Live chat za obrazovne i nevladine organizacije

Zadivite vaše klijente i povećajte njihovo zadovoljstvo
  • ✓ Bez troškova postavljanja   
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Animacija zaglavlja
Helpdesk softver

Osobne povezivanje je jedan od kamena temeljaca svake obrazovne i nevladine organizacije. Počiva na interesu, ugledu i potpori studenata, donatora ili dioničara.

Digitalna komunikacija je otvorila vrata novim mogućnostima za studentsko uključivanje, planiranje i strategije prikupljanja sredstava.

Live chat je idealan alat za svaku instituciju koja želi modernizirati korisničku službu i stvoriti dugoročne veze.

Što je live chat?

Ako se pitate što je točno live chat, možemo ga podijeliti na tri osnovne komponente koje tvore jedan cjelovit komunikacijski kanal.

Live chat softver je dio kompleksnog, višekanalnog softvera za podršku koji uključuje tiketing, pozivni centar, društvene mreže, bazu znanja, korisnički portal i mnogo više.

Live chat softver nudi više značajki koje korisnička služba može koristiti, stvarajući prednost nad ostalim komunikacijskim kanalima kada su u pitanju online upiti.

Live chat alat je prozorčić u pregledniku koji se aktivira kada kliknete na chat widget, poznatiji kao chat gumb. To je potpuno prilagodljiva značajka, jednostavna za korištenje i jednostavna za integraciju na vašu web stranicu.

Uredi chat gumb
Primjer chat gumba (klikni za veću sliku)

Svaka animacija, pozicija i stil već dizajniranog gumba se može pronaći unutar  galerije chat gumba ili kreirati nanovo implementirajući vlastiti kod.

Chat gumb galerija
Primjer galerije chat gumba (klikni za veću sliku)

Postavite chat gumb na vaše ciljane stranice, kao što su Prijava, Najčešća pitanja ili Donacije i vidjet ćete pozitivne rezultate.

Live chat podrška je usluga koju organizacija pruža eksterno prema javnosti ili  interno svojim zaposlenicima. To je najbrži put za pomoć bilo kojem posjetitelju web stranice koji je zatraži, pošto je svaka sesija zasnovana u realnom vremenu i sa stvarnim operativcem umjesto chatbota.

Primjer live chat podrške

Provide fast learning support

LiveAgent live chat widget is ideal for providing quick advice to everyone who needs it. Start your free 14-day trial and set up your chat in no time.

Koje su prednosti live chata u odnosu na telefon ili email?

Budimo iskreni, ni telefon ni email neće uskoro postati bespotrebni. U stvari, oni su još uvijek preferirani kanal za mnoge klijente. Više je razloga za to, ali je neosporno da live chat dobiva na popularnosti otkako je korištenje interneta za komunikaciju postalo standardno.

Milenijalci su posebno prihvatili live chat softver. Preko 63% milenijalaca preferira dobiti odgovor putem live chata na svoje osnovne upite za korisničku podršku.

Kako je moderni chat softver postao sofisticiraniji, njegove prednosti nad telefonom ili emailom su postale očitije.

Dakle, koje su to prednosti?

Pogledajmo top tri

  • Skraćeno prosječno vrijeme čekanja. I telefon i email zahtijevaju priličan trud od korisnika ako želi komunicirati. Onda dođemo do čekanja na telefonskoj liniji ili pisanja emaila i čekanja na odgovor. Ne samo da je live chat trenutačan, nego i agenti mogu priložiti sve vrste potrebnih datoteka kao što su dokumenti ili dogovori.
  • Multitasking. Agenti razumiju napor koji je potreban za prebacivanje između telefona ili emailova za kontinuiranu pomoć klijentima. Live chat operatori mogu rješavati više chatova s lakoćom, bez gubitka koncentracije zbog pozadinskih zadataka.

Rezultat? Niži operativni troškovi i povećan ROI, jer ne trebate zapošljavati ogromne timove za vođenje vaših komunikacijskih kanala. Ovo posebno koristi obrazovnim i nevladinim institucijama, koje često imaju malen proračun.

U slučaju da zahtjevi za chat postanu prečesti, vaši administratori mogu uvijek postaviti broj chatova koje određeni agent može istovremeno voditi ili sveukupnu  maksimalnu duljinu reda čekanja.

  • Smanjeni obujam tiketa. Biti preplavljen dolaznim pozivima ili emailovima je nešto što je previše poznato svima koji su radili u korisničkoj podršci. Ne samo to, nego i upiti putem telefona ili emaila se duže rješavaju. Imati opciju kontaktiranja tima za podršku izravno s web stranice umanjuje količinu upita za podrškom. Razlog tome je što agenti podršku mogu riješiti upit na licu mjesta u većini slučajeva.

