Što je pathfinder?
Pathfinder je moguće integrirati s postojećim LiveAgent softverom. Aplikacija vam omogućava praćenje aktivnosti krajnjih korisnika 30 minuta prije i nakon što su podnijeli zahtjev za pomoć. Jasna predodžba o tome što je korisnik bio radio može biti jako korisna za vašeg člana tima za podršku kada rješava korisnički problem.
Frequently Asked Questions
Što je pathfinder?
Pathfinder je mogućnost koja vam omogućava praćenje aktivnosti krajnjih korisnika 30 minuta prije i nakon što su podnijeli zahtjev za pomoć. Zahvaljujući tome znate na čemu je klijent bio radio, što može olakšati rad agenta koji pruža podršku.
Kako mogu koristiti pathfinder?
Pathfinder je moguće integrirati s postojećim softverom. Zahvaljujući tome znamo koje je korake klijent poduzeo i može nam pomoći u pronalasku izvora problema, te nam pokazati što je klijent već uradio i što nije bilo učinkovito.
Mogu li integrirati pathfinder u svoj LiveAgent račun?
Pathfinder je moguće integrirati s postojećim LiveAgent softverom. Ovo vam omogućava poboljšanje korisničke podrške.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!