Što je tiket forma?
Tiket forma je nešto što u LiveAgent-u nazivamo kontakt forma. Koristi se ili kao ugrađeni widget ili kao popup widget kako bi klijenti mogli kontaktirati Vašu korisničku službu. Razlog zašto toliko mnogo tvrtki radije koriste kontakt forme umjesto da im kupci samo izravno šalju e-poštu jest taj što ih mogu nagnati da dodaju dodatne informacije potrebne za sortiranje dolaznih tiketa. Korištenjem kontakt forme, možete upotrijebiti padajuće izbornike ili obavezna polja za prikupljanje više podataka od svojih klijenata prije nego što pošalju svoje upite.
Frequently Asked Questions
Što je tiket forma?
Tiket forma je set unaprijed predefiniranih polja za određeni zahtjev za uslugu, tj. kontakt forma. Najčešće se koristi kao ugrađeni widget ili kao popup widget kada klijent posjeti određenu stranicu.
Koje su prednosti korištenja tiket forme?
Tiket forme se mogu izraditi za mnoge vrste zahtjeva za uslugom. Omogućuju Vam precizan unos pojedinačnih sadržaja. Uz to, uključuju detalje određene vrste zahtjeva za uslugom. Često sadrže padajuće izbornike ili obavezna polja koja omogućuju prikupljanje određenih kategorija
Gdje možete postaviti tiket formu na svoju web stranicu?
Obrazac za prijavu možete postaviti bilo gdje na svojoj web stranici. Najbolje mjesto za postaviti je gdje klijenti najčešće traže pomoć. Važno je da je jasno vidljivo i lako dostupno.
Expert’s note
Tiket forma je prednosti korištenja kontakt forme. Omogućuje precizan unos podataka od korisnika i različita polja za prikupljanje informacija. Idealno za sortiranje dolaznih tiketa.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!