Sve ovo je moguće s live chatom, jer se sva komunikacija odvija iz udobnosti vašeg računala dok vaši potencijalni ili stalni klijenti pregledavaju vašu stranicu

Čak i ne trebate računalo. Live chat je optimiziran za mobilne i slične uređaje, tako da vaš tim može odgovoriti od bilo gdje na bilo koju platformu.

Koje su prednosti korištenja live chata za obrazovne i nevladine organizacije?

Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.

Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth

Zadnjih godina, obrazovanje i neprofitne organizacije su doživjeli značajne promjene u strategiji marketinga i podrške. Glavni pokretač je tehnologija. Kako je globalno povezivanje postalo lakše, tako je i zanimanje od strane međunarodnih studenata ili organizacija raslo.

Efikacna komunikacija je ključ za gradnju vjernosti.

Prednosti live chata za obrazovne organizacije:

  • Pomaže studentima s prijavama, registracijama ili bilo kojim drugim procedurama
  • Savjeti u realnom vremenu
  • Prijedlozi za razne tečajeve
  • Pojačano povjerenje u vašu studentsku instituciju i njeno studentsko tijelo
  • Poboljšan angažman studenata i roditelja
  • Povećan broj prijava i upisa
Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It

Prednosti live chata za nevladine organizacije

  • Povećan angažman s donorima
  • Usvajanje različitog generacijskog pristupa
  • Stabilna podrška donora u zamjenu za pozitivno korisničko iskustvo
  • Poboljšano razumijevanje između donora i vaše organizacije
  • Prikupljanje podataka za vašu sljedeću strategiju prikupljanja sredstava
  • Vodite vaše donore kroz različite nivoe njihovog odlučivanja, na primjer, tijekom procesa donacije.

Koje značajke live chata mogu obrazovne i nevladine organizacije upotrijebiti u svojoj strategiji korisničke podrške?

Bitno je čuvati pojedinačne ili poslovne informacije i profile donora ili studenata, kao dio vaše sljedeće strategije prikupljanja sredstava, upisa ili dionika.

Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)

Svaka chat sesija se konvertira u tikete i sprema u univerzalnu dijeljenu ulaznu poštu. Vaši chat agenti mogu prikupiti i pohraniti podatke iz konverzacija zahvaljujući ugrađenom CRM-u. Bilo koji agent će moći odgovoriti jer će imati sve dostupne informacije spremne cijelo vrijeme.

Jedna od najbitnijih i višenamjenskih značajki, proaktivna chat pozivnica je vremenski određena pop-up poruka koja se pojavljuje na web stranici kao prilagođena pozivnica ili predstavljanje.

Galerija chat pozivnica
Primjer galerije chat pozivnica (klikni za veću sliku)

Through monitoring the current URL of live chat visitors, you can reach out and offer a helping hand. Agents can create single or multiple invitations or turn them off entirely if all the agents are engaged with other chats. 

Trenutni URL posjetitelja live chata
Primjer praćenja posjetitelja web stranice (klikni za veću sliku)

Neobavezna ali korisna značajka za agente koji žele biti korak ispred klijenta. Tijekom chat razgovora, agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje poruku.

Tipkanje u realnom vremenu

Standardni odgovori pojednostavljuju tijek rada koristeći sačuvane i predefinirane kratke tekstovne replike na najobičnija pitanja.

Standardne poruke
Primjer standardnog odgovora (klikni za veću sliku)

Distribucija chata je bitno ako chat treba doći do točnog odjela bitnog fakulteta ili tima za kampanju projekta. Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije rute da osiguraju brzu i točnu komunikaciju:

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za određene riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za individualnog agenta.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjeri oznaka (klikni za veću sliku)

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Studenti, glasači ili donori mogu doći iz bilo kojeg dijela svijeta. Live chat omogućuje vašoj instituciji da postane uistinu globalna korištenjem jezično prilagodljivih widgeta.

Primjer višejezičnog chat widgeta (klikni za veću sliku)

Kako biste dodali još osobniji dodir vašoj korisničkoj službi, koristite istovremeno video i chat. Postavite ga na isti način kao i chat gumb, tako da postavite live chat video gumb na određenu stranicu vaše web stranice.

Prikaz - Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata (klikni za veću sliku)

Ako želite vidjeti sve naše povoljne planove koji nude dodatne značajke, produžite na našu stranicu s cijenama.

Koje su smjernice i pravila chat razgovora?

Chat razgovori variraju u ovisnosti od situacije, ali neke protokole i pravila moramo poštovati u online komunikaciji.

Individualno ili u grupi, svaki chat operativac mora posjedovati potpuni set vještina za korisničku službu, od tvrdih vještina kao što je korištenje računala, gramatika ili brzina tipkanja, do mekih vještina kao što su empatija i strpljenje. Sve te vještine zajedno formiraju potpuni online chat bonton.

Youtube video: Etiquette in Live Customer Support

Live chat konverzacije su brza razmjena informacija, tako da agenti moraju biti stručnjaci u području teme. Implementacija i održavanje baze znanja može služiti kao odličan izvor informacija za agente i klijente koji preferiraju samoposlugu u odnosu na tradicionalnu podršku.

Stand out from your competitors with a strong
customer-centric culture​

Može li outsourcing korisničke podrške donijeti profit obrazovnim i nevladinim institucijama?

Outsourcing timova korisničke službe postaje rastući standard za poduzeća i institucije.

Primarni motivatori su upravljanje vremenom, briga oko proračuna i distribucija opterećenja radom. Većina obrazovnih i nevladinih organizacija ne zapošljava ogromne timove za podršku ili rade neprestano, tako da su im sati za podršku ograničeni. Srećom specijalizirani centri postoje upravo zbog toga.

Saznajte više o koristima outsourcanja vašeg LiveAgent računa ovdje.

Kako integrirati live chat softver na vašu web stranicu?

Integracija LiveChat gumba na vašu stranicu je jednostavna poput 2+2=4. Kada se prijavite i dobijete pristup vašem LiveAgent računu, sve što trebate uraditi je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod.

Znate što je još odlično? Ne morate skidati nikakav dodatni softver. Međutim, ako želite integrirati sa softverom treće strane, aplikacijama, ili dodacima da poboljšate iskustvo korisničke službe, to je u potpunosti podržano kroz Native ili Zapier integracije.

Sigurnost

Zaštitite podatke vaših studenata i donora. LiveAgent-ove kombinirane sigurnosne značajke će vas držati opuštenima, znajući da su svi podaci sigurni i zaštićeni.

Ovo su neke od sigurnosnih značajki koje nudimo:

Baza znanja

Kako kažu, “Znanje je moć.” S time na umu, naša baza znanja se neprestano ažurira s novim informacijama. Ne samo to, nego također ohrabrujemo naše pretplatnike da pridonose ili da grade zajednicu putem našeg korisničkog portala.

 

Youtube video: LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Still not convinced?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

FAQ

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Zašto je korištenje live chata na vašoj poslovnoj web stranici važno? Pogledajte naše statističke podatke i saznajte sami.

Korištenje live chata

Live chat se koristi u B2B i B2C sektorima za prodaju i podršku korisnicima. Klijenti u dobi od 18-34 koriste ga češće nego oni stariji od 35 godina. Live chat se najviše koristi od 11:00 do 15:00, a 42% klijenata preferira ga u usporedbi s emailom, društvenim medijima i forumima.

Privucite pažnju klijentele vaše agencije i pružite instant podršku posjetiteljima vaše web stranice s najbržim live chat softverom na tržištu.

Live chat softver za agencije

Live chat predstavlja moćan alat za razne vrste agencija, kao što su digitalne, promocijske, društvene mreže i putničke agencije, freelanceri te sve ostale koje se bave izgradnjom brenda. Kroz upotrebu live chata, agencije mogu poboljšati komunikaciju s potencijalnim klijentima, unaprijediti svoju marketinšku strategiju, povećati ROI, te bolje upravljati računima klijenata. LiveAgent nudi prilagodljive opcije za agencije, kako bi prilagodile alat svojim potrebama.

Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.

Live chat bonton za korisničku podršku

Članak donosi savjete za pristojno ponašanje u online komunikaciji putem chata. Navodi se važnost korištenja pristojnih riječi, izbjegavanje nepotpunih rečenica te govorenje "ne" uz pozitivnu frazu. Također, opisuje se kako pristojno staviti korisnika na čekanje ili prebaciti, te objašnjava važnost follow-up-a. Članak završava savjetom o važnosti posljednjih trenutaka chata i završne fraze kojom se zatvara razgovor.

Live online chat je komunikacija između korisnika i predstavnika korisnika u stvarnom vremenu putem ugrađenog online chata.

Live online chat

LiveAgent nudi besplatni online live chat softver s brzim odgovorom i prilagodbom jezika, te besplatan sustav prodaje tiketa s univerzalnom poštanskom poštom za primatelje, pozivnim centrom i korisničkim portalom. Online chat je ključan za zadovoljstvo i zadržavanje korisnika te je važan kanal za korisničku podršku. LiveAgent nudi razne dizajne gumbova za chat i omogućava usidrenje prozora za chat uživo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo