Email predlošci za povirivanje u webinar olakšavaju promociju događaja i privlačenje publike. LiveAgent nudi mogućnost kreiranja personaliziranih emailova koji povećavaju angažman klijenata, dovode nove kupce i stvaraju visoki ROI.
Dakle, proveli ste dosta vremena planirajući i organizirajući odličan webinar i sve je spremno za događaj. Vaša prezentacija je spremna i izvježbana, govornici su spremni, kreirali ste stranicu događaja, oprema i softver za prenošenje događaja su testirani. Sve najvažnije je pokriveno, je li tako? Nije. Ako se najbolji webinar na svijetu održi, ali nitko ga ne pogleda, je li se dogodio?
Jedan od najvažnijih aspekata pripreme za webinar je ohrabrivanje ljudi da registriraju svoje sudjelovanje i onda osiguravanje da što više njih stvarno i sudjeluje u webinaru kada se održi. Postoji bezbroj načina za promovirati svoj webinar, uključujući plaćene oglase i objave na platformama društvenih medija.
Međutim, email marketing je još uvijek jedno od najpopularnijih i najisplativijih rješenja za oglašavanje. Stoga su emailovi za povirivanje u webinar jedan od najboljih načina za promovirati svoju nadolazeću online konferenciju ili govor.
Prije negoli se vaš webinar održi, bilo bi razumno poslati nizove poruka ljudima u vašoj email bazi podataka. Započnite s email pozivnicom, nastavite s emailom za potvrdu registracije i snažno završite s jednim ili više emailova podsjetnika kako se datum webinara bude bližio. Većina tih emailova bi trebala uključivati isječke informacija kako bi vaši klijenti dobili pretpregled onoga što mogu očekivati.
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Slobodno pošaljite pozivnicu čim je vaš događaj isplaniran u potpunosti. Potvrda registracije bi trebala biti poslana čim je korisnik završi, kako bi osigurali da zna da je proces prijave bio uspješan. Na kraju, trebate poslati jedan email podsjetnik tjedan prije datuma događaja i jedan email podsjetnik dan prije događaja.
Uvijek biste trebali uključiti CTA gumb u email pozivnici, kako bi primateljima bilo lakše registrirati se za vaš webinar. Vaš CTA može imati fraze kao “Prijavite se”, “Registrirajte se odmah” ili “Rezerviraj moje mjesto”, kao par primjera. Čak možete uključiti i više CTA-ova, kao na primjer, “Saznajte više” gumb koji vodi na stranicu s više informacija o događaju.
Možda i glavna prednost webinara je mogućnost povezivanja s potencijalnim klijentima. Zato trebate privući veću publiku, koristeći dobro sastavljene emailove s povirivanjem u webinar. Uspješni webinari mogu: Povećati angažman klijenata Dovesti nove, važne kupceKreirati visok ROI
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Članak ističe važnost poziva na razgovor kao oblika komunikacije s klijentima i predstavlja predloške email pozivnica za korištenje u marketinškoj strategiji. Ističe se da telefonski pozivi i direktan razgovor između ljudi nikada neće biti zastarjeli te da su digitalni alati tek dodatak klasičnoj komunikaciji. Također su navedeni primjeri naslova za takve pozivnice te 7 predložaka za različite situacije. Članak daje odgovore na najčešća pitanja o slanju email pozivnica.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Email marketing je fleksibilni kanal komunikacije koji omogućava slanje poruka u različitim formatima. Postoje tri osnovna tipa email marketinških poruka: transakcijski, relacijski i promotivni emailovi. Transakcijski emailovi se odnose na transakciju između dvije strane, poput potvrde kupnje ili dostave. Relacijski emailovi se fokusiraju na angažman publike i educiranje klijenata. Promotivni emailovi se koriste za slanje promocija i ponuda klijentima. Email marketing je i dalje jedna od najkorištenijih komunikacijskih kanala te je važno koristiti predloške za poslovne emailove kako bi se kampanje lakše i brže kreirale.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team