Što je Facebook widget?
Widget za povratne informacije je alat koji se koristi na bilo kojoj web stranici ili u aplikaciji u kojoj dajete povratne informacije o iskustvu koje ste imali. Može, na primjer, poprimiti bilo koji oblik; to može biti anketa ili samo obrazac.
Korisno je i za korisnike jer kada koristite novu aplikaciju/web stranicu, najčešće imate problema s time što treba učiniti. U tim je slučajevima widget s povratnim informacijama najlakši način da se korisnici oslobode bilo kakvih problema s kojima se susreću. Također je dobro da tvrtka zna kako može poboljšati svoju web stranicu za svoje korisnike.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija widgeta za povratne informacije?
Widget za povratne informacije je izvrstan izvor povratnih informacija korisnika o napretku kupnje i korisničkoj usluzi. Može imati različite oblike. To može biti mala anketa o zadovoljstvu korisnika koja je ugrađena u Vašu aplikaciju ili web stranicu ili može biti widget na skali od 1 do 5 koji Vam omogućuje procjenu ukupnog zadovoljstva Vašim proizvodima i uslugama.
Koja je uloga widgeta za povratne informacije?
Glavna uloga widgeta za povratne informacije je lako prikupljanje povratnih informacija. Pomoću nje možete zatražiti od svojih korisnika više informacija s niskim ulaznim pragom. Povrh toga, možete u trenutku skupljati i lako birati povratne informacije. Osim toga, korisniku pokazujete da Vam je stalo do njega, a to poboljšava cjelokupni proces prodaje i automatizira aktivnosti pružanja korisničkih usluga.
Možete li postaviti widget za povratne informacije u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti widget za povratne informacije. To olakšava dobivanje povratnih informacija od korisnika. Možete ga staviti bilo gdje na svojoj web stranici. Ovo je sjajan način da se brzo oslobodite problema koje klijent ima. Zahvaljujući tome, tvrtka dobiva brzi signal o pogreškama ili problemima.
Expert note
Widget za povratne informacije je izvrstan alat za prikupljanje povratnih informacija korisnika o vašim proizvodima i uslugama. Pomoću anketa i automatskih popisa odgovora možete poboljšati svoje poslovanje.

Povratne informacije & Prijedlozi
Potaknite korisnike da Vam šalju ideje i povratne informacije preko Povratne Informacije dugmadi na vašoj web stranici. Prilagodite svoje dugme za Povratne Informacije.
Steve Jobs – korisničko iskustvo
Stavljanje korisnika na prvo mjesto je važno za uspješan brend. Razvoj tehnologije treba biti usmjeren prema korisničkom iskustvu i njihovim potrebama.