Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za verifikacijski email

Svaka organizacija koja radi u digitalnom svijetu treba verificirati identitet svojih korisnika ili klijenata. Kada ne možete susresti se s njima licem u lice u uredu, provjeriti njihove dokumente ili ih zatražiti da potpišu dokumente, morate koristiti druga sredstva da provjerite jesu li informacije koje su podijelili s vama točne i istinite. To je posebno istinito kada vodite korisnički portal.

Dakle, kako onda potvrditi da su vaši klijenti oni kojima se predstavljaju? Jedan od načina za uraditi to je slanjem verifikacijskog emaila.

Što je verifikacijski email? Zašto je važan?

Verifikacijska poruka je vrsta emaila poslana korisniku ili klijentu nakon što su izvršili određene akcije. Ta akcija može biti kreiranje računa, prijava na novosti, glasanje u natjecanju ili kreiranje tiketa za podršku.

Verifikacijski email treba informirati korisnika da treba potvrditi svoju akciju. To mogu uraditi klikom na poveznicu ili gumb smješten u email ili unošenjem koda koji im je poslan putem dodijeljene web stranice.

Verifikacijski emailovi su jezgra svake zdrave tiketing baze podataka. Ako postoji neka akcija koja zahtijeva od korisnika ili klijenta podnošenje njihove email adrese ili telefonskog broja, trebala bi biti popraćena verifikacijskim emailom.

ring verification email
Verification email example, courtesy of Ring

Zahtijevanje od korisnika da potvrde svoje podatke smanjuje broj nepotvrđenih spam računa. Također olakšava vašem marketinškom timu komunikaciju s korisnicima ili klijentima.

Nadalje, verifikacija je korisna i za korisnike jer smanjuje rizik od kreiranja računa korištenjem netočnih ili starih email adresa kojima više nemaju pristup.

Kada je u pitanju upravljanje korisničkim portalom, također trebate osigurati da su svi računi koje ste koristili za pristup u funkciji i u vlasništvu vaših klijenata ili korisnika.

Primjeri naslova verifikacijskih emailova

  • Potvrdite vašu email adresu
  • Molimo potvrdite vaš email za [kompanija]
  • Verificirajte vašu email adresu za [ime na korisničkom portalu]
  • Dobrodošli na [korisnički portal], molimo potvrdite vašu email adresu
  • [ime], molimo verificirajte vaš račun
  • [kompanija] – verifikacija računa
  • [kompanija] – verifikacija emaila
  • [email adresa] – završite svoju registraciju na [kompanijin/korisnički portal]!
  • Aktivirajte svoj [kompanija] račun
  • Email verifikacije
  • Vaš kod za verifikaciju
  • Vaš [korisnički portal] sigurnosni kod je: [kod ]
  • Provjerite kod potvrde za [kompanija]
  • Molimo potvrdite vašu email adresu
  • Skoro ste gotovi!
  • Još malo i gotovo!

Ideje za predložak emaila verifikacije

Kratki predložak za email verifikaciju




Predložak za email verifikaciju koji naglašava vrijednost



Predložak za email verifikaciju s kodom


“Hvala” predložak za email verifikaciju

Predložak za email verifikaciju – Najčešća pitanja

Kada trebam slati verifikacijski email?

Resolution time

Najbolje je poslati verifikacijske emailove odmah nakon što korisnik kreira račun na korisničkom portalu, tako da može nastaviti s procesom prijave i pristupiti portalu što prije. Na primjer, kada korisnik kreira račun koristeći svoju email adresu, trebao bi primiti verifikacijski email odmah, tako da ga može potvrditi i prijeći na idući korak.

Koliko dugi trebaju biti moji verifikacijski emailovi?

Predlošci za verifikacijski email

Verifikacijski email treba biti kratak i jasan. Oni trebaju sadržati samo tri do četiri linije teksta. Informirajte korisnike što trebaju učiniti kako bi nastavili s kreiranjem računa na korisničkom portalu. Koristite jednostavan jezik. Ako primatelj mora poduzeti određenu akciju, treba točno znati što se očekuje od njega.

Trebam li pisati običan tekstualni email ili slati HTML email?

Predlošci za verifikacijski email

Postoji ogromna razlika između običnog tekstualnog emaila i HTML emaila. Obični tekstualni emailovi sadrže samo tekst bez ikakvog posebnog oblikovanja. Obični tekstualni emailovi također omogućuju prilaganje jednostavnih vizualnih elemenata ili GIF-ova uz primjerak emaila. S druge strane, HTML verzija sadrži slike, boje i ostale opcije oblikovanja teksta. Pravi izbor ovisi o vašoj email marketinškoj strategiji, brending, stilu i ostalim faktorima.

Općenito, verifikacijski emailovi trebaju biti vrlo jednostavni. tako da je korištenje jednostavnog tekstovnog emaila obično dobra ideja.

Ready to put our verification email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should I send a verification email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” The best time to send verification emails is right after a user creates a customer portal account, so they can continue with the signup process and access the portal as soon as possible.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my verification emails be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “A verification email should be very short and straight to the point. They should only be three to four lines of text.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should your business write plain text emails or send emails in HTML?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “In general, verification emails should be incredibly simple, so using a plain text email is usually a good idea.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo