Što je tiket forma?
Tiket forma je nešto što u LiveAgent-u nazivamo kontakt forma. Koristi se ili kao ugrađeni widget ili kao popup widget kako bi klijenti mogli kontaktirati Vašu korisničku službu. Razlog zašto toliko mnogo tvrtki radije koriste kontakt forme umjesto da im kupci samo izravno šalju e-poštu jest taj što ih mogu nagnati da dodaju dodatne informacije potrebne za sortiranje dolaznih tiketa. Korištenjem kontakt forme, možete upotrijebiti padajuće izbornike ili obavezna polja za prikupljanje više podataka od svojih klijenata prije nego što pošalju svoje upite.

Frequently asked questions
Što je tiket forma?
Tiket forma je set unaprijed predefiniranih polja za određeni zahtjev za uslugu, tj. kontakt forma. Najčešće se koristi kao ugrađeni widget ili kao popup widget kada klijent posjeti određenu stranicu.
Koje su prednosti korištenja tiket forme?
Tiket forme se mogu izraditi za mnoge vrste zahtjeva za uslugom. Omogućuju Vam precizan unos pojedinačnih sadržaja. Uz to, uključuju detalje određene vrste zahtjeva za uslugom. Često sadrže padajuće izbornike ili obavezna polja koja omogućuju prikupljanje određenih kategorija
Gdje možete postaviti tiket formu na svoju web stranicu?
Obrazac za prijavu možete postaviti bilo gdje na svojoj web stranici. Najbolje mjesto za postaviti je gdje klijenti najčešće traže pomoć. Važno je da je jasno vidljivo i lako dostupno.
Expert note
<p>Tiket forma je prednosti korištenja kontakt forme. Omogućuje precizan unos podataka od korisnika i različita polja za prikupljanje informacija. Idealno za sortiranje dolaznih tiketa.</p>

LiveAgent je softver za korisničku službu koji podržava integracije i nudi mogućnost pretplate na newsletter. Registracija na LiveAgent daje pristup upravljačkoj ploči s mogućnostima poput upravljanja pritužbama, korisničkim portalima i samoposlužnim softverom, kao i affiliate program i besplatne alate. Web stranica koristi kolačiće i nudi GDPR politiku privatnosti. LiveAgent funkcionira kao spajanje tiketa za korisničku službu, VoIP telefonskih sustava, pozivnog centra i emailova. Nudi se demo, podrška, portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zapis izmjena i mogućnost zahtjeva za prijedlog. LiveAgent je dobitnik nagrada i certifikata, a postoji i affiliate program i mogućnost društvenih kanala. Naučite putem bloga, rječnika, akademije, predložaka, webinara i testova tipkanja. Postoje različiti alati poput kalkulatora troškova i softvera za upravljanje pritužbama, korisnički portal, emailove i samoposlužni softver. Kontakti za prodaju su dostupni.
LiveAgent is a customer support software with integration options and payment features. It offers ticket templates to increase efficiency and customer satisfaction. Integration with other software for customer feedback can be helpful, and LiveAgent and Freshdesk are among the best software for this. The merge feature can save time and eliminate duplicate work. Contact sales for support. LiveAgent offers a free 14-day trial period.