Što je glas?
Glasovna komunikacija je u nekim slučajevima lakša nego korištenje live chata ili emaila. Pozivi su osobito popularni za ne-tehnička pitanja, kao što su pretprodaja ili upiti za naplatu, koja se mogu lagano riješiti preko telefona.
LiveAgent glasovna komunikacija se može koristiti kao:
- S telefona na telefon (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja s fizičkog telefona)
- S telefona na računalo (Klijent uspostavlja poziv sa svog telefona, a agent se javlja koristeći LiveAgent Agent Panel.)
- S telefona na pametni uređaj (Slično kao i s telefona na računalo, ali koristimo pametni telefon umjesto računala. Klijent može uspostaviti poziv sa svog telefona, a agent se može javiti koristeći LiveAgent telefonsku aplikaciju na svom mobilnom uređaju. Aplikacija koristi mobilne podatke za rad. )
- S računala na računalo (postavite widget za pozive na vašu web stranicu i omogućite klijentima da vas izravno zovu putem računala. Slično kao Skype.)
Expert note
<p>Glasovna komunikacija je popularna opcija za ne-tehnička pitanja u korisničkoj podršci. LiveAgent nudi različite mogućnosti uspostave poziva za bolju komunikaciju s klijentima.</p>

Tražite alternativu za LiveHelpNow?
LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!
Tražite alternativu za LiveCall?
LiveAgent je softver za podršku tvrtkama u upravljanju korisničkom komunikacijom, s naprednom automatizacijom, integracijama i podrškom 24/7.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku za male i srednje tvrtke. Pruža višejezičnu podršku i jednostavan je za upotrebu putem cloud tehnologije.