Što je glas?
Glasovna komunikacija je u nekim slučajevima lakša nego korištenje live chata ili emaila. Pozivi su osobito popularni za ne-tehnička pitanja, kao što su pretprodaja ili upiti za naplatu, koja se mogu lagano riješiti preko telefona.
LiveAgent glasovna komunikacija se može koristiti kao:
- S telefona na telefon (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja s fizičkog telefona)
- S telefona na računalo (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja koristeći LiveAgent Agent Panel.)
- S telefona na pametni uređaj (Slično kao i s telefona na računalo, ali koristimo pametni telefon umjesto računala. Klijent može uspostaviti poziv sa svog telefona, a agent se može javiti koristeći LiveAgent telefonsku aplikaciju na svom mobilnom uređaju. Aplikacija koristi mobilne podatke za rad. )
- S računala na računalo (postavite widget za pozive na vašu web stranicu i omogućite klijentima da vas izravno zovu putem računala. Slično kao Skype.)