Što je ocjena korisničkog napora?
Jesu li vaši kupci sretni? Jesu li zadovoljni vašom uslugom i proizvodom? Možete to izmjeriti pomoću ocjene korisničkog napora – CES. To je metrika koja pokazuje kako se vaši klijenti osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti kako bi stupili u interakciju s vašim timom za korisničku podršku i dobili rješenje za svoj problem.
Odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. Zatim izračunajte postotak ocjene korisničkog napora na temelju odgovora koje dobijete od kupaca. Postoji mnogo načina za mjerenje, npr. putem e-pošte ili upitnika.
Frequently Asked Questions
Što je ocjena korisničkog napora (CES)?
Ocjena korisničkog napora (CES) metrika je koja pokazuje kako se kupci vaše tvrtke osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti u interakciji s timom za korisničku podršku i pronalaženju rješenja za svoj problem. Zahvaljujući tome možete provjeriti učinkovitost svoje službe za korisnike.
Kako izračunati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Da biste izračunali ocjenu korisničkog napora (CES), odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. To se može učiniti npr. putem upitnika. Najjednostavniji način je kada kupci mogu odgovoriti na temelju skale od 1 do 10. Zatim podijelite zbroj njihovih odgovora s brojem anketiranih kupaca i dobit ćete ovaj omjer.
Kako poboljšati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Kako biste poboljšali ocjenu korisničkog napora (CES), okupite svoje korisnike u namjenski internetski prostor. Zahvaljujući tome moći će se jednostavno povezati s korisničkom službom, kao i s drugim kupcima i stručnjacima. Druga ideja je da stvorite bazu znanja koja će vam pomoći da brzo i jednostavno riješite probleme kupaca. Treći (i najvažniji) način je učinkovita služba za korisnike, koja se može postići zahvaljujući odgovarajućem softveru.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Korisnička ocjena zadovoljstva je važna za uslugu. LiveAgent nudi različite kanale za kontakt s korisnicima te omogućuje prikupljanje povratnih informacija radi poboljšanja usluge i vjernosti klijenata.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.
Tekst govori o važnosti angažiranja klijenata u poslovanju te predlaže četiri vrste strategija za postizanje toga. Opisane su i važne komponente kvalitetne korisničke podrške te je istaknut LiveAgent softver kao najbolje rješenje. Predloženi su i primjeri tvrtki koje imaju odličnu korisničku uslugu. LiveAgent softver nudi razne funkcionalnosti i alternative te se može integrirati sa drugim softverima. Dostupni su i portal za podršku, prebacivanje podataka, status sustava, zahtjev za prijedlog, blog, rječnik, akademija i webinari koji mogu pomoći u poboljšanju znanja.