Što je ocjena korisničkog napora?
Jesu li vaši kupci sretni? Jesu li zadovoljni vašom uslugom i proizvodom? Možete to izmjeriti pomoću ocjene korisničkog napora – CES. To je metrika koja pokazuje kako se vaši klijenti osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti kako bi stupili u interakciju s vašim timom za korisničku podršku i dobili rješenje za svoj problem.
Odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. Zatim izračunajte postotak ocjene korisničkog napora na temelju odgovora koje dobijete od kupaca. Postoji mnogo načina za mjerenje, npr. putem e-pošte ili upitnika.
Frequently asked questions
Što je ocjena korisničkog napora (CES)?
Ocjena korisničkog napora (CES) metrika je koja pokazuje kako se kupci vaše tvrtke osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti u interakciji s timom za korisničku podršku i pronalaženju rješenja za svoj problem. Zahvaljujući tome možete provjeriti učinkovitost svoje službe za korisnike.
Kako izračunati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Da biste izračunali ocjenu korisničkog napora (CES), odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. To se može učiniti npr. putem upitnika. Najjednostavniji način je kada kupci mogu odgovoriti na temelju skale od 1 do 10. Zatim podijelite zbroj njihovih odgovora s brojem anketiranih kupaca i dobit ćete ovaj omjer.
Kako poboljšati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Kako biste poboljšali ocjenu korisničkog napora (CES), okupite svoje korisnike u namjenski internetski prostor. Zahvaljujući tome moći će se jednostavno povezati s korisničkom službom, kao i s drugim kupcima i stručnjacima. Druga ideja je da stvorite bazu znanja koja će vam pomoći da brzo i jednostavno riješite probleme kupaca. Treći (i najvažniji) način je učinkovita služba za korisnike, koja se može postići zahvaljujući odgovarajućem softveru.
Expert note
<p>Ocjena korisničkog napora (CES) je metrika koja mjeri zadovoljstvo kupaca u pogledu potrebnog napora za interakciju s timom za korisničku podršku i pronalazak rješenja za njihove probleme.</p>

Najbolje prakse korisničke podrške
Strukturiranje podrške na tri razine može poboljšati učinkovitost. Korištenje standardnih odgovora i samoposlužnog porta omogućuje brže rješavanje problema. Analitika podrške i integracije treće strane su također korisne. Pružanje treninga zaposlenicima podrške, provođenje anketa o zadovoljstvu korisnika i briga o timu podrške su ključni za uspješnu korisničku podršku.