćnom pretraživanju, možete pronaći točno pravu tiketu koja Vam treba. Započnite razgovor u chatu, nastavite u tiketu, pa čak i nazovite na kraju – sve na istom mjestu!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Brže odgovorite na zahtjeve

Odmah potražite odgovore na svoja pitanja i odmah srušite jezičnu barijeru. Možete čak dobiti i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji će Vam pomoći da pripremite prave odgovore u pravo vrijeme. Krećete li se često između mjesta? Nema problema, LiveAgent Vam nudi mobilne aplikacije da biste ostali u kontaktu gdje god se nalazili. Vaši će studenti biti šokirani Vašom brzinom! Znate: E=mc2!

Modernizirajte korisničku podršku

Uspostavite svoju instituciju kao modernu razmišljajuću, pristupačnu i pametnu organizaciju i izgradite korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupca. Povežite se s potencijalnim učenicima i njihovim roditeljima ili privucite nove donatore pomoću chata uživo.

Right tools to increase sales

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kakve će koristi imati obrazovne i nevladine od primjene LiveAgent-a?

Povećano zadovoljstvo

Dajte svojim kupcima slobodu da Vas kontaktiraju na bilo kojem kanalu koji im se sviđa – bilo da se radi o chatu uživo, e-pošti, telefonu ili društvenim mrežama.

Poboljšana učinkovitost

Automatizirajte svakodnevne i ponavljajuće zadatke kako biste se mogli usredotočiti na njegovanje korisničkih odnosa.

Vodite primjerom

Postanite lider u industriji korisničkih usluga poboljšavajući korisničko zadovoljstvo, vrijeme odziva i produktivnost.

5 star rating

Najviši sigurnosni standardi

LiveAgent nudi najnovije sigurnosne standarde s najnovijim zahtjevima. Vaša je privatna komunikacija sigurna i šifrirana, nalazi se u EU, SAD ili Azijskim centrima podataka na temelju Vaših želja. LiveAgent je također u potpunosti usklađen s GDPR-om i slijedi najnovije i najbolje primjere iz prakse u SaaS industriji.

Učinkovito upravljanje resursima

Financijski i ljudski resursi jedan su od najvažnijih dijelova svake neprofitne organizacije. Nikada ne gubite vrijeme svojih volontera ili sudionika rukujući s nekoliko pretinaca e-pošte ili drugim kanalima i radije ga uložite u to da učinak Vaših projekata postane veći. Oslanjanje na LiveAgent može značajno poboljšati izvedbu i uspjeh vaše vizije.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Korisnička podrška je dostupna 24/7/365

Poslovni partneri i kupci žele odmah dobiti pristup informacijama o projektima, financijskom doprinosu ili utjecajima vaših aktivnosti, bez obzira na vrijeme, dan ili mjesto. Stvaranje jednostavnog, ali nevjerojatno vrijednog korisničkog portala s često postavljanim pitanjima, forumima zajednice ili nekoliko različitih kategorija i članaka može im pomoći da stalno dobivaju prave informacije. Ovo također štedi vrijeme Vaših agenata jer kupci imaju mogućnost samostalnog traženja odgovora.

Pogledajte zašto tvrtke odabiru LiveAgent

Najjeftinije rješenje za help desk

LiveAgent-ovi besplatni plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Obrazovanje i nevladine organizacije
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Učinkovito zakažite i uredite podsjetnike s LiveAgent dashboard-a i podijelite ih s kolegama putem Google Calendar integracije.

Google Calendar

Google Calendar integracija omogućuje organiziranje događaja, sastanaka i podsjetnika. Pomaže u štednji vremena i omogućuje upravljanje događajima iz jednog sučelja, bez prebacivanja između platformi. Kreirajte besplatni račun i iskoristite prednosti integracije.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x