Besplatna proba

Glas

Što je glas?

Glasovna komunikacija je u nekim slučajevima lakša nego korištenje live chata ili emaila. Pozivi su osobito popularni za ne-tehnička pitanja, kao što su pretprodaja ili upiti za naplatu, koja se mogu lagano riješiti preko telefona.

LiveAgent glasovna komunikacija se može koristiti kao:

  • S telefona na telefon (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja s fizičkog telefona)
  • S telefona na računalo (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja koristeći LiveAgent Agent Panel.)
  • S telefona na pametni uređaj (Slično kao i s telefona na računalo, ali koristimo pametni telefon umjesto računala. Klijent može uspostaviti poziv sa svog telefona, a agent se može javiti koristeći LiveAgent telefonsku aplikaciju na svom mobilnom uređaju. Aplikacija koristi mobilne podatke za rad. )
  • S računala na računalo (postavite widget za pozive na vašu web stranicu i omogućite klijentima da vas izravno zovu putem računala. Slično kao Skype.)
Glas
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koje tipove glasovne komunikacije LiveAgent podržava?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “LiveAgent podržava iduće tipove glasovne komunikacije: s telefona na telefon, tj. i klijent i agent razgovaraju koristeći telefon; s telefona na računalo, tj. klijent uspostavlja poziv putem telefona a agent se javlja koristeći LiveAgent panel; s telefona na pametni uređaj, tj. klijent uspostavlja poziv s telefona a agent se javlja koristeći LiveAgent telefonsku aplikaciju; s računala na računalo, slično kao Skype, zahvaljujući widgetu dostupnom na web stranici ” } }, { “@type”: “Pitanje”, “name”: “Kako LiveAgent glasovna komunikacija funkcionira?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Koristeći LiveAgent, možete obaviti bilo koji tip glasovne komunikacije na istom mjestu. Time se pojednostavljuje rad agenata i omogućuje simultano nadziranje više kanala. ” } }, { “@type”: “Pitanje”, “name”: “Koje su prednosti glasovne komunikacije?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Odgovor”, “text”: “Prednost glasovne komunikacije je u tome da je prirodnija nego pisana komunikacija. Koristimo ljudski glas, tako da čujemo emocije, te je lakše i brže objasniti određene stvari koje bi inače bilo teško opisati. U nekim slučajevima je i lakše, ako osoba treba brzo uspostavljanje kontakta, a ne može pisati.” } }] }

FAQ

Koje tipove glasovne komunikacije LiveAgent podržava?

LiveAgent podržava iduće tipove glasovne komunikacije: s telefona na telefon, tj. i klijent i agent razgovaraju koristeći telefon; s telefona na računalo, tj. klijent uspostavlja poziv putem telefona a agent se javlja koristeći LiveAgent panel; s telefona na pametni uređaj, tj. klijent uspostavlja poziv s telefona a agent se javlja koristeći LiveAgent telefonsku aplikaciju; s računala na računalo, slično kao Skype, zahvaljujući widgetu dostupnom na web stranici

Kako LiveAgent glasovna komunikacija funkcionira?

Koristeći LiveAgent, možete obaviti bilo koji tip glasovne komunikacije na istom mjestu. Time se pojednostavljuje rad agenata i omogućuje simultano nadziranje više kanala.

Koje su prednosti glasovne komunikacije?

Prednost glasovne komunikacije je u tome da je prirodnija nego pisana komunikacija. Koristimo ljudski glas, tako da čujemo emocije, te je lakše i brže objasniti određene stvari koje bi inače bilo teško opisati. U nekim slučajevima je i lakše, ako osoba treba brzo uspostavljanje kontakta, a ne može pisati.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo