Mnogi korisnici se žele povezati s njihovim najdražim brendovima preko telefona. Međutim, većina pubilkacija usredotočenih na korisničku službu objavljuje da je “telefonski poziv mrtav”, što je zapravo rečenica objavljena 14.11.2010. godine u (!) TechCrunch članku. I, iako je autor teksta dodao da pod “mrtav” misli na “u padu” godinama kasnije i raznim studijama poput ove od strane Forrester-a dokazuje se različit trend.
However, we can’t argue that other communication channels used in customer services, such as live chat, chatbots, or instant messengers aren’t growing in popularity. But it doesn’t mean that customers are no longer interested in phone assistance.
Ispod ćete pronaći par primjera predložaka za zatvaranje/pauziranje kontakta. Koristite ih kako bi dovršili ili pauzirali komunikaciju s korisnikom na pozitivan način, osiguravajući zadovoljstvo i odanost korisnika.
LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates.<br /> Curious about all the opportunities?
Jedan od razloga za zatvaranje kontakta može biti jednostavna činjenica rješavanja klijentskog problema. Zatim, jedino što treba učiniti je zahvaliti se klijentu na razgovoru i uvjeriti ga da Vas može ponovno kontaktirati kad god mu zatreba pomoć.
Različiti razlozi zatvaranja kontakta s korisnikom mogu uključivati nemogućnost rješavanja zahtjeva korisnika ili prebacivanje komunikacije na drugi kanal. Pauziranje kontakta se većinom događa kada pronalazak rješenja za problem korisnika iziskuje više vremena nego inače ili je potrebno dodatno vrijeme kako bi uključili druge osobe. U rijetkim situacijama, kontakt s korisnikom može biti zatvoren zbog njegovog ponašanja: za primjer, korisnik je bezobrazan, agresivan ili ne želi surađivati s agentom.
Da, Vaši agenti bi uvijek trebali objasniti zašto se nešto događa, i to se ne odnosi samo na objašnjavanje razloga iza zatvaranja/pauziranja kontakta. Stoga bi od strane Vaših agenata kao pravilo trebalo biti tretirano objašnjavanje razloga zatvaranja ili pauziranja tiketa. Nema potrebe da to bude dugo objašnjenje. Dvije kratke rečenice koje pokrivaju što se dogodilo, zašto se dogodilo, i sljedeći koraci je dovoljno da ostavite korisnika dobro informiranim.
Budite prvi koji će te doznati za naše ekskluzivne ponude i najnovije informacije o našim proizvodima i uslugama izravno putem vašeg inbox-a.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma