Predlošci za zatvaranje/pauziranje kontakta s korisnikom u Call Centru. Objasniti razloge zatvaranja ili pauziranja tiketa i pružiti kratak opis događaja. Preporuke za LiveAgent virtualni call centar.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Mnogi korisnici se žele povezati s njihovim najdražim brendovima preko telefona. Međutim, većina pubilkacija usredotočenih na korisničku službu objavljuje da je “telefonski poziv mrtav”, što je zapravo rečenica objavljena 14.11.2010. godine u (!) TechCrunch članku. I, iako je autor teksta dodao da pod “mrtav” misli na “u padu” godinama kasnije i raznim studijama poput ove od strane Forrester-a dokazuje se različit trend.
However, we can’t argue that other communication channels used in customer services, such as live chat, chatbots, or instant messengers aren’t growing in popularity. But it doesn’t mean that customers are no longer interested in phone assistance.
Ispod ćete pronaći par primjera predložaka za zatvaranje/pauziranje kontakta. Koristite ih kako bi dovršili ili pauzirali komunikaciju s korisnikom na pozitivan način, osiguravajući zadovoljstvo i odanost korisnika.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Jedan od razloga za zatvaranje kontakta može biti jednostavna činjenica rješavanja klijentskog problema. Zatim, jedino što treba učiniti je zahvaliti se klijentu na razgovoru i uvjeriti ga da Vas može ponovno kontaktirati kad god mu zatreba pomoć.
Različiti razlozi zatvaranja kontakta s korisnikom mogu uključivati nemogućnost rješavanja zahtjeva korisnika ili prebacivanje komunikacije na drugi kanal. Pauziranje kontakta se većinom događa kada pronalazak rješenja za problem korisnika iziskuje više vremena nego inače ili je potrebno dodatno vrijeme kako bi uključili druge osobe. U rijetkim situacijama, kontakt s korisnikom može biti zatvoren zbog njegovog ponašanja: za primjer, korisnik je bezobrazan, agresivan ili ne želi surađivati s agentom.
Da, Vaši agenti bi uvijek trebali objasniti zašto se nešto događa, i to se ne odnosi samo na objašnjavanje razloga iza zatvaranja/pauziranja kontakta. Stoga bi od strane Vaših agenata kao pravilo trebalo biti tretirano objašnjavanje razloga zatvaranja ili pauziranja tiketa. Nema potrebe da to bude dugo objašnjenje. Dvije kratke rečenice koje pokrivaju što se dogodilo, zašto se dogodilo, i sljedeći koraci je dovoljno da ostavite korisnika dobro informiranim.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma