Predlošci za zatvaranje/pauziranje kontakta s korisnikom u Call Centru. Objasniti razloge zatvaranja ili pauziranja tiketa i pružiti kratak opis događaja. Preporuke za LiveAgent virtualni call centar.
Mnogi korisnici se žele povezati s njihovim najdražim brendovima preko telefona. Međutim, većina pubilkacija usredotočenih na korisničku službu objavljuje da je “telefonski poziv mrtav”, što je zapravo rečenica objavljena 14.11.2010. godine u (!) TechCrunch članku. I, iako je autor teksta dodao da pod “mrtav” misli na “u padu” godinama kasnije i raznim studijama poput ove od strane Forrester-a dokazuje se različit trend.
Međutim, ne možemo tvrditi da drugi kanali komunikacije koji se koriste u korisničkim službama, kao što su Chat uživo, Chatbot, ili instant poruke, ne rastu u popularnosti. Ali to ne znači da korisnike više ne zanima pomoć putem telefona.
Ispod ćete pronaći par primjera predložaka za zatvaranje/pauziranje kontakta. Koristite ih kako bi dovršili ili pauzirali komunikaciju s korisnikom na pozitivan način, osiguravajući zadovoljstvo i odanost korisnika.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Pozivni centar za dolazne pozive
LiveAgent nudi različite usluge, uključujući dolazni pozivni centar s naprednim značajkama poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva. Softver omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje visoke razine korisničke usluge. Osim toga, nudimo i video pozive i neograničeno snimanje poziva.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
Preporučuje se revidiranje politika i procedura poduzeća te korištenje analize govora i nadzora kvalitete kako bi se unaprijedila efikasnost rješavanja poziva. Kontaktni centri su evolucija pozivnih centara, rješavajući sve komunikacijske kanale. Višekanalno korisničko iskustvo ključno je za uspjeh u poslovanju, a analiza govora i nadzor kvalitete pomažu u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima. Oznake za pozive su važne za organizaciju pozivnog centra i poboljšanje korisničkog iskustva. Automatizacija pozivnog centra može poboljšati tijek rada agenata i korisničko iskustvo te smanjiti troškove korisničke službe.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.