Preraspodjela

Što preraspodjela znači?

Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.

Preraspodjela ticketa se ne preporučuje jer može biti vremenski zahtjevno za agente. Također, korisnici mogu biti nezadovoljni jer ih se prebacuje od agenta do agenta, u slučaju mnogo preraspodjela na jednom ticketu.

Frequently asked questions

Kako definirate pojam preraspodjela?

Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.

 

Koje su koristi od opcije preraspodjele?

Prednost je u tome što klijent može dobiti brz odgovor na temu koja ih muči. Međutim, to ne biste trebali raditi više puta s jednim ticketom, jer to može uzrokovati nezadovoljstvo korisnika, a i agentima može biti opterećujuće. 

 

Možete li koristiti preraspodjelu u LiveAgent-u?

Značajku preraspodjele možete koristiti u LiveAgentu. Možete jednostavno prenijeti ticket s jednog agenta na drugog.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo