Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za povirivanje u webinar

Email predlošci za povirivanje u webinar

Dakle, proveli ste dosta vremena planirajući i organizirajući odličan webinar i sve je spremno za događaj. Vaša prezentacija je spremna i izvježbana, govornici su spremni, kreirali ste stranicu događaja, oprema i softver za prenošenje događaja su testirani. Sve najvažnije je pokriveno, je li tako? Nije. Ako se najbolji webinar na svijetu održi, ali nitko ga ne pogleda, je li se dogodio?

Jedan od najvažnijih aspekata pripreme za webinar je ohrabrivanje ljudi da registriraju svoje sudjelovanje i onda osiguravanje da što više njih stvarno i sudjeluje u webinaru kada se održi. Postoji bezbroj načina za promovirati svoj webinar, uključujući plaćene oglase i objave na platformama društvenih medija

Međutim, email marketing je još uvijek jedno od najpopularnijih i najisplativijih rješenja za oglašavanje. Stoga su emailovi za povirivanje u webinar jedan od najboljih načina za promovirati svoju nadolazeću online konferenciju ili govor.

MarketMuse webinar sneak peek email template
MarketMuse webinar sneak peek email

Sadržaj emailova za povirivanje u webinar

Prije negoli se vaš webinar održi, bilo bi razumno poslati nizove poruka ljudima u vašoj email bazi podataka. Započnite s email pozivnicom, nastavite s emailom za potvrdu registracije i snažno završite s jednim ili više emailova podsjetnika kako se datum webinara bude bližio. Većina tih emailova bi trebala uključivati isječke informacija kako bi vaši klijenti dobili pretpregled onoga što mogu očekivati.

  • Datum i vrijeme vašeg događaja – ljudi očigledno trebaju znati kada će se webinar održati tako da mogu rezervirati datum. Ne zaboravite uključiti i vremensku zonu u vrijeme, jer online konferencije mogu privući globalnu publiku.
  • Obećana korist – promovirajte svoj događaj podcrtavanjem onoga što vaša publika može naučiti tijekom webinara i najvažnije, kako će im te informacije pomoći riješiti probleme s kojima se trenutno susreću.
  • Detalje o govornicima – uključite informacije kao njihova imena, pozadina, fotografije, titule i prijašnja iskustva koja ih čine stručnjacima za datu temu. Uključite poveznice na njihove YouTube kanale, Instagram i ostale društvene mreže kako bi se vaša publika mogla poistovjetiti s njima i njihovim prošlim radom.
LinkedIn webinar sneak peek email template

Naslovi emailova za povirivanje u webinar 

  • Vaša pozivnica za [kompanija] webinar na temu [tema]
  • Ne želite propustiti nadolazeći [naslov] webinar
  • Prijava je gotova! Evo što možete očekivati…
  • [naslov] webinar potvrda registracije i uvid u sadržaj
  • Podsjetnik: naš online događaj se održava [sutra/prekosutra/ovaj tjedan]
  • Ne zaboravite nadolazeći [kompanija] webinar!

Email predlošci za povirivanje u webinar

Povirivanje u webinar, email predložak 1 – pozivnica s pretpregledom

Povirivanje u webinar, email predložak 2 – potvrda registracije s uvidom

Povirivanje u webinar, email predložak 3 – podsjetnik s video pretpregledom

Najčešća pitanja

Koliko prije bih trebao poslati email povirivanja u webinar?

Slobodno pošaljite pozivnicu čim je vaš događaj isplaniran u potpunosti. Potvrda registracije bi trebala biti poslana čim je korisnik završi, kako bi osigurali da zna da je proces prijave bio uspješan. Na kraju, trebate poslati jedan email podsjetnik tjedan prije datuma događaja i jedan email podsjetnik dan prije događaja.

Treba li moj email povirivanja u webinar uključivati poziv na akciju?

Uvijek biste trebali uključiti CTA gumb u email pozivnici, kako bi primateljima bilo lakše registrirati se za vaš webinar. Vaš CTA može imati fraze kao “Prijavite se”, “Registrirajte se odmah” ili “Rezerviraj moje mjesto”, kao par primjera. Čak možete uključiti i više CTA-ova, kao na primjer, “Saznajte više” gumb koji vodi na stranicu s više informacija o događaju.

Kakve rezultate mogu webinari ostvariti?

Možda i glavna prednost webinara je mogućnost povezivanja s potencijalnim klijentima. Zato trebate privući veću publiku, koristeći dobro sastavljene emailove s povirivanjem u webinar. Uspješni webinari mogu:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Koliko prije bih trebao poslati email povirivanja u webinar?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Slobodno pošaljite pozivnicu čim je vaš događaj isplaniran u potpunosti. Potvrda registracije bi trebala biti poslana čim je korisnik završi, kako bi osigurali da zna da je proces prijave bio uspješan.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Treba li moj email povirivanja u webinar uključivati poziv na akciju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uvijek biste trebali uključiti CTA gumb u email pozivnici, kako bi primateljima bilo lakše registrirati se za vaš webinar.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kakve rezultate mogu webinari ostvariti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uspješni webinari mogu povećati angažman klijenata, dovesti nove, važne kupce i kreirati visok ROI.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo