Što je zatvoreni tiket?
Zadnji status tiketa je obično “zatvoren”. Najbolje prakse u industriji zahtijevaju da klijent, a ne agent, zatvori tiket nakon što agent promijeni status tiketa u “riješen” naglašavajući da se pošiljatelj zahtjeva slaže s rješenjem. Ako se klijent ne slaže, on/ona može jednostavno odgovoriti na tiket, te će on biti maknut iz grupe “riješeni”.
Frequently asked questions
Kako definirati zatvoreni tiket?
Zatvoreni tiket je posljednji status tiketa. Dodjela statusa "zatvoren" bi trebala slijediti status "rješenje". Status "zatvoren" znači da se klijent slaže s rješenjem i da agent smatra problem riješenim.
Zatvara li LiveAgent automatski tikete?
LiveAgent omogućuje automatsko zatvaranje tiketa. Ako želite postaviti ovu opciju, trebate izabrati pravilo kada određeni tiket treba biti zatvoren. Kada sustav zna kada zatvoriti tiket, on će to automatski uraditi.
Kako pristupiti popisu zatvorenih tiketa?
Ako želite pristupiti svojim zatvorenim tiketima, morate ući u LiveAgent i izabrati svoje tikete. Tu možete naći kategoriju zatvorenih tiketa kao i filtrirati i pretraživati ostale kategorije tiketa.
Expert note
<p>Zatvoreni tiket je status koji označava da je problem riješen i da se klijent slaže s rješenjem. Agenti ne bi se trebali ispričavati ako ne znaju odgovor na pitanje.</p>

Kontakti službe za pomoć tvrtke LiveAgent
The customer service directory serves as a comprehensive list of support channels for companies including email, live chat, call support, social media.
Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
U LiveAgent-u možete postaviti pravila koja automatiziraju upravljanje tiketima. Pravila poboljšavaju efikasnost procesa, brže obrađuju tikete i povećavaju točnost.