Što je automatizacija scenarija?
Automatizacija scenarija je proces strogo vezan za izvršavanje Pravila na temelju određenih uvjeta. Pokretanjem pravila možete automatizirati određene scenarije, npr. kada dobijete tiket koji sadrži ključnu riječ “faktura”, na temelju scenarija pravila, možete je automatski označiti oznakom “Faktura” i prenijeti u odjel za naplatu. Postoje stotine tisuća mogućih varijacija.
Frequently Asked Questions
Što je automatizacija scenarija?
Automatizacija scenarija omogućuje vam da jednim klikom izvršite ažuriranja više tiketa. Podržava aktivnosti povezane s rješavanjem ponavljajućih scenarija.
Kako možete koristiti automatizaciju scenarija?
Automatizacija scenarija olakšava izvršavanje zadataka koji se ponavljaju. Uvelike automatizira rad agenata. Agent može odabrati sve tikete koji se mogu dodijeliti određenom scenariju i izvršiti ih skupnim radnjama.
Je li značajka automatizacije scenarija dostupna u LiveAgentu?
Značajka automatizacije scenarija dostupna je u LiveAgentu i omogućuje vam značajno automatiziranje rada tima za korisničku podršku.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
LiveAgent pruža sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu, napredni ticketing sustav, brzi live chat i integracije s različitim alatima. Pruža i podršku putem društvenih medija, bazu znanja i pozivni centar. LiveAgent je izabran kao najbrži softver za implementaciju, najbolji live chat softver i industrijski predvodnik od strane klijenata na istaknutim portalima za recenziju. Sustav također nudi besplatnu probu.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.