Što preraspodjela znači?
Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.
Preraspodjela ticketa se ne preporučuje jer može biti vremenski zahtjevno za agente. Također, korisnici mogu biti nezadovoljni jer ih se prebacuje od agenta do agenta, u slučaju mnogo preraspodjela na jednom ticketu.
Frequently Asked Questions
Kako definirate pojam preraspodjela?
Preraspodjela je prebacivanje ticketa s jednog agenta na drugog tijekom životnog ciklusa agenta. Razlog tome može biti, na primjer manjak iskustva ili znanja o određenoj temi, agentova nedostupnost ili zahtjev za zamjenom agenata.
Koje su koristi od opcije preraspodjele?
Prednost je u tome što klijent može dobiti brz odgovor na temu koja ih muči. Međutim, to ne biste trebali raditi više puta s jednim ticketom, jer to može uzrokovati nezadovoljstvo korisnika, a i agentima može biti opterećujuće.
Možete li koristiti preraspodjelu u LiveAgent-u?
Značajku preraspodjele možete koristiti u LiveAgentu. Možete jednostavno prenijeti ticket s jednog agenta na drugog.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Konferencije o službi za korisnike i njihov utjecaj na edukaciju
Konferencije o službi za korisnike su događaji na kojima sudjeluju stručnjaci iz službe za korisnike. Pročitajte više kako biste saznali kako su povezani s obrazovanjem.