Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Live chat za obrazovne i nevladine organizacije

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Header Animation
Helpdesk software

Osobne povezivanje je jedan od kamena temeljaca svake obrazovne i nevladine organizacije. Počiva na interesu, ugledu i potpori studenata, donatora ili dionika.

Digitalna komunikacija je otvorila vrata novim mogućnostima za studentsko uključivanje, planiranje i strategije prikupljanja sredstava.

Live chat je idealan alat za svaku instituciju koja želi modernizirati korisničku službu i stvoriti dugoročne veze.

Što je live chat?

Ako se pitate što je točno live chat, možemo ga podijeliti na tri osnovne komponente koje tvore jedan cjelovit komunikacijski kanal.

Live chat softver je dio kompleksnog, višekanalnog  softvera za podršku koji uključuje tiketing, pozivni centar, društvene mreže, bazu znanja, korisnički portal i mnogo više.

Live chat softver nudi više značajki koje korisnička služba može koristiti, stvarajući prednost nad ostalim komunikacijskim kanalima kada su u pitanju interni upiti.

Live chat alat je prozorčić za poruke, baziran na pregledniku, koji se aktivira klikom na chat widget, također poznatiji kao chat gumb. Ovo je potpuno prilagodljiva i lako upotrebljiva značajka koju je jednostavno integrirati na vašu web stranicu.

Uredi chat gumb
Primjek chat gumba (klikni za veću sliku)

Za svaki gumb, unaprijed dizajnirana pozicija, animacija i slično se može naći u galeriji chat gumba ili ih ponovno stvorite iz ničega, implementirajući vaš kod.

Chat gumb galerija
Primjer galerije chat gumba (klikni za veću sliku)

Postavite chat gumb na vaše ciljane stranice, kao što su Prijava, Najčešća pitanja ili Donacije, i vidjet ćete pozitivne rezultate.

Live chat podrška je usluga koju organizacija pruža eksterno za javnost ili interno za vlastite zaposlenike. To je najbrži način za pomoći bilo kojem online web posjetitelju, jer se svaka sesija održava u realnom vremenu, s ljudskim chat operatorom umjesto chatbota.

Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Primjer live chat podrške
Give it a try today

Koje su prednosti live chata u odnosu na telefon ili email?

Budimo iskreni, ni telefon ni email neće uskoro postati bespotrebni. U stvari, oni su još uvijek preferirani kanal za mnoge klijente. Više je razloga za to, ali je neosporno da live chat dobiva na popularnosti otkako je korištenje interneta za komunikaciju postalo standardno.

Milenijalci su posebno prigrlili live chat softver. Preko 63% milenijalaca preferira dobiti odgovore na osnovne korisničke upite putem live chata. .

Kako je moderni chat softver postao sofisticiraniji, njegove prednosti nad telefonom ili emailom su postale očitije.

Dakle, koje su to prednosti?

Pogledajmo top tri

  • Skraćeno prosječno vrijeme čekanja. I telefon i email zahtijevaju priličan trud od korisnika ako želi komunicirati. Onda dođemo do čekanja na telefonskoj liniji ili pisanja emaila i čekanja na odgovor. Ne samo da je live chat trenutačan, nego i agenti mogu prikvačiti sve vrste potrebnih datoteka kao što su dokumenti ili ugovori.
  • Multitasking. Agenti razumiju napor koji je potreban za prebacivanje između telefona ili emailova za kontinuiranu pomoć klijentima. Live chat operatori mogu voditi više chatova s lakoćom, bez gubitka koncentracije zbog pozadinskih zadataka.

Rezultat? Niži operativni troškovi i povećan ROI, jer ne trebate zapošljavati ogromne timove za vođenje vaših komunikacijskih kanala. Ovo posebno koristi obrazovnim i nevladinim institucijama, koje često imaju malen proračun.

U slučaju da chat zahtjevi postanu preteški za voditi, vaši administratori uvijek mogu postaviti broj chatova koje pojedini agent može voditi istovremeno ili cjelokupni maksimalni red čekanja.

  • Smanjeni obujam tiketa. Biti preplavljen dolaznim pozivima ili emailovima je nešto što je previše poznato svima koji su radili u korisničkoj podršci. Ne samo to, nego i upiti putem telefona ili emaila se duže rješavaju. Imati opciju kontaktiranja tima za podršku izravno s web stranice umanjuje količinu upita za podrškom. Razlog tome je što agenti podršku mogu riješiti upit na licu mjesta u većini slučajeva.

Sve ovo je moguće s live chatom, jer se sva komunikacija odvija iz udobnosti vašeg računala dok vaši potencijalni ili stalni klijenti pregledavaju vašu stranicu

Čak i ne trebate računalo. Live chat je optimiziran za mobilne i slične uređaje, tako da vaš tim može odgovoriti od bilo gdje na bilo koju platformu.

Koje su prednosti korištenja live chata za obrazovne i nevladine organizacije?

Go beyond merely communicating to ‘connecting’ with people.

Jerry Bruckner - author of The Success Formula For Personal Growth

Zadnjih godina, obrazovanje i neprofitne organizacije su doživjeli značajne promjene u strategiji marketinga i podrške. Glavni pokretač je tehnologija. Kako je globalno povezivanje postalo lakše, tako je i zanimanje od strane međunarodnih studenata ili organizacija raslo.

Efikasna komunikacija je ključ građenja vjernosti.

Prednosti live chata za obrazovne organizacije:

  • Pomaže studentima s prijavama, registracijama ili bilo kojim drugim procedurama
  • Savjeti u realnom vremenu
  • Prijedlozi za razne tečajeve
  • Pojačano povjerenje u vašu studentsku instituciju i njeno studentsko tijelo
  • Poboljšan angažman studenata i roditelja
  • Povećan broj prijava i upisa

Prednosti live chata za nevladine organizacije

  • Povećan angažman s donorima
  • Usvajanje različitog generacijskog pristupa
  • Stabilna podrška donora u zamjenu za pozitivno korisničko iskustvo
  • Poboljšano razumijevanje između donora i vaše organizacije
  • Prikupljanje podataka za vašu sljedeću strategiju prikupljanja sredstava
  • Vodite vaše donore kroz različite nivoe njihovog odlučivanja, na primjer, tijekom procesa donacije.

Koje značajke live chata mogu obrazovne i nevladine organizacije upotrijebiti u njhovoj strategiji korisničke podrške?

Bitno je čuvati pojedinačne ili poslovne informacije i profile donora ili studenata, kao dio vaše sljedeće strategije prikupljanja sredstava, upisa ili dionika.

Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Primjer univerzalne ulazne pošte (klikni za veću sliku)

Svaka chat sesija je pretvorena u tikete i sačuvana u univerzalnoj, dijeljenoj ulaznoj pošti. Vaši chat agenti mogu prikupiti i spremiti podatke iz razgovora, zahvaljujući ugrađenom CRM-u. Svaki agent će imati mogućnost za odgovor jer će imati sve potrebne informacije spremne i dostupne u svakom trenutku.

Jedna od najbitnijih i višenamjenskih značajki, proaktivna chat pozivnica je vremenski određena pop-up poruka koja se pojavljuje na web stranici kao prilagođena pozivnica ili predstavljanje.

Galerija chat pozivnica
Primjer galerije chat pozivnica (klikni za veću sliku)

Kroz praćenje trenutnog URL-a posjetitelja live chata, možete reagirati i ponuditi im pomoć. Agenti mogu stvoriti jednu ili više pozivnica ili ih isključiti u potpunosti ako su svi agenti zauzeti s drugim chatovima.

Trenutni URL posjetitelja live chata
Primjer praćenja posjetitelja web stranice (klikni za veću sliku)

Neobavezna ali korisna značajka za agente koji žele biti korak ispred klijenta. Tijekom chat razgovora, agent može promatrati što klijent tipka i pripremiti odgovor prije nego klijent pošalje poruku.

Tipkanje u realnom vremenu

Standardni odgovori pojednostavljuju tijek rada koristeći sačuvane i predefinirane kratke tekstovne replike na najobičnija pitanja.

Standardne poruke
Primjer standardnog odgovora (klikni za veću sliku)

Distribucija chata je bitno ako chat treba doći do točnog odjela bitnog fakulteta ili tima za kampanju projekta. Agenti ili chat administratori mogu birati između tri predefinirane opcije rute da osiguraju brzu i točnu komunikaciju:

  • Nasumična dodjela
  • Zazvoni svima
  • Maksimalna upotreba
Chat distribucija
Primjer chat distribucije (klikni za veću sliku)

Oznake mogu biti dodane ručno ili automatski za određene riječi ili fraze, tako kreirajući prilagođeni tijek rada za individualnog agenta.

Tags-Feature-LiveAgent
Primjeri oznaka (klikni za veću sliku)

Dozvoljava unos teksta i povratne informacije od strane klijenta kao i rangiranje efikasnosti agenta ili cjelokupnog zadovoljstva chat sesijom

Rangiranje agenta
Primjer rangiranja agenta (klikni za veću sliku)

Studenti, sastavni članovi ili donatori mogu doći iz bilo kojeg kraja svijeta. Live chat dozvoljava vašoj instituciji da bude zaista globalna korištenjem jezično prilagodljivih widgeta.

Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Primjer višejezičnog chat widgeta (klikni za veću sliku)

Kako biste dodali još osobniji dodir vašoj korisničkoj službi, koristite istovremeno video i chat. Postavite ga na isti način kao i chat gumb, tako da postavite live chat video gumb na određenu stranicu vaše web stranice.

Prikaz - Video chat u realnom vremenu, baziran na pregledniku
Primjer video chata (klikni za veću sliku)

Ako želite vidjeti sve naše povoljne planove koji nude dodatne značajke, produžite na našu stranicu s cijenama.

Koje su smjernice i pravila chat razgovora?

Chat razgovori variraju u ovisnosti od situacije, ali neke protokole i pravila moramo poštovati u online komunikaciji.

Pojedinačno ili u grupi, svaki chat operativac mora posjedovati puni raspon vještina za korisničku uslugu, od tvrdih vještina kao korištenje računala, poznavanja gramatike ili brzog tipkanja, do mekih vještina kao što su empatija i strpljivost. Sve to formira potpuni online chat bonton.

Live chat razgovori su brzo razmjenjivanje informacija, tako da agenti moraju biti stručnjaci u svom polju. Implementacija i održavanje baze znanja može služiti kao odličan izvor informacija za agente i klijente koji su skloniji samoposluzi nego tradicionalnoj podršci.

Stand out from your competitors with a strong
customer-centric culture

Može li outsourcing korisničke podrške donijeti profit obrazovnim i nevladinim institucijama?

Outsourcing timova korisničke službe postaje rastući standard za poduzeća i institucije.

Primarni motivatori su upravljanje vremenom, briga oko proračuna i distribucija opterećenja radom. Većina obrazovnih i nevladinih organizacija ne zapošljava ogromne timove za podršku ili rade neprestano, tako da su im sati za podršku ograničeni. Srećom specijalizirani centri postoje upravo zbog toga.

Saznajte više o prednostima outsourcinga vašeg LiveAgent računa ovdje.

Kako integrirati live chat softver na vašu web stranicu?

Integrirati live chat gumb na vašu web stranicu je jednostavno kao i naučiti da je 2+2=4. Kada se prijavite i dobijete pristup vašem LiveAgent računu, sve što morate uraditi je kopirati i zalijepiti kratki HTML kod.

Znate što je još odlično? Ne morate skidati nikakav dodatni softver. Međutim, ako želite integrirati sa softverom treće strane, aplikacijama, ili dodacima da poboljšate iskustvo korisničke službe, to je u potpunosti podržano kroz Native ili Zapier integracije.

Sigurnost

Zaštitite podatke vaših studenata i donora. LiveAgent-ove kombinirane sigurnosne značajke će vas držati opuštenima, znajući da su svi podaci sigurni i zaštićeni.

Ovo su neke od sigurnosnih značajki koje nudimo:

Baza znanja

Kako kažu, “Znanje je moć.” S time na umu, naša baza znanja se neprestano ažurira s novim informacijama. Ne samo to, nego također ohrabrujemo naše pretplatnike da pridonose ili da grade zajednicu putem našeg korisničkog portala.

 

Still not convinced?

Start a free-14 day trial, no credit card required.

Try LiveAgent

FAQ

Can live chat be used for internal purposes as well?

Not only can live chat be a highly useful communication tool for external purposes but recruiters and employers can utilize it internally for onboarding and training processes.

How to integrate live chat software into your website?

No need to download any additional software, live chat is immediately accessible after signing up. Integration is done by copying and pasting a short HTML code.

Is live chat a secure solution?

Anyone with a goal of a strong online presence has to take the necessary steps to ensure the protection of its business and customers. For that reason, LiveAgent has implemented various security features: BAN IPs, 2-step verification, HTTPS Encryption, Multiple Data Centers, GDPR.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo