Što je automatizacija scenarija?
Automatizacija scenarija je proces strogo vezan za izvršavanje Pravila na temelju određenih uvjeta. Pokretanjem pravila možete automatizirati određene scenarije, npr. kada dobijete tiket koji sadrži ključnu riječ “faktura”, na temelju scenarija pravila, možete je automatski označiti oznakom “Faktura” i prenijeti u odjel za naplatu. Postoje stotine tisuća mogućih varijacija.
Frequently Asked Questions
Što je automatizacija scenarija?
Automatizacija scenarija omogućuje vam da jednim klikom izvršite ažuriranja više tiketa. Podržava aktivnosti povezane s rješavanjem ponavljajućih scenarija.
Kako možete koristiti automatizaciju scenarija?
Automatizacija scenarija olakšava izvršavanje zadataka koji se ponavljaju. Uvelike automatizira rad agenata. Agent može odabrati sve tikete koji se mogu dodijeliti određenom scenariju i izvršiti ih skupnim radnjama.
Je li značajka automatizacije scenarija dostupna u LiveAgentu?
Značajka automatizacije scenarija dostupna je u LiveAgentu i omogućuje vam značajno automatiziranje rada tima za korisničku podršku.
Expert note
Automatizacija scenarija omogućuje učinkovito pružanje usluge korisnicima bez potrebe za sudjelovanjem agenata, čime se štedi vrijeme i povećava produktivnost timova.

Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.