Što je live online chat?
Live online chat je vrsta komunikacije putem Interneta. To je komunikacija između korisnika i predstavnika korisnika u stvarnom vremenu putem ugrađenog online chata.
Korisnici mogu započeti komunikaciju klikom na gumb za chat koji se nalazi na web stranici tvrtke. Kroz live online chat, predstavnici korisnika mogu brže i lakše slati odgovore. Brza komunikacija i neposredan pristup pomoći mogu povećati zadovoljstvo korisnika.
Frequently asked questions
Što znači live online chat?
Live online chat je tehnologija koja omogućuje korisnicima interakciju s tvrtkama u stvarnom vremenu putem widgeta na web stranici ili komunikacije unutar aplikacije. To omogućuje trenutni odgovor na potrebe korisnika, pružajući mu podršku i pružajući im informacije o uslugama i proizvodima koje nudi tvrtka.
Koje su nužne značajke live online chata?
Bitne značajke live chata su dostupnost i brzi odgovor korisničke službe. Prozor za razgovor trebao bi biti dostupan na svakoj stranici Vaše tvrtke ili stranici proizvoda. Funkcije live chata koje su posebno korisne uključuju mogućnost slanja fotografija i datoteka koje omogućuju korisniku da točnije prikaže problem. Uz to, izuzetno je važno znanje agenata, kao i njihove komunikacijske vještine.
Pruža li LiveAgent live online chat?
LiveAgent nudi besplatan online live chat softver. On ima jedan od najbržih widgeta na tržištu koji Vam omogućuje vrlo brz odgovor. Chat možete prilagoditi svojim potrebama - pravilnom konfiguracijom i prilagođavanjem jezika. Osim toga, nudi besplatan sustav prodaje tiketa s univerzalnom poštanskom poštom za primatelje, pozivnim centrom i korisničkim portalom.
Integracija s LiveAgent-om omogućava brze odgovore i personaliziranu podršku korisnicima. Drupal je siguran CMS s optimizacijom za više uređaja, a OpenCart dodaje live chat za podršku kupcima. Trendovi uključuju imerzivna iskustva i koristeći metaverse. AI, blockchain i 3D printanje omogućuju personalizirane proizvode.
Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Neobavezna značajka za agente omogućuje promatranje klijenta tijekom chata. Standardni odgovori olakšavaju rad, a rute osiguravaju brzu komunikaciju. Chat je globalan s jezično prilagodljivim widgetima. Integracija live chata na web stranicu je jednostavna. Outsourcing podrške može donijeti profit obrazovnim institucijama. Sigurnost podataka je osigurana.
Live chat za e-commerce i usluge
Javni nastup i učinkovita komunikacija ključni su za izvrsnu korisničku uslugu. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda i podršku.