Što je agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor je poseban alat za brzi odgovor na tiket. To je odličan način za olakšanje posla timu korisničke podrške i uštedu njihovog vremena. Agenti mogu jednostavno urediti sadržaj svog predloška za odgovor. Predložak sadrži pozdrav na početku i potpis agenta na kraju odgovora. Agenti mogu prilagođavati predložak u skladu s različitim situacijama. U LiveAgent-u nije teško napraviti vlastite predloške.


FAQ
Što je agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor je alat koji vam omogućava brz odgovor na tiket koji je u tijeku. Predložak može biti prilagođen određenom slučaju i situaciji. Na početku predloška je pozdrav upućen klijentu, a na kraju je potpis agenta. S ovom opcijom, agent može organizirati i uređivati sadržaj agentovog predloška za odgovor. Ova funkcija olakšava posao i štedi vrijeme timu korisničke službe.
Koliko agentovih predložaka za odgovor nudi LiveAgent?
Broj predložaka ovisi od toga koliko ih prilagodite svojim potrebama. Možete prilagoditi koliko god predložaka želite.
Kako pronaći agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor možete pronaći u agentovom panelu u odjeljku ‘Konfiguracija’. Onda odaberite ‘Email’, zatim ‘Agentovi predlošci za email’.
Expert note
<p>Agentov predložak za odgovor je alat za brzi odgovor na tiketove. Može biti prilagođen situacijama, štedi vrijeme i poboljšava produktivnost. U LiveAgentu se može lako prilagoditi.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Ovaj tekst opisuje važnost unutarnje baze znanja za poboljšanje korisničke podrške i predstavlja LiveAgent kao softver za centraliziranje korisničkih upita s različitih izvora. LiveAgent nudi različite značajke poput unutarnjih poziva, automatizirane rutiranje poziva, integraciju s CRM-om i analitiku. Također se ističe važnost angažmana korisnika i iskustva korisnika u korisničkoj podršci te naglašava da LiveAgent pruža podršku putem različitih kanala. Implementiranje najboljih praksi upravljanja sustavom za slanje zahtjeva može unaprijediti korisničku podršku, a mnogi korisnici smatraju da je LiveAgent superiorna opcija u tom području.